Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
принтер HP LaserJet Pro M428FDW
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-10-06-008467-a ● 7d1abd1baab5471d9e11a439c48d6dfc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984613 |
Місцезнаходження: | 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29 |
Контактна особа: |
Оксана Смолєва +380567900548 knpmkl9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2020 12:39 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
принтер HP LaserJet Pro M428FDW
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2020 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2020 15:40 |
оголошення принтер.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-06-008467-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 20 жовтня 2020 20:52
Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство
"Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Адреса: 49023, Україна, Дніпропетровська область,
м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-10-06-008467-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-06-008467-a
Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі
Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» № 106 від 19.10.2020 визначено переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" (далі – Переможець).
Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду.
Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.».
Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом».
Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника.
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стверджуємо, що в діях Замовника даної закупівлі є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця даної закупівлі;
Звертаємо увагу, що документом Замовника «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» п. 20 чітко визначено, що Фізична особа-підприємець повинна надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема і такі документи: « – копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;…
- Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.».
Зауважуємо, що п. 21.4 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» передбачається, що: «У разі, якщо запропонована Учасником пропозиція не відповідає вимогам Замовника, така пропозиція Відхиляється.
Документи які подаються учасником після проведення аукціону до розгляду не приймаються.».
Стверджуємо, що Переможець не надав документа «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а надав зовсім інший документ – Виписку з ЄДРПОУ. Зауважуємо, що Виписка з ЄДРПОУ не містить актуальних відомостей про суб’єкта, а отже і не є дійсною на час проведення електронної закупівлі – це по-перше.
По-друге, Переможець не надав «Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника», а надав зовсім іншу інформацію у документі «Гарантія відповідності товару вимогам Замовника», а саме: «- Ми зобов’язуємося протягом всього гарантійного терміну у випадку не справності обладнання, доставляти обладнання в сервісний центр та назад за власні кошти.», де однозначно зазначено, що Переможець зобов’язується лише доставляти обладнання.
Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.».
Отже, Інструкцією, Законом та вимогами Замовника не передбачається надання «дозавантаження» в систему електронних закупівель документів після проведення аукціону.
Також, звертаємо увагу, що п.6 Розділу 2 Інструкції передбачено, що «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.».
Інформуємо, що Стаття 44 Закону регламентує і настання відповідальності за порушення вимог закону України Про публічні закупівлі.
Зауважуємо, що ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Керуючись викладеним, просимо Замовника переглянути рішення про визнання переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам замовника.
20 жовтня 2020 року
директор ТОВ «Т Трейд» Лагода О.С.
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство
"Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Адреса: 49023, Україна, Дніпропетровська область,
м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-10-06-008467-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-06-008467-a
Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі
Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» № 106 від 19.10.2020 визначено переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" (далі – Переможець).
Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду.
Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.».
Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом».
Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника.
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стверджуємо, що в діях Замовника даної закупівлі є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця даної закупівлі;
Звертаємо увагу, що документом Замовника «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» п. 20 чітко визначено, що Фізична особа-підприємець повинна надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема і такі документи: « – копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;…
- Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.».
Зауважуємо, що п. 21.4 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» передбачається, що: «У разі, якщо запропонована Учасником пропозиція не відповідає вимогам Замовника, така пропозиція Відхиляється.
Документи які подаються учасником після проведення аукціону до розгляду не приймаються.».
Стверджуємо, що Переможець не надав документа «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а надав зовсім інший документ – Виписку з ЄДРПОУ. Зауважуємо, що Виписка з ЄДРПОУ не містить актуальних відомостей про суб’єкта, а отже і не є дійсною на час проведення електронної закупівлі – це по-перше.
По-друге, Переможець не надав «Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника», а надав зовсім іншу інформацію у документі «Гарантія відповідності товару вимогам Замовника», а саме: «- Ми зобов’язуємося протягом всього гарантійного терміну у випадку не справності обладнання, доставляти обладнання в сервісний центр та назад за власні кошти.», де однозначно зазначено, що Переможець зобов’язується лише доставляти обладнання.
Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.».
Отже, Інструкцією, Законом та вимогами Замовника не передбачається надання «дозавантаження» в систему електронних закупівель документів після проведення аукціону.
Також, звертаємо увагу, що п.6 Розділу 2 Інструкції передбачено, що «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.».
Інформуємо, що Стаття 44 Закону регламентує і настання відповідальності за порушення вимог закону України Про публічні закупівлі.
Зауважуємо, що ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Керуючись викладеним, просимо Замовника переглянути рішення про визнання переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам замовника.
20 жовтня 2020 року
директор ТОВ «Т Трейд» Лагода О.С.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 09:01
Шановний учасник, з приводу поданої вимоги повідомляю наступне: в пропозиції переможця закупівлі присутній документ під назвою "ВДР", який містить «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», як і зазначено в оголошенні. Також, в складі пропозиції переможця закупівлі присутній документ під назвою "Гарантія відповідності", в якому зазначено " Гарантійний термін на товар відповідає гарантійному строку заводу – виготовлювача, а саме 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної". Таким чином, переможець закупівлі підтвердив свої звбов"язання щодо гарантійного обслуговування обладнання не менше 12 місяців. Крім того, повідомляю, що пропозиція учасника подана в повному обсязі до початку аукціону, а саме 15.10.2020. Отже, вимогу щодо перегляду рішення про визнання переможцем ФОП Девчук О.Е. вважаю безпідставною та не обгрунтованою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-06-008467-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 21 жовтня 2020 10:01
Вимога про перегляд рішення Уповноваженої особи та розгляд дій Уповноваженої особи на предмет притягнення її до адміністративної відповідальності
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство
"Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Адреса: 49023, Україна, Дніпропетровська область,
м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-10-06-008467-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-06-008467-a
Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі
Шановний замовнику. Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» № 106 від 19.10.2020 визначено переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" (далі – Переможець).
Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду, а дії Уповноваженої особі – Вашому розгляду.
Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.».
Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом».
Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника.
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стверджуємо, що в діях Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради даної закупівлі є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця даної закупівлі.
Ми подали звернення до Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради (далі – Уповноважена) з приводу перегляду її рішення. Однак отримали неогрунтовану і надуману відмову.
Ми стверджували, а це так і є, що Переможець не надав Витяг з ЄДРПОУ, а Уповноважена відповідає, що є документ з назвою "ВДР", який містить копію витягу – це є неправдива інформація. Це по-перше.
По-друге, у своєму зверненні ми зазначили, що Замовником закупівлі вимагалося надання, цитуємо «- Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.», а Уповноважена відповідає, що є «документ під назвою "Гарантія відповідності", в якому зазначено " Гарантійний термін на товар відповідає гарантійному строку заводу – виготовлювача, а саме 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної".
Стверджуємо, що в зазначеному Уповноваженою документі не прописано, що «Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.», а однозначно стверджено, що Переможець бере на себе зобов’язання доставляти обладнання в сервісний центр, а не обслуговувати обладнання.
Звертаємо увагу, що документом Замовника «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» п. 20 чітко визначено, що Фізична особа-підприємець повинна надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема і такі документи: « – копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;…
- Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.».
Зауважуємо, що п. 21.4 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» передбачається, що: «У разі, якщо запропонована Учасником пропозиція не відповідає вимогам Замовника, така пропозиція Відхиляється.
Документи які подаються учасником після проведення аукціону до розгляду не приймаються.».
Стверджуємо, що Переможець не надав документа «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а надав зовсім інший документ – Виписку з ЄДРПОУ. Зауважуємо, що Виписка з ЄДРПОУ не містить актуальних відомостей про суб’єкта, а отже і не є дійсною на час проведення електронної закупівлі – це по-перше.
По-друге, Переможець не надав «Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника», а надав зовсім іншу інформацію у документі «Гарантія відповідності товару вимогам Замовника», а саме: «- Ми зобов’язуємося протягом всього гарантійного терміну у випадку не справності обладнання, доставляти обладнання в сервісний центр та назад за власні кошти.», де однозначно зазначено, що Переможець зобов’язується лише доставляти обладнання.
Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.».
Отже, Інструкцією, Законом та вимогами Замовника не передбачається надання «дозавантаження» в систему електронних закупівель документів після проведення аукціону.
Також, звертаємо увагу, що п.6 Розділу 2 Інструкції передбачено, що «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.».
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Інформуємо, що Стаття 44 Закону регламентує і настання відповідальності за порушення вимог закону України Про публічні закупівлі.
Зауважуємо, що ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Керуючись викладеним, просимо Замовника:
1.) Переглянути рішення Упоноваженої про визнання переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам замовника
2.) Розглянути дії Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради, в яких є ознаки вчинення адміністративного проступку та повідомити нас про прийняте Вами рішення відносно Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради.
21 жовтня 2020 року
директор ТОВ «Т Трейд» Лагода О.С.
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство
"Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Адреса: 49023, Україна, Дніпропетровська область,
м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-10-06-008467-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-06-008467-a
Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі
Шановний замовнику. Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» № 106 від 19.10.2020 визначено переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" (далі – Переможець).
Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду, а дії Уповноваженої особі – Вашому розгляду.
Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.».
Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом».
Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника.
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стверджуємо, що в діях Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради даної закупівлі є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця даної закупівлі.
Ми подали звернення до Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради (далі – Уповноважена) з приводу перегляду її рішення. Однак отримали неогрунтовану і надуману відмову.
Ми стверджували, а це так і є, що Переможець не надав Витяг з ЄДРПОУ, а Уповноважена відповідає, що є документ з назвою "ВДР", який містить копію витягу – це є неправдива інформація. Це по-перше.
По-друге, у своєму зверненні ми зазначили, що Замовником закупівлі вимагалося надання, цитуємо «- Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.», а Уповноважена відповідає, що є «документ під назвою "Гарантія відповідності", в якому зазначено " Гарантійний термін на товар відповідає гарантійному строку заводу – виготовлювача, а саме 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної".
Стверджуємо, що в зазначеному Уповноваженою документі не прописано, що «Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.», а однозначно стверджено, що Переможець бере на себе зобов’язання доставляти обладнання в сервісний центр, а не обслуговувати обладнання.
Звертаємо увагу, що документом Замовника «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» п. 20 чітко визначено, що Фізична особа-підприємець повинна надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема і такі документи: « – копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;…
- Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.».
Зауважуємо, що п. 21.4 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» передбачається, що: «У разі, якщо запропонована Учасником пропозиція не відповідає вимогам Замовника, така пропозиція Відхиляється.
Документи які подаються учасником після проведення аукціону до розгляду не приймаються.».
Стверджуємо, що Переможець не надав документа «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а надав зовсім інший документ – Виписку з ЄДРПОУ. Зауважуємо, що Виписка з ЄДРПОУ не містить актуальних відомостей про суб’єкта, а отже і не є дійсною на час проведення електронної закупівлі – це по-перше.
По-друге, Переможець не надав «Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника», а надав зовсім іншу інформацію у документі «Гарантія відповідності товару вимогам Замовника», а саме: «- Ми зобов’язуємося протягом всього гарантійного терміну у випадку не справності обладнання, доставляти обладнання в сервісний центр та назад за власні кошти.», де однозначно зазначено, що Переможець зобов’язується лише доставляти обладнання.
Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.».
Отже, Інструкцією, Законом та вимогами Замовника не передбачається надання «дозавантаження» в систему електронних закупівель документів після проведення аукціону.
Також, звертаємо увагу, що п.6 Розділу 2 Інструкції передбачено, що «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.».
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Інформуємо, що Стаття 44 Закону регламентує і настання відповідальності за порушення вимог закону України Про публічні закупівлі.
Зауважуємо, що ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Керуючись викладеним, просимо Замовника:
1.) Переглянути рішення Упоноваженої про визнання переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам замовника
2.) Розглянути дії Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради, в яких є ознаки вчинення адміністративного проступку та повідомити нас про прийняте Вами рішення відносно Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради.
21 жовтня 2020 року
директор ТОВ «Т Трейд» Лагода О.С.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2020 12:44
Під час оголошення процедури закупівлі UA-2020-10-06-008467-a Замовник керувався п. 3. ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) та вимогами наказу ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 р., так як оріентовна вартість закупівлі є «до пороговою». На підставі п. 15 ст. 29 Закону, під час розгляду та оцінки найбільш економічно вигідної пропозиції, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, відповідно до їх компетенції. Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є публічною, та оприлюднена у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним. Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», під час розгляду пропозицій, Замовником перевірено інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців стосовно учасника ФОП Левчук О.Е. Відповідно до п. 2.3. проекту договору (підписаного учасником ФОП Левчук О.Е.) Гарантійне обслуговування здійснюється авторизованим сервісним центром на території України. Наданий учасником ФОП Левчук О.Е. документ під назвою "Гарантія відповідності", містить таку інформацію : "Гарантійний термін на товар відповідає гарантійному строку заводу – виготовлювача, а саме 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної". Тобто гарантійне обслуговування передбачено заводом виробником в авторизованому сервісному центрі, і становить 12 місяців з дати підписання сторонами товарної накладної. Таким чином, Замовником дотримані усі принципи здійснення публічних закупівель при визначенні переможця.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" |
14 600,00
UAH з ПДВ
|
13 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Т ТРЕЙД" |
14 688,00
UAH з ПДВ
|
13 099,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
13 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Андросович Сергій Адамович |
14 789,00
UAH з ПДВ
|
14 789,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" #3363515956 |
Переможець |
13 099,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 11:34
|
Договір № 301.pdf | укладений |
23 жовтня 2020 11:32
|