Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на 6 ліжок для дитячого населення в КП «Криворізька міська клінічна лікарня №8» КМР м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського 55
Очікувана вартість
18 826 498,00 UAH
UA-2020-10-07-001236-b 07072f8f734f473fab5dff4861d487e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюник Оксана Петрівна

0564947545 8likarnya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Криворізька міська клінічна лікарня №8" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986003
Місцезнаходження: 50082, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул.Сергія Колачевського, буд.55
Контактна особа: Тютюник Оксана Петрівна
0564947545
8likarnya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 12:10
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 12:10
Очікувана вартість: 18 826 498,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 132,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 94132.49 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на 6 ліжок для дитячого населення в КП «Криворізька міська клінічна лікарня №8» КМР м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського 55
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на 6 ліжок для дитячого населення в КП «Криворізька міська клінічна лікарня №8» КМР м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського 55
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50082, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 12:07
Тендерна документація - 05.10.2020.doc
07 жовтня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 12:07
Тендерна документація - 05.10.2020.doc
07 жовтня 2020 12:06
Тендерна документація - 05.10.2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-16-000011 ● 4e7d2d021ec247b5a94286f7b210e040
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.12.2020 № 246

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.12.2020 № 246

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

8 UA-2020-10-07-001236-b 07.10.2020 Комунальне підприємство "Криворізька міська клінічна лікарня №8" Криворізької міської ради (код за ЄДРПОУ 01986003) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом розірвання договору

2021-01-18 10:02:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено не опубліковання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих переможцем документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, чим порушено пункт 1 частини 16 статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АГРО БУД ГРУПП 18 517 747,20
UAH з ПДВ
18 517 747,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Зодчий КР 18 718 524,00
UAH з ПДВ
18 718 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
22 жовтня 2020 19:41
Файл 4 Інші документи.pdf
22 жовтня 2020 19:41
Додаток 7.pdf
22 жовтня 2020 19:41
Додаток 5.pdf
22 жовтня 2020 19:41
Додаток 4.pdf
22 жовтня 2020 19:41
Додаток 3.pdf
22 жовтня 2020 19:41
Файл 2 Стаття 17 закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГРО БУД ГРУПП

ТОВ Зодчий КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГРО БУД ГРУПП
#40446865
Переможець 18 517 747,20
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГРО БУД ГРУПП
#40446865
18 517 747,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:11
додаткова угода розірвання.pdf зміни до договору
18 січня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:14
План графік (змінений).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:04
Доп.угодв 1 до дог.355 від 11.11.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
14 листопада 2020 09:10
Договір 355.pdf укладений
14 листопада 2020 09:10
Протокол договірної ціни.pdf укладений
14 листопада 2020 09:10
Календарний графік.pdf укладений
14 листопада 2020 09:10
Договірна ціна.pdf укладений
14 листопада 2020 09:10
Локальні кошториси.rar укладений
14 листопада 2020 09:10
Локальні кошториси2.rar укладений
14 листопада 2020 09:10
Відомості ресурсів.rar укладений
14 листопада 2020 09:09
Загальновиробничі витрати.pdf укладений
14 листопада 2020 09:09
Пояснювальна.pdf укладений
14 листопада 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перозподіл бюджетних зобов"язань
Номер договору про закупівлю: 355
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 355
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 355
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML