Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
679,00 UAH
UA-2020-10-06-011121-a 3a2ae2d7b8f04b15850fa9be4ac13b22
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Тетяна Миколаївна

+380680417155 igor_str@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Шаргородський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Шаргородської районної ради" Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 37337707
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., ШАРГОРОД, вул. Чорновола, 9а
Контактна особа: Бойко Тетяна Миколаївна
+380680417155
igor_str@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (гіпсокартон)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (гіпсокартон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Войчишена Валентина Василівна
#2458717407
Переможець 679,00
UAH
06 жовтня 2020 20:54

Документи

06 жовтня 2020 20:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 21:45
Договір №193.pdf укладений
06 жовтня 2020 21:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 679,00
UAH