Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром
Очікувана вартість
865 058,23 UAH
UA-2020-10-07-005035-c ● 338e7640dbcb4870b91c804b7f3d4c42
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 - центр позашкільної освіти - професійно технічне училище) Южненської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 22491754 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, проспект Миру, 18 |
Контактна особа: |
Калуга Світлана Семенівна 380484231131 uvk2_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 865 058,23 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 325,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, м.Южне, пр..Миру, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09330000-1 — Сонячна енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Місцезнаходження Замовника: Проспект Миру, 18, м. Южне, Одеська область, Україна, 65481, Вид закупівлі – передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст.4 Закону; Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Код згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 09331100-9 - Сонячні теплові колектори. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 16:51 |
ТД сонячна система.doc | |
07 жовтня 2020 16:51 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність тендерної документації
Дата подання: 07 жовтня 2020 16:33
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 16:53
Доброго дня, додайте, будь ласка, тендерну документацію.
Відповідь: Тендерну документацію додано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-07-005035-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛАР ІКС", Код ЄДРПОУ:41092983
Дата подання: 03 листопада 2020 13:38
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ
Шановний Замовнику! Розглянувши Ваше рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Солар Ікс» з тих підстав, що «Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам п.1. Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: не містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання», вважаємо вказану причину відхилення нашої пропозиції неправомірною з огляду на таке.
Так, Замовником в технічному завданні заявлено вимогу щодо подання учасниками ряду документів, зокрема, Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання.
Оскільки відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» №4004-XII від 24.02.94 (зі змінами) отримання висновків ДСЕС на продукцію, що становить предмет цієї закупівлі (зокрема, сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор) НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ з 2015 року, ТОВ «Солар Ікс» здійснювало реалізацію вказаної продукції без таких висновків на цілком правомірних підставах.
Однак, бажаючи взяти участь в даній закупівлі, нами вжито заходи для проведення акредитованим органом санітарно-епідеміологічної експертизи і наша продукція на момент кінцевого строку подання пропозицій ПРОЙШЛА ДОБРОВІЛЬНУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНУ ЕКСПЕРТИЗУ (відповідний лист від Інституту медицини праці НАМН та наш лист – пояснення з цього приводу завантажено в складі пропозиції)
Враховуючи те, що Замовник оголосив дану закупівлю 07 жовтня 2020 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначив 23 жовтня 2020 року, а також те, що відповідно до Наказу Держпродспоживслужби від 23.12.2016 № 517 «Про затвердження тимчасової технологічної картки адміністративної послуги» безпосереднє отримання висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, як КІНЦЕВОГО ДОКУМЕНТУ відбувається в строк до 30 днів, ТОВ «Солар Ікс» не мав можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, тобто був ОБ’ЄКТИВНО ПОЗБАВЛЕНИЙ МОЖЛИВОСТІ НАДАТАТИ ВІДПОВІДНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ на момент кінцевого строку подачі тендерної пропозиції.
Таким чином, шановний Замовнику, Вами порушено вимоги статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує Замовників у випадку, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів І НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ОТРИМАТИ ЇХ ДО ЗАКІНЧЕННЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ІЗ ПРИЧИН, ВІД НЬОГО НЕ ЗАЛЕЖНИХ, розглянути документи учасника і визначити, чи справді ці документи підтверджують відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Однак, Замовник не надав жодної оцінки документам ТОВ «Солар Ікс» та з формальних підстав неправомірно відхилив пропозицію учасника, яка ПОВНОЮ МІРОЮ ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника з технічної точки зору та є НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ. З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО повернути пропозицію ТОВ «Солар Ікс» на кваліфікацію та неупереджено і уважно розглянути подані нами документи. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Так, Замовником в технічному завданні заявлено вимогу щодо подання учасниками ряду документів, зокрема, Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання.
Оскільки відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» №4004-XII від 24.02.94 (зі змінами) отримання висновків ДСЕС на продукцію, що становить предмет цієї закупівлі (зокрема, сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор) НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ з 2015 року, ТОВ «Солар Ікс» здійснювало реалізацію вказаної продукції без таких висновків на цілком правомірних підставах.
Однак, бажаючи взяти участь в даній закупівлі, нами вжито заходи для проведення акредитованим органом санітарно-епідеміологічної експертизи і наша продукція на момент кінцевого строку подання пропозицій ПРОЙШЛА ДОБРОВІЛЬНУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНУ ЕКСПЕРТИЗУ (відповідний лист від Інституту медицини праці НАМН та наш лист – пояснення з цього приводу завантажено в складі пропозиції)
Враховуючи те, що Замовник оголосив дану закупівлю 07 жовтня 2020 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначив 23 жовтня 2020 року, а також те, що відповідно до Наказу Держпродспоживслужби від 23.12.2016 № 517 «Про затвердження тимчасової технологічної картки адміністративної послуги» безпосереднє отримання висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, як КІНЦЕВОГО ДОКУМЕНТУ відбувається в строк до 30 днів, ТОВ «Солар Ікс» не мав можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, тобто був ОБ’ЄКТИВНО ПОЗБАВЛЕНИЙ МОЖЛИВОСТІ НАДАТАТИ ВІДПОВІДНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ на момент кінцевого строку подачі тендерної пропозиції.
Таким чином, шановний Замовнику, Вами порушено вимоги статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує Замовників у випадку, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів І НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ОТРИМАТИ ЇХ ДО ЗАКІНЧЕННЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ІЗ ПРИЧИН, ВІД НЬОГО НЕ ЗАЛЕЖНИХ, розглянути документи учасника і визначити, чи справді ці документи підтверджують відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Однак, Замовник не надав жодної оцінки документам ТОВ «Солар Ікс» та з формальних підстав неправомірно відхилив пропозицію учасника, яка ПОВНОЮ МІРОЮ ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника з технічної точки зору та є НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ. З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО повернути пропозицію ТОВ «Солар Ікс» на кваліфікацію та неупереджено і уважно розглянути подані нами документи. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 14:52
Доброго дня. Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч.1 ст. 24 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
П.1.8. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: неспроможність Учасника процедури закупівлі подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, визначеним в цій документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, замовник, вимагаючи від Учасників надання Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання, мав на меті отримати відповідний товар належної якості.
У період «звернення за роз’ясненнями» до закупівлі, Замовник не отримував від потенційних Учасників звернення, запитання та зауваження стосовно умов та вимог тендерної документації.
Відповідно, Замовник дійшов висновку, що Учасники, які подали свої пропозиції, повністю згодні з умовами закупівлі, вимогами до предмета закупівлі, та повинні виконати всі вимоги Замовника, викладені в тендерній документації.
Ненадання Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання є грубим порушення вимог замовника, відповідно, враховуючи норми Закону, у Замовника наявні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція учасника - ТОВ "СОЛАР ІКС", правомірно відхилена на підставі абзацу другого п.2 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч.1 ст. 24 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
П.1.8. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: неспроможність Учасника процедури закупівлі подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, визначеним в цій документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, замовник, вимагаючи від Учасників надання Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання, мав на меті отримати відповідний товар належної якості.
У період «звернення за роз’ясненнями» до закупівлі, Замовник не отримував від потенційних Учасників звернення, запитання та зауваження стосовно умов та вимог тендерної документації.
Відповідно, Замовник дійшов висновку, що Учасники, які подали свої пропозиції, повністю згодні з умовами закупівлі, вимогами до предмета закупівлі, та повинні виконати всі вимоги Замовника, викладені в тендерній документації.
Ненадання Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання є грубим порушення вимог замовника, відповідно, враховуючи норми Закону, у Замовника наявні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція учасника - ТОВ "СОЛАР ІКС", правомірно відхилена на підставі абзацу другого п.2 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-07-005035-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ», Код ЄДРПОУ:33436167
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:17
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:17
Оскарження умов тендеру
Повідомляємо, що Тендерною документацією на закупівлю товару "Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром" неодноразово і грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 22. Тендерна документація
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Нижче наведено найбільш грубі порушення Закону України в Тендерній документації:
1. У тендерній документації не зазначено необхідну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
• необхідні характеристики насосів – напір та продуктивність;
• необхідні характеристики теплообмінника – площу поверхні, температурні напори, допустимий гідравлічний опір і т.ін.
Вважаємо, що наведені відомості свідомо приховано з метою ускладнення конкуренції Учасників.
2. Мають місце випадки неприпустимого неграмотного застосування технічних термінів та одиниць вимірювання технічних величин:
• "загальна річна продуктивність при дельті 50 градусів на 50-й широті не менше – 11 000 кВт" – річна продуктивність вимірюється не в кВт, а в кВт*год/рік. Не конкретизований термін "дельта".
• "максимальний тиск системи на стороні сонця" .
• "опалювальний буфер" – нетехнічний термін, зрозумілий лише автору наведеного тексту.
3. Допущено неточності і протиріччя в наведених основних параметрах:
• "максимальний робочій тиск 10 бар, ... максимальний тиск 800 кПа",
• "обсяг рідини не більше 790 мл" – не зазначено, що мається на увазі – колектор, чи комплект колекторів.
4. Протизаконно зазначено вимоги, що обмежують можливості прозорої конкуренції:
• "загальна апертурна площа складає не менше 17 м²" – зазначена вимога не має сенсу при виконанні попередньої вимоги щодо загальної річної продуктивності.
• " включає два високоефективних насоси" – виключає можливість застосування іншої кількості насосів, що може бути більш ефективним.
• "меню російською мовою" – незрозуміло причину дискримінації державної мови.
• "висота 2045 мм" – неправомірне та незрозуміле нав'язування розмірів бака.
• "надати... лист від виробника товару або від офіційного представника товару на території України про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого товару Замовнику із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника" – протизаконна вимога, що за потреби буде оскаржена а Антимонопольному комітеті України.
На підставі вищенаведеного ТОВ "Стандарт Інжинірінг" оскаржує умові тендеру і вимагає уточнення умов з врахуванням вимог Закону України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 21.10.2020 № 19647.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 23:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛАР ІКС" |
821 070,00
UAH з ПДВ
|
821 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
864 720,00
UAH з ПДВ
|
850 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" |
864 900,00
UAH з ПДВ
|
850 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛАР ІКС" #41092983 |
Відхилено |
821 070,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 15:12
|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" #43002514 |
Переможець |
850 200,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 16:59
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 16:11
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
20 листопада 2020 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 5035 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |