Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах: лот 1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах (Івано-Франківська обл.)); лот 2 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах (Закарпатська обл.)))
Security services (Alarm response at the facilities: lot 1 - Alarm-monitoring services (Alarm response at the facilities (Ivano-Frankivsk region)); lot 2 - Alarm-monitoring services (Alarm response at the facilities (Zakarpattia region)))
Очікувана вартість
307 430,08 UAH
UA-2020-10-07-003209-b 4bd2225edc0b4549afec3167cd219e85
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філоненко Сергій Леонідович

380442397759 FILONENKO-SL@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Філоненко Сергій Леонідович
380442397759
FILONENKO-SL@TSOUA.COM
Додаткові контактні особи: Ажгіреєва Олена Вадимівна
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Filonenko Serhii
380442397759
FILONENKO-SL@TSOUA.COM
Additional contacts: Azhgireeva Olena
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 21:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 17:30
Очікувана вартість: 307 430,08 UAH без ПДВ
Publication date: 07 жовтня 2020 21:19
Enquiries until: 30 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 листопада 2020 17:30

Information

Estimated total value: 307 430 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-18-002255-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-18-002255-c, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах: лот 1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах (Івано-Франківська обл.)) (79711000-1)
Опис предмету закупівлі:
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-18-002255-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 131 755,75 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 317,56 UAH без ПДВ


Title: Alarm response at the facilities: lot 1 - Alarm-monitoring services (Alarm response at the facilities (Ivano-Frankivsk region)) (79711000-1)
Description: This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-18-002255-c, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Current status: Complete
Estimated total value: 131 755,75 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 317,56 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 01 грудня 2020 11:13
Auction planned date: 01 грудня 2020 11:13
Закінчення: 01 грудня 2020 11:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах (Івано-Франківська обл.)) (79711000-1)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 грудня 2020  —  30 листопада 2021

Alarm-monitoring services (Alarm response at the facilities (Ivano-Frankivsk region)) (79711000-1)
CPV: 79710000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги проводиться Замовником щомісячно протягом 30-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг та наявності інформації про реєстрацію ПН в ЄРПН Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 листопада 2020
UA-2020-10-07-003209-b4bd2225edc0b4549afec3167cd219e85
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин Документи
Допущено до аукціону
Документи
Управління поліції охорони в Івано-Франківській області Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 листопада 2020 17:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:48
6. забезпечення.pdf
05 листопада 2020 15:48
5. субпідряд.pdf
05 листопада 2020 15:48
4.3. Статут.pdf
05 листопада 2020 15:48
4.2. наказ.pdf
05 листопада 2020 15:48
4. право підпису.pdf
05 листопада 2020 15:48
3. відповідн. охоронників.pdf
05 листопада 2020 15:48
2. наявність охоронників.pdf
05 листопада 2020 15:48
1. гарантійний лист.pdf

Документи

09 листопада 2020 17:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:23
Довідка МВС керівник
10 грудня 2020 15:23
Довідка МВС УО
10 грудня 2020 15:23
Ліцензія
10 грудня 2020 15:23
Довідка згідно ст.17
10 грудня 2020 15:23
Довідка забезпечення
10 грудня 2020 15:23
Супровідна
10 грудня 2020 15:23
Цінова пропозиція
06 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:16
Про охоронників ст. 11.pdf
06 листопада 2020 12:15
Про забезпечення.pdf
06 листопада 2020 12:15
Положення про УПО .pdf
06 листопада 2020 12:15
Форма оцінки відповідності.pdf
06 листопада 2020 12:15
Наказ призначення Меренова.pdf
06 листопада 2020 12:15
Про субпідрядника.pdf
06 листопада 2020 12:15
Довіреність Меренова.pdf
06 листопада 2020 12:15
Про право підпису_ посада.pdf
06 листопада 2020 12:15
Гарантійний лист.pdf
06 листопада 2020 12:15
Про охоронників ст. 14.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП 38 відділ інженерно-технічних частин

Управління поліції охорони в Івано-Франківській області

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Івано-Франківській області 131 700,00
UAH
131 700,00
UAH
Документи
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин 131 755,00
UAH
131 755,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:23
Довідка МВС керівник
10 грудня 2020 15:23
Довідка МВС УО
10 грудня 2020 15:23
Ліцензія
10 грудня 2020 15:23
Довідка згідно ст.17
10 грудня 2020 15:23
Довідка забезпечення
10 грудня 2020 15:23
Супровідна
10 грудня 2020 15:23
Цінова пропозиція
06 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:16
Про охоронників ст. 11.pdf
06 листопада 2020 12:15
Про забезпечення.pdf
06 листопада 2020 12:15
Положення про УПО .pdf
06 листопада 2020 12:15
Форма оцінки відповідності.pdf
06 листопада 2020 12:15
Наказ призначення Меренова.pdf
06 листопада 2020 12:15
Про субпідрядника.pdf
06 листопада 2020 12:15
Довіреність Меренова.pdf
06 листопада 2020 12:15
Про право підпису_ посада.pdf
06 листопада 2020 12:15
Гарантійний лист.pdf
06 листопада 2020 12:15
Про охоронників ст. 14.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:48
6. забезпечення.pdf
05 листопада 2020 15:48
5. субпідряд.pdf
05 листопада 2020 15:48
4.3. Статут.pdf
05 листопада 2020 15:48
4.2. наказ.pdf
05 листопада 2020 15:48
4. право підпису.pdf
05 листопада 2020 15:48
3. відповідн. охоронників.pdf
05 листопада 2020 15:48
2. наявність охоронників.pdf
05 листопада 2020 15:48
1. гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Івано-Франківській області

ДП 38 відділ інженерно-технічних частин

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Івано-Франківській області
#40108892
Переможець 131 700,00
UAH
03 грудня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Івано-Франківській області
#40108892
131 700,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 19:07
Повідомлення про внесення змін до договору (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 18:47
Дод угода 1 від 21.01.21 до договору 2012000151 від 21.12.2020 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 18:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 17:47
Договір_2012000151 від 21.12.2020р.pdf укладений
21 грудня 2020 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 2012000151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 149 118,10
UAH (в тому числі ПДВ 24 853,02 UAH)