Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(09111210-5 Антрацит, 09111100-1 Вугілля ) (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-10-07-000183-b 223605013ed546709eb55130bbd44326
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінський Віктор Володимирович

+380433522246 OAgibalowa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141472
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1
Контактна особа: Камінський Віктор Володимирович
+380433522246
OAgibalowa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 13:26
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів) оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 12 000,00 грн. (дванадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії на рахунках відкритих для внесення грошового покриття банку-гаранта, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії, повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки відкриті для внесення грошового покриття банківської установи. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Реквізити замовника: найменування замовника: Реквізити замовника: найменування замовника: Відділ освіти райдержадміністрації; місцезнаходження замовника: 23600, Україна, Вінницька обл., Тульчинський район, місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1; код згідно з ЄДРПОУ: 02141472; Р/р UA318201720344250005000052484 УДКСУ в Вінницькій області, МФО - 820172.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 т
Вугілля кам’яне марки ДГКОМ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, доставка до ЗДО та ЗЗСО Тульчинського району, згідно заявки замовника, • школа в селі Шуро-Копіївка (Тульчинський район, с.Шуро-Копіївка (25 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Михайлівка (Тульчинський район, с. Михайлівка (17 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Бортники (Тульчинський район, с. Бортники188 (17 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Копіївка (Тульчинський район, с. Копіївка (12 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Левківці (Тульчинський район, с. Левківці (35 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Сільниця (Тульчинський район, с. Сільниця (20 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Холодівка (Тульчинський район, с. Холодівка (11 км від міста Тульчин Вінницької області)); • садочок в селі Юрківка (Тульчинський район, с. Юрківка вул. (27 км від міста Тульчин • Вінницької області));
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
25 т
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, доставка до ЗДО та ЗЗСО Тульчинського району, згідно заявки замовника, • школа в селі Шуро-Копіївка (Тульчинський район, с.Шуро-Копіївка (25 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Михайлівка (Тульчинський район, с. Михайлівка (17 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Бортники (Тульчинський район, с. Бортники188 (17 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Копіївка (Тульчинський район, с. Копіївка (12 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Левківці (Тульчинський район, с. Левківці (35 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Сільниця (Тульчинський район, с. Сільниця (20 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Холодівка (Тульчинський район, с. Холодівка (11 км від міста Тульчин Вінницької області)); • садочок в селі Юрківка (Тульчинський район, с. Юрківка вул. (27 км від міста Тульчин • Вінницької області));
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111210-5 — Антрацит

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 09:14
Додаток_5.docx
07 жовтня 2020 09:14
Додаток_4.docx
07 жовтня 2020 09:14
Додаток_3.docx
07 жовтня 2020 09:14
Додаток_2.docx
07 жовтня 2020 09:14
Додаток_1.docx
07 жовтня 2020 09:14
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-07-000183-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 03 листопада 2020 19:05
Безпідставна дискваліфікація пропозиції ТОВ «Славресурс» свідчить про порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірна дискваліфікація економічно вигідної цінової пропозиції учасника ТОВ «Славресурс» та визначення переможцем Процедури закупівлі учасника із максимальною вартістю ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 02.11.2020 №б/н було безпідставно дискваліфіковано економічно вигідну цінову пропозицію (надалі – Пропозиція) ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником було прийняте неправомірне рішення стосовно визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем оскаржуваного тендеру та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.

Разом з тим, учасником ТОВ «Славресурс» було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації. Безпідставна дискваліфікація пропозиції ТОВ «Славресурс» свідчить про порушення Замовником одних з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель. Слід зазначити, що у учасника переможця торгів ПрАТ "Вінницяоблпаливо" на підтвердження вимог Замовника не подана копії підтверджуючих документів про досвід поставок, також пропозиція не містить інформації про набуття права власності на об’єкти матеріально-технічної бази тане підтверджено відповідність запропонованого товру технічним та якісним вимогам встановленим замовником .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2020 09:24
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне.
Під час розгляду Вашої пропозиції Замовником були дотримані усі принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі надано право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Не скориставшись таким правом та через невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, Замовником було прийняте правомірне рішення стосовно відхилення Вашої пропозиції (протокол із зазначенням аргументації в електронній системі).
Під час визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем процедури закупівлі Замовником було дотримано відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель. На підтвердження вимог Замовника подано копії підтверджуючих документів про досвід поставок, тендерна пропозиція містить документи права власності на об’єкти матеріально-технічної бази, запропонований товар відповідає технічним та якісним вимогам встановленим Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" 378 048,00
UAH з ПДВ
358 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ спектр 437 635,00
UAH з ПДВ
358 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 427 500,00
UAH з ПДВ
427 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:55
1 Додаток 1.pdf
22 жовтня 2020 14:55
7 Додаток 7.pdf
22 жовтня 2020 14:54
2 Додаток 2.pdf
22 жовтня 2020 14:54
5 Додаток 4.pdf
22 жовтня 2020 14:54
3 Додаток 3.pdf
22 жовтня 2020 14:54
6 Додаток 5.pdf
22 жовтня 2020 14:54
8 Додаток 8.pdf
22 жовтня 2020 14:54
4 Додаток 6.pdf
22 жовтня 2020 14:54
Licenziya (82).zip
22 жовтня 2020 14:54
Dovirenist (48).zip
22 жовтня 2020 14:54
BG 7588-20G SLAVRESURS.zip

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:51
Додаток_4.docx
22 жовтня 2020 16:51
Додаток_5.docx
22 жовтня 2020 16:51
Статут Спектр.PDF
22 жовтня 2020 16:51
паспорт вага.pdf
22 жовтня 2020 16:51
опис.pdf
22 жовтня 2020 16:50
накладна вага.pdf
22 жовтня 2020 16:50
наказ.PDF
22 жовтня 2020 16:50
техогляд камаз.pdf
22 жовтня 2020 16:50
страховка камаз.pdf
22 жовтня 2020 16:50
камаз документи.pdf
22 жовтня 2020 16:50
договір оренди камаз.pdf
22 жовтня 2020 16:50
витяг пдв.pdf
22 жовтня 2020 16:50
витяг оригінал.pdf
22 жовтня 2020 16:50
виробнича база.pdf
22 жовтня 2020 16:50
виписка спектр.pdf
22 жовтня 2020 16:50
борекс свідоцтво.pdf
22 жовтня 2020 16:50
4ОПП.PDF

Публічні документи

04 листопада 2020 08:25
Електронний підпис
04 листопада 2020 08:24
МВС (оригінал).pdf
02 листопада 2020 16:25
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:22
Dovidka_20295320770940227277.pdf.p7s
02 листопада 2020 16:22
Документи під акцепт.pdf
22 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:25
Додаток до ФАЙЛА №4.pdf
22 жовтня 2020 16:25
ФАЙЛ №8.pdf
22 жовтня 2020 16:25
ФАЙЛ №7.pdf
22 жовтня 2020 16:25
ФАЙЛ №6.pdf
22 жовтня 2020 16:25
ФАЙЛ №5.pdf
22 жовтня 2020 16:25
ФАЙЛ №4.rar
22 жовтня 2020 16:25
ФАЙЛ №3.pdf
22 жовтня 2020 16:25
ФАЙЛ №2.pdf
22 жовтня 2020 16:25
ФАЙЛ №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВРЕСУРС"

ТОВ спектр

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЛАВРЕСУРС"
#37939071
Відхилено 358 560,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 10:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 10:18
ТОВ спектр
#30067771
Відхилено 358 600,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:37
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 427 500,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 10:51

Вимога про усунення невідповідностей

Директору ТОВ "Славресурс" ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "Славресурс", було встановлено її невідповідність в документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Зокрема, Додатком 1 до тендерної документації затвердженої від 07.10.2020 р. вимагалося надання учасниками: 1.1.Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (зазначається інформація про наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень та/ або майданчиків, автоваг, за допомогою яких буде здійснюватися зважування вугілля кам’яного (власних або орендованих, не пересувних), транспортних засобів, що будуть використовуватись для поставки вугілля кам’яного з позначкою навпроти – власне/орендоване (з зазначенням найменування та кількості)). 1.3. Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених автомобільних ваг для зважування вугілля перед поставкою на території Тульчинського району Вінницької області разом із паспортом на ваги, завіреним власником ваг. В складі пропозиції надано договір про надання послуг №010620 від 01.06.20 р. зі зважування ПП «ЗАОДІН», та договір оренди мобільної автомобільної ваги № №04/04-2020 від 04.04.2020 р. ТОВ «Вербена», що не відповідає умовам тендерної документації. Надані документи не підтверджують наявність в Учасника власних або орендованих, не пересувних автоваг. Виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - документи що підтверджують наявність в Учасника власних або орендованих, не пересувних автоваг; В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Голова тендерного комітету Камінський В.В.

Документи

29 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:29
протокол

Документи

30 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
427 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:27
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:06
Договір укладений
16 листопада 2020 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 427 500,00
UAH