Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Демонтаж будівельних конструкцій прибудованої частини КПНЗ "Веселка"
Очікувана вартість
715 611,14 UAH
UA-2020-10-07-000229-a ● 584acb3eca4c4c2ca1467662a5244e51
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27 |
Контактна особа: |
Рибіна Вікторія 0564701383 buh_cmrayvo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 08:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 11:03 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 11:03 |
Очікувана вартість: | 715 611,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 578,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Демонтаж будівельних конструкцій прибудованої частини КПНЗ "Веселка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 5.1. Оплата проводиться за фактично виконані роботи на підставі актів наданих послуг (виконаних робіт) протягом 15 календарних днів з дня надходження фінансування до відділу освіти. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 08:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 08:35 |
ТД Веселка.doc | |
07 жовтня 2020 08:35 |
ПРОЕКТ Договору Веселка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
предложение на тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:05
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:26
Здравствуйте! Если мы правильно поняли Исполнитель должен разработать ПСД и ППР? Если так, то к предложению необходимо приложить расчет стоимости ПСД+ППР, а также ДЦ и всех перечисленых документов? Или уже есть проект демонтажа?
Второе. Поданная к предложению ДЦ расчитаная по вашим обьемам будет не корректной, а точнее не правильной! А значит тендерное предложение будет отличаться от фактических обьемов?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! В Додатку №2 тендерної документації вказано: Роботи з демонтажу повинні проводитись згідно існуючої проектної документації та проекту виконання робіт (ПВР), який розробляється Виконавцем та узгоджується з Замовником, після підписання договору у термін 10 календарних днів.
сроки выполнения услуги
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:29
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 11:26
Если Исполнитель должен разработать ПСД и ППР то это существенно влияет на сроки самого демонтажа! Как минимум сроки сместятся на месяц! Прошу конкретизировать наличие или отсутствие ПСД и ППР, а значит и скорректировать сроки выполнения услуг!
Відповідь: Під проектом виконання робіт (ПВР) ми маємо на увазі - вид проектно-технічної документації, який визначає та деталізує техніку безпеки, технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Проходження експертизи не потребує, так як існуючий проект на демонтаж пройшов експертизу проектної документації та кошторисної частини проектної документації.
предложение на тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:31
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 11:27
Спасибо за ответ, но он не полный! Прошу ответить на все вопросы!
Відповідь: З питань стосовно технічного завдання звертатися до:
Куппа Лариса Анатоліївна – фахівець І категорії групи централізованого господарського обслуговування,
тел. 067-759-37-49
Куппа Лариса Анатоліївна – фахівець І категорії групи централізованого господарського обслуговування,
тел. 067-759-37-49
предложение на тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:32
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 11:26
И как это за 10 дней можно разработать ПСД и ППР, пройти экспертизу и согласовать с Вами?
Відповідь: Під проектом виконання робіт (ПВР) ми маємо на увазі - вид проектно-технічної документації, який визначає та деталізує техніку безпеки, технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Проходження експертизи не потребує, так як існуючий проект на демонтаж пройшов експертизу проектної документації та кошторисної частини проектної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-07-000229-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "САВИЦЬКА ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2953203960
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:49
Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель,
пов’язаних із дискримінаційними вимогами, наявними у тендерній документації
(у порядку ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Тому, вимога Замовника щодо надання учасниками процедури закупівлі: «кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації», визначена у додатку №3 до Тендерної документації є такою, що суперечить вимогам діючого законодавства та власне Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV, і тому має ознаки дискримінаційного підходу.
Відповідно до абз.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...». Крім того, відповідно до ч.3 ст.5 вказаного Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників...», а згідно абз.5 ч.1 ст.3 Закону закупівлі мають здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, з метою усунення порушень законодавства з боку Замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення із тексту тендерної документації даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Тому, вимога Замовника щодо надання учасниками процедури закупівлі: «кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації», визначена у додатку №3 до Тендерної документації є такою, що суперечить вимогам діючого законодавства та власне Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV, і тому має ознаки дискримінаційного підходу.
Відповідно до абз.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...». Крім того, відповідно до ч.3 ст.5 вказаного Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників...», а згідно абз.5 ч.1 ст.3 Закону закупівлі мають здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, з метою усунення порушень законодавства з боку Замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення із тексту тендерної документації даної вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2020 14:35
Шановний Учасник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, згідно ч.3 ст.22 цього Закону, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Атестаційна архітектурно-будівельна комісія Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, відповідно до Постанови КМУ від 23 травня 2011 року № 554 проводить атестацію (сертифікацію) інженерів проектувальників. Основною метою професійної атестації інженера-проектувальника є запровадження персональної відповідальності і як наслідок підвищення професійної відповідності фахівців у сфері проектування європейським та міжнародним нормам.
Кваліфікаційний сертифікат - документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Для покращення якості надання послуг (виконання робіт) Замовник має право вимагати наявність Сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, так як Замовник діє згідно норм чинного законодавства, та вимоги якого не є дискримінаційними.
Щодо відсутності документів, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ Законодавством, Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причин та посиланням на нормативні акти (прописано у Додатку 3).
Атестаційна архітектурно-будівельна комісія Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, відповідно до Постанови КМУ від 23 травня 2011 року № 554 проводить атестацію (сертифікацію) інженерів проектувальників. Основною метою професійної атестації інженера-проектувальника є запровадження персональної відповідальності і як наслідок підвищення професійної відповідності фахівців у сфері проектування європейським та міжнародним нормам.
Кваліфікаційний сертифікат - документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Для покращення якості надання послуг (виконання робіт) Замовник має право вимагати наявність Сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, так як Замовник діє згідно норм чинного законодавства, та вимоги якого не є дискримінаційними.
Щодо відсутності документів, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ Законодавством, Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причин та посиланням на нормативні акти (прописано у Додатку 3).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП " ПРОМЖИЛСТРОЙ" #31498059 |
Переможець |
609 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:12
|
Дод угода 1 (дог 408).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 13:06
|
Договір №408.pdf | укладений |
16 листопада 2020 13:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк дії договору . |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |