Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)” (комп’ютер в комплекті)
Очікувана вартість
335 400,00 UAH
UA-2020-10-06-008208-a bce09ff935d34bab9f75b8aeb54a212d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Циганенко

+380964646233 ztdl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42779217
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23
Контактна особа: Наталія Циганенко
+380964646233
ztdl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 12:23
Очікувана вартість: 335 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


тендерна пропозиція готується українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата після надходження коштів на рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 15:29
ТД компи.doc
06 жовтня 2020 15:29
ПРОЕКТ договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 08 жовтня 2020 16:24
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 14:29
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В тендерній документації вказано про можливість подання еквіваленту. Еквівалентом чи аналогом є товар, який повністю відповідає всім технічним характеристикам, які прописані в тендерній документації. Якщо процесор AMD має не гірші характеристики ніж ці - "Кількість фізичних обчислювальних ядер - не менше 2 (двох), кількість обчислювальних потоків - не менше 4 (чотирьох), тактова частота процесора не менше 3,8 ГГц, інтегрований графічний адаптер, кеш-пам'ять не менше 4 МБ", то ми будемо їх розглядати.
Тендер
Дата подання: 08 жовтня 2020 16:24
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 12:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: нам потрібна лише поставка товару

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-06-008208-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:43
Вимога відхилити ФОП Кирилюк Людмила Борисівна
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Кирилюк Людмила Борисівна в тендерній закупівлі звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам Замовника, а саме:
Відповідно до Додатку №2 учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання чи було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
ФОП Кирилюк Людмила Борисівна у складі пропозиції не надано лист від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні. Учасник надав у складі пропозиції лист від ТОВ "Комел", але ТОВ "Комел" не є дистрибютором Майкрософт, а також не має право встановлювати операційну систему під час виробництва, адже є вітчизняним виробником, а тому операційна система не є імпортованою у складі пристрою
Керуючись зазначеним, просимо відхилити пропозицію ФОП Кирилюк Людмила Борисівна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2020 11:38
У відповідь на вимогу інформуємо про наступне:
1. Щодо ненадання авторизованого листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні: в тендерній документації на закупівлю зазначено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання чи було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.» Учасник ФОП Кирилюк Л.Б. в тендерній пропозиції вказує, що буде постачати комп’ютери Vinga B104.05 з відповідними технічними характеристиками, а у складі пропозиції надає Авторизований лист від ТОВ «Комел», який є безпосереднім виробником даного товару і встановлює ліцензійне програмне забезпечення при виробництві обладнання. ФОП Кирилюк Л.Б. в пропозиції чітко вказує модель пристрою та надає лист від виробника саме на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі), а також підтверджує партнерський статус з ТОВ «Комел» надавши копію договору про співробітництво.
Номер вимоги: UA-2020-10-06-008208-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 23 жовтня 2020 16:16
Скарга
Шановний Замовнику!
детально ознайомившись з пропозицією переможця ФОП Кирилюк Л.Б. у Товариства з обмеженою відповідальністю "Систематика Україна" є вагомі підстави вважати, що рішення Тендерного комітету Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, вимогою ТД було надання у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У складі пропозиції переможця вищезазначений лист відсутній. Звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції міститься авторизаційний лист від ТОВ "Комел", яне не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні, що не відповідає встановленим вимогам. Окрім того у складі пропозиції відсутні листі-відгуки від ДУ "ТМО МВС УКРАЇНИ ПО ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ", які вимагалися на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Наданий у складі пропозиції сертифікат відповідності на комплекти базові комп"ютерів торгівельних марок DWL,COMEL,BRAIN,VINGA втратив чинність 17.07.2020р. Термін дії декларації про відповідність закінчився 17.07.2020р.
З огляду на усе вищезазначене, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Кирилюк Л.Б, оформлене ПРОТОКОЛОМ №26 Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Дитяча лікарня імені В.Й. Башека" Житомирської міської ради від 23.10.2020р. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2020 11:38
У відповідь на вимогу інформуємо про наступне:
1. Щодо ненадання авторизованого листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні: в тендерній документації на закупівлю зазначено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання чи було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.» Учасник ФОП Кирилюк Л.Б. в тендерній пропозиції вказує, що буде постачати комп’ютери Vinga B104.05 з відповідними технічними характеристиками, а у складі пропозиції надає Авторизований лист від ТОВ «Комел», який є безпосереднім виробником даного товару і встановлює ліцензійне програмне забезпечення при виробництві обладнання. ФОП Кирилюк Л.Б. в пропозиції чітко вказує модель пристрою та надає лист від виробника саме на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі), а також підтверджує партнерський статус з ТОВ «Комел» надавши копію договору про співробітництво.
2. Щодо відсутності листів відгуків: в тендерній документації вказано, що «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору — копію договору та відгуку за 2015-2019 роки. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання вказаних товарів відповідно до коду класифікатора.» Звертаємо Вашу увагу, що вимога озвучена в однині, тому учасник ФОП Кирилюк Л.Б., надавши копію договору та оригінал відгуку, виконав вимогу тендерної документації в повному обсязі.
3. щодо втрати чинності сертифікатів та декларацій відповідності: в тендерній документації не вимагалися ні сертифікати відповідності, ні декларації відповідності, тому вони не розглядалися при перевірці пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирилюк Людмила Борисівна 286 000,00
UAH з ПДВ
286 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 331 344,00
UAH з ПДВ
331 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 334 863,10
UAH з ПДВ
334 863,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2020 13:15
Електронний підпис
01 листопада 2020 13:11
Довідка про банкрутство
01 листопада 2020 13:11
Довідка про корупцію
30 жовтня 2020 15:11
ДовідкаТоргЛюдьми.pdf
30 жовтня 2020 15:11
ДовідкаСт17.pdf
30 жовтня 2020 15:11
ДовідкаМВС.pdf
30 жовтня 2020 15:11
ДовідкаГарантія.pdf
21 жовтня 2020 18:58
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:56
ЦіноваПропозиція.pdf
21 жовтня 2020 18:56
УставніДокументи.pdf
21 жовтня 2020 18:56
ТехнічнаСпецифікація.pdf
21 жовтня 2020 18:56
Сертифікати.pdf
21 жовтня 2020 18:56
ПроектДоговору.pdf
21 жовтня 2020 18:56
Паспорт.pdf
21 жовтня 2020 18:56
ДоговірПостачання.pdf
21 жовтня 2020 18:56
Довідки.pdf
21 жовтня 2020 18:56
Довідка про кредити.PDF
21 жовтня 2020 18:56
відгук.pdf
21 жовтня 2020 18:56
АналогічніДоговори.pdf
21 жовтня 2020 18:56
АвторизаційнийЛист.pdf
21 жовтня 2020 18:56
LLC COMEL - 5200003337.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 23:40
Електронний підпис
21 жовтня 2020 23:39
2. Технічна частина.pdf
21 жовтня 2020 23:39
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:43
ст. 17 Довідка.pdf
21 жовтня 2020 15:43
проект договору.pdf
21 жовтня 2020 15:43
Порівняльна.pdf
21 жовтня 2020 15:43
лист несертифікація.pdf
21 жовтня 2020 15:43
лист майкрософт.pdf
21 жовтня 2020 15:43
лист відгук2.pdf
21 жовтня 2020 15:43
копія коду.pdf
21 жовтня 2020 15:43
інформаційна довідка.pdf
21 жовтня 2020 15:43
згода з договором.pdf
21 жовтня 2020 15:43
документи зуб о.о..pdf
21 жовтня 2020 15:43
додаток 2 лист.pdf
21 жовтня 2020 15:43
додаток 1 пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 15:43
довідка-пояснення.pdf
21 жовтня 2020 15:43
довідка аналогічний.pdf
21 жовтня 2020 15:43
витяг зуб о.о..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирилюк Людмила Борисівна

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирилюк Людмила Борисівна
#3093222626
Переможець 286 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирилюк Людмила Борисівна
#3093222626
286 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:04
договір 530-11.pdf укладений
03 листопада 2020 16:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 286 000,00
UAH