Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 45300000-0 (ДК 021:2015) “Будівельно-монтажні роботи” (Технічне переоснащення РУ-0,4 трансформаторних підстанцій ТП-1271, ТП-923, ТП-697 в структурних підрозділах КП "Міський тролейбус" в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області)
Очікувана вартість
1 253 560,00 UAH
UA-2020-10-06-005306-a e3c5e621b80a46f48da8ef728a9cce12
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малахов Євген Ігорович

380680111011 irm0564@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС"
Код ЄДРПОУ: 34811465
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Контактна особа: Малахов Євген Ігорович
380680111011
irm0564@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 15:26
Очікувана вартість: 1 253 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 267,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно Додатку № 1до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічне переоснащення РУ-0,4 трансформаторних підстанцій ТП-1271, ТП-923, ТП-697 в структурних підрозділах КП "Міський тролейбус" в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Дніпровське шосе 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 13:21
схема ТП-923.pdf
06 жовтня 2020 13:21
опросный лист ТП-923.pdf
06 жовтня 2020 13:21
схема ТП-1271.pdf
06 жовтня 2020 13:21
опросный лист ТП-1271.pdf
06 жовтня 2020 13:21
схема ТП-697.pdf
06 жовтня 2020 13:21
опросный лист ТП-697.pdf
06 жовтня 2020 13:21
ОГОЛОШЕННЯ_ т(повторно).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРА" 1 199 999,95
UAH з ПДВ
1 199 999,95
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Системосервіс" 1 253 552,15
UAH з ПДВ
1 253 552,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:58
тендер.rar
16 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:30
Статут.pdf
16 жовтня 2020 10:30
Св_во ПДВ.PDF
16 жовтня 2020 10:30
Реквизиты на бланке.pdf
16 жовтня 2020 10:30
протокол директор.pdf
16 жовтня 2020 10:30
пропозиція.PDF
16 жовтня 2020 10:30
погоджені тех.вимоги.PDF
16 жовтня 2020 10:30
погоджений договір.PDF
16 жовтня 2020 10:30
наказ директор.pdf
16 жовтня 2020 10:30
Лицензия от 2019 г.pdf
16 жовтня 2020 10:30
лист погодження.PDF
16 жовтня 2020 10:30
лист гарантія.PDF

Публічні документи

16 жовтня 2020 10:46
СМЕТЫ.rar
16 жовтня 2020 10:46
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Системосервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРА"
#19276348
Переможець 1 199 999,95
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 14:44

Документи

22 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:43
Протокол №52.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРА"
#19276348
1 199 999,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:43
Протокол №52.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 10:43
доп угода №3 до дог№6-р (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:02
доп угода №2 до дог№6-р (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:21
доп угода №1 до дог №6-р ТОВ Електра (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:29
№6-р ТОВ ЕЛЕКТРА.pdf укладений
05 листопада 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 3.1 розділу “3. Договірна ціна” , зменшити загальну суму договору на 86 715, 66 грн викласти його в наступній редакції: “3.1. Сума цього Договору становить 1 113 284,29 грн. (Один мільйон сто тринадцять тисяч двісті вісімдесят чотири гривень 29 копійок) з ПДВ. Бюджетні зобов’язання на 2020 рік за рахунок коштів міського бюджету (КЕКВ 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” становлять — 930 696,02 грн з ПДВ Бюджетні зобов’язання на 2021 рік за рахунок коштів міського бюджету ( КЕКВ 3210) становлять 182 588,27 грн з ПДВ.” На підставі вимог ч. 5 п. 4 ст. 41 Закону “Про публічні закупівлі”, подовжити строк дії Договору у зв'язку з затримкою фінансування та внести зміни до п. 12.1 розділу “12.Строк дії договору” та викласти його в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі вимог ч. 5 п. 4 ст. 41 Закону “Про публічні закупівлі”, у зв'язку з затримкою фінансування з міського бюджету у 2020р., продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі затримки фінансування витрат замовника та: 1.1. внести наступні зміни до п. 1.1. розділу “1. Предмет Договору.” та викласти його в наступній редакції: “п.1.1. У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Замовник доручає, а Генпідрядник бере на себе зобов'язання виконати у 2020 -2021 р.р. якісно своїми силами і засобами будівельно-монтажні роботи передбачені цим Договором, відповідно до затвердженої проектної документації по об'єкту: “Технічне переоснащення РУ-0,4 трансформаторних підстанцій ТП-1271, ТП-923, ТП-697 в структурних підрозділах КП "Міський тролейбус" в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області" ( код ДК 021:2015 – 45300000-0 “Будівельно-монтажні роботи”), а Замовник — прийняти і оплатити такі роботи в межах виділених бюджетних призначень...” і далі по тексту 1.2. внести наступні зміни до п. 2.1 розділу “2. Строки виконання робіт ” та викласти його в наступній редакції: “п. 2.1. Загальний термін виконання Робіт Генпідрядником за цим Договором передбачено Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2). Загальний строк виконання робіт — до 31.03.2021 р.” 2. Додаток № 2 до Договору “Календарний графік виконання робіт” викласти в новій редакції (Додаток №1 до даної додаткової угоди) 3. Додаток № 4 до Договору “План фінансування робіт” викласти в новій редакції (Додаток № 2 до даної додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 6-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу “14. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН” та викласти реквізити Замовника в новій редакції. 2. Всі інші умови договору залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 6-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 113 284,29
UAH (в тому числі ПДВ 185 547,38 UAH)