Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту входу та влаштування пантусу для мало мобільних груп населення в будівлі консультативної поліклініки Замовника за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська,47
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2020-10-07-002263-a 0a6b165e3e7e4a5d92782a3a7c4cce54
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чубарова Наталя Анатоліївна

+380612222104 zokdl.vmtz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР)
Код ЄДРПОУ: 05498737
Вебсайт: http://zokdl.zp.ua
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47
Контактна особа: Чубарова Наталя Анатоліївна
+380612222104
zokdl.vmtz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2020 10:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 10:39
Очікувана вартість: 86 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


рішенням уповноваженої особи від 05.10.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 найменувань
послуги з поточного ремонту входу та влаштування пантусу для мало мобільних груп населення в будівлі консультативної поліклініки Замовника за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська,47
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний/ вул.Дніпровська, вул/.Олександрівська, буд.70/21/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично виконані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів та Довідок та надання іх на оплату Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 10:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 85 416,48
UAH з ПДВ
85 416,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:46
ЗОКДЛ пандус.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант-Строй 2007

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Переможець 85 416,48
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 13:16

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
85 416,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:37
Договір укладений
22 жовтня 2020 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 416,48
UAH (в тому числі ПДВ 14 236,08 UAH)