Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Драйзера, 26, а саме: фасадні роботи (за ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
33 016,94 UAH
UA-2020-10-07-003809-c e0982e6f775a47a083b284ec2ed99758
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:30
Очікувана вартість: 33 016,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 166,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Драйзера, 26, а саме: фасадні роботи (за ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних послуг за формою № КБ-2В не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 15:42
ОГОЛОШ ПОТ РЕМ.pdf
07 жовтня 2020 15:42
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Драйзера, 26.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" 32 902,84
UAH з ПДВ
32 902,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТЕВ-ДОМ" 33 016,94
UAH з ПДВ
33 016,94
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"

ТОВ "АРТЕВ-ДОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
#42780175
Переможець 32 902,84
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 12:00

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" в процедурі відкритих торгів «UA-2020-10-07-003809-c» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагав від учасника наступне 1) Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції перелік працівників, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, крім того п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції копію штатного розпису працівників учасника, а також п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, задіяними у наданні послуг за закупівлею, а саме: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників або аргументоване пояснення про причини неподання таких документів; - копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг (у разі відсутності наказів – надати письмові роз’яснення з цього приводу). Учасником зазначено перелік осіб, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, проте інші документи, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні. Отже, учасник з метою усунення невідповідності повинен: 1. Роз’яснити про причини встановлених невідповідностей. 2. Завантажити: копію штатного розпису працівників учасника, витяг з трудових книжок та копію наказу про призначення на посаду кожного з працівника задіяного в процесі надання послуг відповідно до вимог п. 2 Додатку № 2 до тендерної Документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
#42780175
32 902,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 10:51
31019 Т_Ф звіт про виконання Лідер.pdf укладений
14 січня 2021 10:50
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 13:09
Договір 31019_ТФ ДРАЙЗ 26 ЛІДЕР.pdf укладений
09 листопада 2020 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 902,84
UAH (в тому числі ПДВ 5 483,81 UAH)