Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти з крафт-паперу, конверти С4, конверти С5, конверти С6
Очікувана вартість
9 950,00 UAH
UA-2020-10-06-010525-a 094f6d9bfa7548aaae67b39dbffe55dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Петрівна Червинська

+380462603485 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Людмила Петрівна Червинська
+380462603485
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:54
Очікувана вартість: 9 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника: 14005, м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А, Код ЄДРПОУ 21390940 Категорія: орган соціального страхування (п. 2 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою (п. 7 розділу І тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Конверти з крафт-паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
2000 штуки
Конверти С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
4000 штуки
Конверти С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
8000 штуки
Конверти С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі на підставі отриманих рахунку та накладної протягом 10-ти банківських днів, з дати фактичної поставки товару, шляхом перерахування замовником відповідної суми коштів на поточний рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 17:27
Додаток 1.doc
06 жовтня 2020 17:27
ТД .doc
06 жовтня 2020 17:27
Додаток 2.doc
06 жовтня 2020 17:27
Додаток 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 7 800,00
UAH з ПДВ
7 515,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 630,00
UAH з ПДВ
7 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 15:43
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:42
документи переможця
26 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:05
ст.16
21 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:13
ГУ ПФУ цінова.pdf
21 жовтня 2020 17:13
ГУ ПФУ лист згода.pdf
21 жовтня 2020 17:13
Статут від 06.06.2019р..pdf
21 жовтня 2020 17:13
НДС.pdf
21 жовтня 2020 17:13
Витяг новий.pdf
21 жовтня 2020 17:13
виписка .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
Переможець 7 515,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 13:47

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 5 розділу III тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати договір (договори) щодо предмету закупівлі та накладну (накладні) та/або акт (акти) прийому-передачі на товар, що свідчать про повне виконання договору, та/або лист-відгук. Учасник в складі тендерної документації надав договір № 216 від 23.10.2018 на суму 34000,00 грн., а видаткову накладну на — 33851,40 грн., що не підтверджує факт його повного виконання.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
7 515,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:10
Договір 400.pdf укладений
10 листопада 2020 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 515,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 252,50 UAH)