Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень поліклініки КП «Колківська районна лікарня» по вул. Грушевського, 26 в смт. Колки Маневицького району Волинської області
Очікувана вартість
4 848 420,00 UAH
UA-2020-10-06-010129-a b9948d08af194bb79bf69a5044118eb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкрогаль Любов Іванівна

+380337632437 krl_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Колківська районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983192
Місцезнаходження: 44661, Україна , Волинська обл., Колки, вул. Грушевського,26, Маневицький район, Волинська область
Контактна особа: Шкрогаль Любов Іванівна
+380337632437
krl_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 18:30
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 11:04
Очікувана вартість: 4 848 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 242,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24242.1 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень поліклініки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44661, Україна, Волинська область, селище Колки, вулиця Грушевського,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Капітальний ремонт внутрішніх приміщень поліклініки Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Капітальний ремонт внутрішніх приміщень поліклініки Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 16:53
додаток 7.rtf
06 жовтня 2020 16:53
додаток 6.rtf
06 жовтня 2020 16:53
додаток 5.rtf
06 жовтня 2020 16:53
додаток 4.rtf
06 жовтня 2020 16:53
Тендерна пропозиція.doc

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-26-000005 • bb99e95661e74dfd990f4f1e1ae2b7f3
Автор звернення: Дацюк В.В.
Дата створення звернення: 2020-10-26 18:08
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Замовник неправильно визначив очікувану вартість закупівлі, включивши до вартості закупівлі попередньо оплачені роботи та послуги, зокрема вартість розробки проектно -кошторисної документації та проведення експертизи проектно -кошторисної документації,а також послуги з авторського та технічного нагляду, що видно зі зведеного кошторисного розрахунку,який викладено замовником у складі тендерної документації до закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ефект 4 496 372,50
UAH з ПДВ
4 496 372,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 4 692 114,19
UAH з ПДВ
4 692 114,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 17:08
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:12
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:11
Установчі документи.pdf
22 жовтня 2020 12:11
ЕО.rar
22 жовтня 2020 12:11
Витяг ПДВ.PDF
22 жовтня 2020 12:10
Витяг ЄДР.pdf
22 жовтня 2020 12:10
281_Виписка банку.pdf
22 жовтня 2020 12:10
Довідка.pdf
22 жовтня 2020 12:10
Довідка 2932_.pdf
22 жовтня 2020 12:10
Тендерна пропозиція.PDF
22 жовтня 2020 12:10
Інші документи.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ДЦ 2.rtf
22 жовтня 2020 10:10
кошторис.PDF
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
22 жовтня 2020 10:10
83.imd
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ОПР.rtf
22 жовтня 2020 10:10
тендерна пропозицыя.PDF
22 жовтня 2020 10:10
документацыя.PDF
22 жовтня 2020 10:10
витяг зЄДР.PDF
22 жовтня 2020 10:10
9. витяг ПДВ.PDF
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_Т2.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ИВР.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ДЦ.rtf
22 жовтня 2020 10:10
r_83_ДЦ_ДЦ 1.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ефект

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ефект
#30887436
Переможець 4 496 372,50
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ефект
#30887436
4 496 372,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 17:53
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2022 16:50
Додаткова угода від 03.10.2022.pdf зміни до договору
04 жовтня 2022 16:44
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2022 16:39
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:35
додаткова угода №2 до договору підряду №113 від 13.11.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 12:34
дод. угода 17.11.20.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 12:55
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 14:33
договір №113 укладений
13 листопада 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з переплануванням фінансування.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 113
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити суму Договору, відповідно пункт 3.2
Номер договору про закупівлю: 113
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML