Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
20Р-069_ 79710000-4 - Security services (Lot №1 - DK 021: 2015 79710000-4 Security services (Services for the protection of GPU "Shebelinkagazvydobuvannya"); Lot №2 - SC 021: 2015 79710000-4 Security services (Services for the protection of UBRMB "Ukrgazspetsbudmontazh").
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Олег Драганчук +380444612720 draganchuk@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Покотецький Ігор Орестович +380671241973 ihor.pokotetskyi@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Oleg Draganchuk +380444612720 draganchuk@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Покотецький Ігор Орестович +380671241973 ihor.pokotetskyi@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2020 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 187 294 682,22 UAH з ПДВ |
Publication date: | 06 жовтня 2020 16:46 |
Enquiries until: | 27 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 листопада 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 187 294 682 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
06 жовтня 2020 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2020 16:46 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls | |
06 жовтня 2020 16:46 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
06 жовтня 2020 16:46 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx | |
06 жовтня 2020 16:46 |
ТД_20П-069_Охоронні послуги_2 лоти.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 01 листопада 2020 10:10
Дата подання: 15 грудня 2020 17:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-19-000017 ● c4b0c9aa303143af9ac2f1df0fe62040
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.11.2021 № 715
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.11.2021 № 715
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-06-010008-a 06.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-29 13:04:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів АТ «Укргазвидобування» (Лот №1 - ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів ГПУ «Шебелинкагазвидобування»); Лот №2 - ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів УБМР «Укргазспецбудмонтаж») (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-06-010008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Пунктом 9 розділу I «Загальні положення» та пунктом 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку № 9.1 до тендерної документації.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору (по лоту № 1) до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-02 09:59:47
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів АТ "Укргазвидобування" (Лот №1 - ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів ГПУ "Шебелинкагазвидобування"); Лот №2 - ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів УБМР "Укргазспецбудмонтаж"), 20П-069, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-10-06-010008-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1- ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів ГПУ "Шебелинкагазвидобування" |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 142 258 377,06 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4267751.31 UAH |
Аукціон
Позиції
(Services for the protection of GPU "Shebelinkagazvydobuvannya"
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 15-ти календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 09:01
|
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 09:00
|
ПП "ЕВЕРЕСТ О" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОНАЛЬНЕ ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "СТАФ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 08:59
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2021 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" |
141 477 066,00
UAH з ПДВ
|
141 477 066,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОНАЛЬНЕ ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "СТАФ" |
142 255 080,00
UAH з ПДВ
|
140 255 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОНАЛЬНЕ ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "СТАФ" #37046213 |
Переможець |
140 255 080,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2021 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 16:01
|
Дод. угода № 1 ТОВ РОА СТАФ.pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 10:21
|
Договор СТАФ.pdf | укладений |
01 лютого 2021 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінити банківські реквізити та перенести 0,5 поста охорони з УКПГ №10 Шебелинського ЦВНГК на автоколону автомобільної та механізованої техніки №2 відділення технологічного транспорту та спеціальної техніки. |
Номер договору про закупівлю: | №21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |