Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт в частині першого поверху будівлі дитячого відділення, для облаштування рентгенодіагностичного підрозділу Комунального некомерційного підприємства «Доманівська центральна районна лікарня» по вул. Пирогова, 6 в смт. Доманівка, Доманівського району Миколаївської області
Очікувана вартість
2 896 725,40 UAH
UA-2020-10-07-005126-c a0da8e17c404440ba7905aaa581652e2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журинська Світлана Вікторівна

+380515291294 domanivka_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська центральна районна лікарня" Доманівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998420
Місцезнаходження: 56401, Україна , Миколаївська обл., Доманівка, Миколаївська область, Доманівський район, смт Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Контактна особа: Журинська Світлана Вікторівна
+380515291294
domanivka_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 896 725,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 483,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт в частині першого поверху будівлі дитячого відділення, для облаштування рентгенодіагностичного підрозділу Комунального некомерційного підприємства «Доманівська центральна районна лікарня» по вул. Пирогова, 6 в смт. Доманівка, Доманівського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 за таких умов: а) аванс надається Генпідряднику за наявності рішення головного розпорядника коштів Замовника; б) аванс надається на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів; в) розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% (тридцять) відсотків вартості від річного обсягу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. Підрядник підтверджує відпрацювання авансу шляхом подання Замовнику документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та їх вартiсть форми КБ-3 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Протягом одного робочого дня після закінчення терміну відпрацювання авансу невикористані суми авансу повертаються Замовнику шляхом перерахування відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок Замовника, визначений цим Договором Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Разом із формами КБ-2в, КБ-3 Підрядник надає всю оформлену належним чином виконавчу документацію, акти на закриття прихованих робіт, відомість ресурсів, що підписана уповноваженою посадовою особою Підрядника, а також копії накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, що завірені підписом уповноваженої посадовою особою Підрядника. Кінцеві розрахунки здійснюються у місячний термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:21
Додаток 4 Проект договору.docx
07 жовтня 2020 16:21
Додаток 3 Технічне завдання.docx
07 жовтня 2020 16:21
ТД капремонт рентгенпідрозділ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір.
Дата подання: 13 жовтня 2020 17:58
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 12:51
Шановний Замовнику! Відповідно до ч. 1.1.1. пп. 1.1. п. 1 р. 1 Тендерної документації «Аналогічний договір» – договір, що передбачає виконання робіт щодо будівництва будь-якого об’єкту з переліку, визначеного абзацом 5 частини 1 статті 4 Закону України «Про регулювання містобудівної документації», що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"). При цьому, будівництвом вважаються роботи, передбачені пунктом 1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно пп. 5.1. п. 5 р. 3 Тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж двох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тендерна документація не містить жодних умов, що роботи за предметом закупівлі повинні здійснюватися за об’єктом з класом наслідків середній (СС2) або значний (СС3). Виходячи зі змісту технічних вимог до предмету закупівлі та визначення аналогічного договору ч. 1.1.1. пп. 1.1. п. 1 р. 1 Тендерної документації роботи за предметом закупівлі не будуть аналогічними договорам по здійсненню робіт за об’єктом з класом наслідків середніми (СС2) або значними (СС3). Тобто замовником не вірно встановлено визначення аналогічного за предметом закупівлі договору. Крім того умови ч. 1.1.1. пп. 1.1. п. 1 р. 1 та пп. 5.1. п. 5 р. 3 Тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки виконати їх можуть лише ті учасники, які виконували аналогічні договора у розумінні ч. 1.1.1. пп. 1.1. п. 1 р. 1 Тендерної документації. Проте є учасники, які не можуть виконати такі умови, але мають досвід виконання аналогічних конкретно предмету цієї процедури закупівлі договорів. Зазначені вище умови є необґрунтованими та викладеними з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. з порушенням принципу здійснення закупівель недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також не обґрунтованою та недоцільною є вимога щодо кількості таких договорів. Достатнього одного позитивно виконаного договору, щоб підтвердити свою відповідність відповідному кваліфікаційному критерію. Керуючись ст. 5 та 24 Закону просимо внести зміни до Тендерної документації з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: в ч. 1.1.1. пп. 1.1. п. 1 р. 1 Тендерної документації слова «що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності")» виключити; в абз 5 пп. 5.1. п. 5 р. 3 Тендерної документації змінити умову щодо кількості аналогічних договорів, інформація про які необхідна для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з «двох» на «один».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерним комітетом КНП "Доманівська ЦРЛ" ДРР розглянуте ваше звернення та надається роз'яснення по суті.
13 жовтня 2020 о 18 годині 58 хвилин надійшла вимога учасника щодо дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника, а саме, встановлення критерію відповідно до п.3 ч.2 ст. 16 Закону про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з вимогою внесення змін до тендерної документації
Щодо вимоги №1. Учасник просить внести зміни до Тендерної документації з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: в ч. 1.1.1. пп. 1.1. п. 1 р. 1 Тендерної документації слова «що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності")» виключити.
Роз’яснення: Згідно ч. 1 ст. 16 Закону Замовник для підтвердженої інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям має право застосовувати будь-який з кваліфікаційних критеріїв, виходячи насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, оплати тощо. Згідно з висновком експертного звіту будівельні роботи на об’єкті відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2. Тому у ч.1.1.1 пп.1.1. п.1 Розділу 1 Тендерної документації Замовником надається роз’яснення терміну «Аналогічний договір» – договір, що передбачає виконання робіт щодо будівництва будь-якого об’єкту з переліку, визначеного абзацом 5 частини 1 статті 4 Закону України «Про регулювання містобудівної документації», що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності").
Щодо вимоги №2. Учасник вимагає змінити умову щодо кількості аналогічного договору, інформація про які необхідна для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з «двох» на «один».
Роз’яснення: Згідно пп.3 ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Законом чітко встановлено право Замовника вимагати підтвердження досвіду аналогічних договору (договорів (два).
Відповідно до пп.3, п 5.1. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж двох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, що укладені із суб’єктами, які є замовниками в розумінні п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону, такий учасник повинен надати визначене цією документацією документальне підтвердження щодо виконання не менше ніж двох аналогічних договорів, укладених з такими замовниками (за наявності одного аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону, учасником надається документальне підтвердження виконання такого договору згідно з вимогами цієї документації, але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо загальної кількості таких договорів згідно цієї документації). Відсутність досвіду виконання аналогічних договорів, укладених із суб’єктами, які є замовниками в розумінні п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону, та за умови наявності досвіду виконання аналогічних договорів, укладених із суб’єктами, що за своїм статусом не є замовниками в розумінні п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону (але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких учасником у порядку цієї тендерної документації має бути надано належне документальне підтвердження) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Згідно п.1 ст.5 Закону закупівлі здійснюються за принципом добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та запобіганням корупційним діям і зловживанням, та п. 4 ст.5 замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищезазначене Замовник діяв у виключно у межах Закону, тендерна документація не містить жодних умов, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" 2 606 287,20
UAH з ПДВ
2 606 287,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 14:22
Електронний підпис
24 жовтня 2020 14:14
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Статут.pdf
24 жовтня 2020 14:14
ст. 17.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Проект договору.pdf
24 жовтня 2020 14:14
ПДВ.pdf
24 жовтня 2020 14:14
ЛК, ІВР 2 частина.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Ліцензія.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Календарний графік.pdf
24 жовтня 2020 14:14
ЗВК, ЛК 1 частина.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Загальні відомості.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Додаток 3.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Довідка співвиконавці.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Довідка працівники.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Довідка механізми.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Довідка субп..pdf
24 жовтня 2020 14:14
Держпраця.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Декларація мат. бази.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Витяг.pdf
24 жовтня 2020 14:14
Баланс.pdf
24 жовтня 2020 14:14
ISO.pdf
24 жовтня 2020 14:14
253.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій