Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиць м.Шостка Сумської області. Відновлення елементів благоустрою (покриття тротуару) по вул. Свободи від ж/будинку, 80 до вул. Декабристів
Очікувана вартість
1 088 060,00 UAH
UA-2020-10-06-010538-a 89ead3e30324447eb39f930395185fb7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференс Віра Савелівна

+380544962450 ukb_shostka2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПКВ" Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 00433319
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий Бульвар,8
Контактна особа: Ференс Віра Савелівна
+380544962450
ukb_shostka2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 17:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 17:33
Очікувана вартість: 1 088 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 880,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вулиць м.Шостка Сумської області. Відновлення елементів благоустрою (покриття тротуару) по вул. Свободи від ж/будинку, 80 до вул. Декабристів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Свободи,80 до вул.Декабристів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підрядник зобов’язується використати попередню оплату до 25 грудня 2020 року Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи на підставі довідки, про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) оформлених Замовником, і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та в залежності від фактичного надходження коштів Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 17:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Прогноз" 1 080 054,00
UAH з ПДВ
1 080 054,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Прогноз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Прогноз"
#21108345
Переможець 1 080 054,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:40

Документи

19 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Прогноз"
#21108345
1 080 054,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 15:20
Дод уг 3 до дог 46.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 17:02
Дод уг 2 до дог 46.pdf зміни до договору
03 березня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 16:32
Дод уг до дог.46.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:30
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 19:39
Додатки до договору укладений
22 жовтня 2020 19:38
Договір укладений
22 жовтня 2020 19:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів фінансування робіт на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів закупівлі робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із визначенням фактично виконаних обсягів робіт та зменшенням вартості виконання договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із визначенням фактично виконаних обсягів робіт та зменшенням вартості виконання договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 914 002,80
UAH (в тому числі ПДВ 152 333,80 UAH)