Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 53 м. Києва вулиця Райдужна, 17-Б у Дніпровському районі» (Коригування)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
11 463 917,00 UAH
UA-2020-10-07-002669-c 23454962b6af44c7aa2a43c0d6de002b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 12:24
Очікувана вартість: 11 463 917,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 319,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 53 м. Києва вулиця Райдужна, 17-Б у Дніпровському районі» (Коригування)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 53 м. Києва вулиця Райдужна, 17-Б у Дніпровському районі» (Коригування)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Райдужна, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 12:59
Скан_ТД_ДНЗ №53_будівля.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000142 ● 1c541d9e563a4cecbb7e27abee1e0d95
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2020-10-07-002669-c 07.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВА И КО" 10 986 608,88
UAH з ПДВ
10 929 289,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 11 455 210,80
UAH з ПДВ
10 986 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 11 463 916,80
UAH з ПДВ
11 463 916,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 20:41
Електронний підпис
22 жовтня 2020 20:36
Пiдписаний_G1020-4978-GL_tender.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 20:36
витяг АВА 22.10.20.pdf
22 жовтня 2020 20:36
ISO_9001_.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Фін звіт НОВИЙ.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Статут ПП АВА И КО.pdf
22 жовтня 2020 20:36
ст 17.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Рішення ПП АВА И КО.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Проект договора.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Паспорт директора.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Опис реєстратора.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Наказ ПП АВА И КО.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Ліцензія з додатками.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Лист відвідування.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Доручення.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Дозвіл.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Довідка про рахунок.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Довідка по гарантії.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Гарантійний лист.pdf
22 жовтня 2020 20:36
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:22
Довідка про дитячу працю.pdf
22 жовтня 2020 16:40
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:38
Інші документи.rar
22 жовтня 2020 16:38
Проект договору ДНЗ 53.pdf
22 жовтня 2020 16:38
Технічні вимоги.rar

Публічні документи

22 жовтня 2020 12:54
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:49
34. Довідка ст.17.pdf
22 жовтня 2020 12:49
28. Згода ПД.pdf
22 жовтня 2020 12:49
25. Довідка анадог.дог..pdf
22 жовтня 2020 12:49
24. Протокол на підпис.pdf
22 жовтня 2020 12:49
20. Котшорис.zip
22 жовтня 2020 12:49
19. Довідка ліцензії.pdf
22 жовтня 2020 12:49
17. Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВА И КО"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВА И КО"
#34935074
Відхилено 10 929 289,29
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 10:59
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 10 986 608,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
10 986 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 08:49
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 16:31
ДУ № 5 до дог 35-20-674_розірвання_1010.pdf укладений
23 березня 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:19
ДУ 4 до Договору 35-20-674.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 19:18
ДУ № 3 до дог 35-20-674_днз 53 кориг.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 19:13
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 19:32
ДУ 2_до дог 35-20-674 на 2021р.pdf зміни до договору
27 травня 2021 19:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 22:33
ДУ 1 до дог 35-20-674_ капрем днз 53 кориг.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 22:32
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 18:41
Договір 35-20-674 _капрем днз 53_ коригув (1).pdf укладений
26 листопада 2020 18:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "ДУ №1 від 29.12.2020 до Дог. № 35/20-674 від 24.11.2020 щодо викладення в новій редакції пункту 3.1. та додатку 7. Ціна Договору залишається без змін 10 986 608,00 грн (ПДВ 20%-1 831 101,33 грн) та в тому числі на 2020 рік становить 1 918 559,50 грн (ПДВ 20%-319 759,92 грн). Ціна Договору на 2021 рік визначається додатковими угодами до Договору і залежить від обсягів фінансування. Зміст інших пунктів Договору залишити без змін."
Номер договору про закупівлю: 35/20-674
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ №2 від 27.05.2021 до Дог. № 35/20-674 від 24.11.2020 щодо викладення в новій редакції пункту 3.1. та додатку 7. Ціна Договору залишається без змін 10 986 608,00 грн (ПДВ 20%- 1 831 101,33 грн) та в тому числі на 2021 рік становить 990 000,00 грн (ПДВ 20%- 165 000,00 грн) і залежить від обсягів бюджетного фінансування. Зміст інших пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-674
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 3 від 25.11.2021 до Дог. № 35/20-674 від 24.11.2020. Змінено ціну Договору на 2021 рік, яка відтепер становить 989 411,68 грн (ПДВ 20%-164 901,95). Внесено зміни в Додаток 7. Зміст інших пунктів залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-674
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 4 від 29.12.2021 до Дог. № 35/20-674 від 24.11.2020. Внесено зміни до п. 2.3 , п. 3.7, пп. 4.4.29, п. 17.1, п. 3.1 доповнено пп. 3.1.2 , викладено в новій редакції додаток № 2 Договору . Договір діє до 31.12.2022 р. Ціна Договору на 2022 рік визначається додатковими угодами. Зміст інших пунктів залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-674
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 53 м. Києва вулиця Райдужна, 17-Б у Дніпровському районі» (Коригування)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів 1 роботи 10 986 608,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 23 березня 2022
Сума оплати за договором: 10 986 608,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 831 101,33 UAH)