Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Демонтаж будівельних конструкцій прибудованої частини КПНЗ "Веселка"
Очікувана вартість
715 611,14 UAH
UA-2020-10-07-000229-a 584acb3eca4c4c2ca1467662a5244e51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 08:35
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:03
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:03
Очікувана вартість: 715 611,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 578,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Демонтаж будівельних конструкцій прибудованої частини КПНЗ "Веселка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 5.1. Оплата проводиться за фактично виконані роботи на підставі актів наданих послуг (виконаних робіт) протягом 15 календарних днів з дня надходження фінансування до відділу освіти. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 08:35
ТД Веселка.doc
07 жовтня 2020 08:35
ПРОЕКТ Договору Веселка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предложение на тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:05
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:26
Здравствуйте! Если мы правильно поняли Исполнитель должен разработать ПСД и ППР? Если так, то к предложению необходимо приложить расчет стоимости ПСД+ППР, а также ДЦ и всех перечисленых документов? Или уже есть проект демонтажа? Второе. Поданная к предложению ДЦ расчитаная по вашим обьемам будет не корректной, а точнее не правильной! А значит тендерное предложение будет отличаться от фактических обьемов?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! В Додатку №2 тендерної документації вказано: Роботи з демонтажу повинні проводитись згідно існуючої проектної документації та проекту виконання робіт (ПВР), який розробляється Виконавцем та узгоджується з Замовником, після підписання договору у термін 10 календарних днів.
сроки выполнения услуги
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:29
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 11:26
Если Исполнитель должен разработать ПСД и ППР то это существенно влияет на сроки самого демонтажа! Как минимум сроки сместятся на месяц! Прошу конкретизировать наличие или отсутствие ПСД и ППР, а значит и скорректировать сроки выполнения услуг!
Відповідь: Під проектом виконання робіт (ПВР) ми маємо на увазі - вид проектно-технічної документації, який визначає та деталізує техніку безпеки, технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Проходження експертизи не потребує, так як існуючий проект на демонтаж пройшов експертизу проектної документації та кошторисної частини проектної документації.

предложение на тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:31
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 11:27
Спасибо за ответ, но он не полный! Прошу ответить на все вопросы!
Відповідь: З питань стосовно технічного завдання звертатися до:
Куппа Лариса Анатоліївна – фахівець І категорії групи централізованого господарського обслуговування,
тел. 067-759-37-49
предложение на тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:32
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 11:26
И как это за 10 дней можно разработать ПСД и ППР, пройти экспертизу и согласовать с Вами?
Відповідь: Під проектом виконання робіт (ПВР) ми маємо на увазі - вид проектно-технічної документації, який визначає та деталізує техніку безпеки, технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Проходження експертизи не потребує, так як існуючий проект на демонтаж пройшов експертизу проектної документації та кошторисної частини проектної документації.

Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-07-000229-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "САВИЦЬКА ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2953203960
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:49
Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, пов’язаних із дискримінаційними вимогами, наявними у тендерній документації (у порядку ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Тому, вимога Замовника щодо надання учасниками процедури закупівлі: «кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації», визначена у додатку №3 до Тендерної документації є такою, що суперечить вимогам діючого законодавства та власне Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV, і тому має ознаки дискримінаційного підходу.
Відповідно до абз.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...». Крім того, відповідно до ч.3 ст.5 вказаного Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників...», а згідно абз.5 ч.1 ст.3 Закону закупівлі мають здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, з метою усунення порушень законодавства з боку Замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення із тексту тендерної документації даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2020 14:35
Шановний Учасник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, згідно ч.3 ст.22 цього Закону, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Атестаційна архітектурно-будівельна комісія Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, відповідно до Постанови КМУ від 23 травня 2011 року № 554 проводить атестацію (сертифікацію) інженерів проектувальників. Основною метою професійної атестації інженера-проектувальника є запровадження персональної відповідальності і як наслідок підвищення професійної відповідності фахівців у сфері проектування європейським та міжнародним нормам.
Кваліфікаційний сертифікат - документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Для покращення якості надання послуг (виконання робіт) Замовник має право вимагати наявність Сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, так як Замовник діє згідно норм чинного законодавства, та вимоги якого не є дискримінаційними.
Щодо відсутності документів, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ Законодавством, Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причин та посиланням на нормативні акти (прописано у Додатку 3).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП " ПРОМЖИЛСТРОЙ" 630 146,40
UAH з ПДВ
609 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АБРИС-ПЛЮС" 658 045,80
UAH з ПДВ
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 11:43
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:08
лист-повідомлення.pdf
30 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:29
бланк5.pdf
29 жовтня 2020 17:29
справка о несудимости.pdf
29 жовтня 2020 17:29
img341.pdf
29 жовтня 2020 17:29
img340.pdf
29 жовтня 2020 17:29
img339.pdf
29 жовтня 2020 17:29
img342 (1).pdf
28 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:50
договорная цена1.pdf
28 жовтня 2020 11:50
предложение1.pdf
28 жовтня 2020 11:50
123 (1).imd
23 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:21
різне.pdf
23 жовтня 2020 09:21
працівники.pdf
23 жовтня 2020 09:21
довідки розрахунки.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 00:33
Електронний підпис
23 жовтня 2020 00:29
Технічна частина.pdf
23 жовтня 2020 00:29
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП " ПРОМЖИЛСТРОЙ"

ПП "АБРИС-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП " ПРОМЖИЛСТРОЙ"
#31498059
Переможець 609 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП " ПРОМЖИЛСТРОЙ"
#31498059
609 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:12
Дод угода 1 (дог 408).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 13:06
Договір №408.pdf укладений
16 листопада 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору .
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 609 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 101 500,00 UAH)