Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з модернізації програмного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»
Очікувана вартість
1 740 000,00 UAH
UA-2020-10-06-010952-a 703873ccbc694712b91e439b5df7a302
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000883
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 19:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:48
Очікувана вартість: 1 740 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Послуги з модернізації програмного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» (код 72210000-0 «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Строк надання Послуг становить: до 14 грудня 2020 року включно. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 52 000,00 грн (п’ятдесят дві тисячі гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з модернізації програмного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт наданих послуг (далі – Акт). Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі XIV цього Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 19:18
Тендерна документація.docx
06 жовтня 2020 19:18
Проэкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання з приводу технічної частини
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:43
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 15:49
Доброго дня. Скажіть будь-ласка: 1. Який стек технологій був використаний раніше, при написанні системи? 2. Які бази данних були використані? 3. Чи є Веб Частина зараз? 4. Що потрібно від мобільного додатку, який тут фігурує?
Відповідь: Доброго дня! На Ваші запитання надаємо відповіді:
1. При розробці ІТС Реєстр, використовувались наступні програмні засоби та технології:
- CentOS версії не нижче 7.6.1810;
- PostgreSQL версія 12.1;
- nginx версії не нижче 1.12;
- PHP версія 7.4;
- Redis версії не нижче 5.0.5;
- RabbitMQ версії не нижче 3.3.5;
- ElasticSearch версії не нижче 7.3;
- Logstash версії не нижче 7.3;
- Kibana версії не нижче 7.3.

2. В ІТС Реєстр використовуються такі СУБД: Redis, PostgreSQL та для ELK стеку використовується NoSQL.
3. Так. Публічна частина, частина для подання документів суб’єктами декларування, адміністративна частина та приватна частина.
4. Звертаємо увагу, що у вимогах до предмету закупівлі відсутня необхідність розробки мобільного додатку, а наявна лише вимога розробки мобільної версії публічної частини ІТС Реєстр.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" 1 707 702,95
UAH з ПДВ
1 707 702,95
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 1 739 000,00
UAH з ПДВ
1 739 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 15:32
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:25
установчі документи.pdf
23 жовтня 2020 09:10
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:08
аналогічні договори.pdf
23 жовтня 2020 09:08
проект договору.PDF
23 жовтня 2020 09:08
17 ст..pdf
23 жовтня 2020 09:07
Інші довідки.PDF
23 жовтня 2020 09:07
тендерна пропозиція.PDF
23 жовтня 2020 09:07
технічна специфікація.PDF
23 жовтня 2020 09:07
Підписаний_G1020-5121-GL_tender.pdf
23 жовтня 2020 09:07
Доверенность с ЭЦП.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:22
11_Наказ_про_директора.PDF
22 жовтня 2020 16:22
01_Реєстр_документів.pdf
22 жовтня 2020 16:22
17_Банківська_гарантія_.zip
22 жовтня 2020 16:22
10_Витяг_про_директора.pdf
22 жовтня 2020 16:22
09_Щодо_маркувань.pdf
22 жовтня 2020 16:22
15_Вартість_активів.pdf
22 жовтня 2020 16:22
14_Значні_правочини.pdf
22 жовтня 2020 16:22
12_Статут_ІнфоПлюс.PDF
22 жовтня 2020 16:22
08_Проєкт_договору.pdf
22 жовтня 2020 16:22
07_Тендерна_пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 16:21
05_Щодо_співвиконавців.pdf
22 жовтня 2020 16:21
04_Лист-гарантія.pdf
22 жовтня 2020 16:21
03_Лист-відгук.PDF
22 жовтня 2020 16:21
02_Копія_договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"

ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
#32348248
Переможець 1 707 702,95
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
#32348248
1 707 702,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:33
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 14:04
Договір 11.605_20.pdf укладений
11 листопада 2020 13:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 707 702,95
UAH (в тому числі ПДВ 284 617,16 UAH)