Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція електромережі, розділення загально будинкового обліку електроенергії житлового будинку ЛКП «Вулецьке» за адресою: м.Львів, вул.Княгині Ольги, 5б
Очікувана вартість
1 102 580,60 UAH
UA-2020-10-06-006242-c 13187b5c7e134b7e9ee158f5723c81f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 22:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 102 580,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а також у інших випадках передбачених статтею 27 Закону. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція електромережі, розділення загально будинкового обліку електроенергії житлового будинку ЛКП «Вулецьке» за адресою: м.Львів, вул.Княгині Ольги, 5б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 20
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 22:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 22:41
dodatok_2_-договір.doc
06 жовтня 2020 22:41
dodatok_1_тех_вим.doc
06 жовтня 2020 22:41
ДКТ.doc
06 жовтня 2020 22:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 22:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 22:41
dodatok_2_-договір.doc
06 жовтня 2020 22:41
dodatok_1_тех_вим.doc
06 жовтня 2020 22:41
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛЕС" 930 000,00
UAH з ПДВ
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:44
Технічні вимоги.pdf
20 жовтня 2020 10:44
Сертифікати ISO 9001 і 14001.pdf
20 жовтня 2020 10:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 10:44
Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 10:44
Ліцензія.pdf
20 жовтня 2020 10:44
Дозволи.pdf
20 жовтня 2020 10:44
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛЕС"
#36828486
Переможець 930 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 15:00

Документи

23 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:59
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛЕС"
#36828486
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:59
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 17:56
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 17:54
ДД_3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 17:53
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 18:30
Договір.pdf укладений
17 листопада 2020 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору про закупівлю із 930 000,00 грн. з ПДВ до 906 908,59 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 111 р/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 906 908,59
UAH (в тому числі ПДВ 151 151,43 UAH)