Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Урни (контейнери) для централізованого збору та утилізації засобів індивідуального захисту (придбання матеріалів для господарської діяльності)
Очікувана вартість
95 550,00 UAH
UA-2020-10-06-004806-c 883e51ed32d24a5393b15d27f68249d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 prozoro21_2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
prozoro21_2020@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 15:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 15:56
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:56
Очікувана вартість: 95 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 478,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 шт
ДК 021:2015 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Урни (контейнери) для централізованого збору та утилізації засобів індивідуального захисту (придбання матеріалів для господарської діяльності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, пр Моторобудівників 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
130 шт
урни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, пр Моторобудівників 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39224340-3 — Відра для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 15:47
зміни 1.docx
07 жовтня 2020 15:47
Оголошення нова редакція 07.10.20.docx
07 жовтня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 15:47
зміни 1.docx
07 жовтня 2020 15:47
Оголошення нова редакція 07.10.20.docx
06 жовтня 2020 15:53
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-06-004806-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП БЕСЕДІНА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:2268415767
Дата подання: 20 жовтня 2020 12:53
Вимога надати додаткову аргументацію
1. Протоколом № 132 від 19.10.2020р. уповноваженої особи районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району з питань організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відхилено пропозицію ФОП Беседіна С.О. до спрощеної закупівлі «ДК 021:2015 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування(Урни (контейнери) для централізованого збору та утилізації засобів індивідуального захисту (придбання матеріалів для господарської діяльності)» (UA-2020-10-06-004806-c) з причин:
«Відсутній Документ радіаційної безпеки на відро для сміття з педаллю, 18 л, що виданий органом оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень.»,
незважаючи на відповідний лист-пояснення, який надано в складі пропозиції ФОП Беседіна С.О.
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме надати посилання на законодавчі або нормативні акти, якими керувався замовник, вимагаючи наявності довідки щодо радіаційної безпеки, яка не є обов’язковим документом для категорії виробів, що закуповувались.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Каряка Кирило Ігорович 32 240,00
UAH з ПДВ
32 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 64 870,00
UAH з ПДВ
51 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БЕСЕДІНА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА 71 500,00
UAH з ПДВ
51 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" 51 994,80
UAH з ПДВ
51 994,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:22
Технични вымоги.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Сертификат.jpg
12 жовтня 2020 16:22
лист погодження.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Додаток1.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Довидка про участника.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Гарантийный лист.jpg
12 жовтня 2020 16:22
высновок2.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Высновок 1.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Реквізити 001.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Паспорт стр.6 001.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Паспорт стр.5 001.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Паспорт стр.4 001.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Паспорт стр.3 001.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Цинова пропозиция.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Паспорт стр.2 001.jpg
12 жовтня 2020 16:22
Паспорт стр.1 001.jpg
12 жовтня 2020 16:22
ІПН 001.jpg
12 жовтня 2020 16:21
Виписка 2 001.jpg
12 жовтня 2020 16:21
Виписка 1 001.jpg

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:43
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 15:43
СЕС Алеана пластик.pdf
16 жовтня 2020 15:43
Лист згода з договором.pdf
16 жовтня 2020 15:43
Лист гарантія санкції.pdf
16 жовтня 2020 15:43
Договір.pdf
16 жовтня 2020 15:43
Док-ти ФОП Швирдюк П.М..rar

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:20
Цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 17:20
Статут.pdf
15 жовтня 2020 17:20
Довідка про учасника.pdf
15 жовтня 2020 17:20
Витяг ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 17:20
Висновок СЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Каряка Кирило Ігорович

ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП БЕСЕДІНА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Каряка Кирило Ігорович
#3407603838
Відхилено 32 240,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 14:04
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
Відхилено 51 298,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:01
ФОП БЕСЕДІНА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА
#2268415767
Відхилено 51 800,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
Переможець 51 994,80
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:22

Документи

19 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:56
130 протокол .docx

Документи

19 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:28
131 протокол .docx

Документи

19 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:07
132 протокол .docx

Документи

19 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:09
133 протокол .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
51 994,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:09
133 протокол .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:54
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 08:37
відповідь на вимогу .docx зміни до договору
21 жовтня 2020 08:33
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:26
164 договір.pdf укладений
20 жовтня 2020 10:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 жовтня 2020 12:30
51 994,80 UAH UA268201720344290002000078418
РА ЗМР по Шевченківському району
UA053052990000026006016212005
ТОВ "Всеукраїнський центр "ЮА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 14 статті 14 Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Вимога від учасника ФОП БЕСЕДІНА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА надійшла 20.10.2020 р. та у Замовника відповідно до Закону є три робочих дні на надання відповіді на вимогу, тобто до 23.10.2020 р. У зв’язку з тим, що відсутня технічна можливість майданчику щодо надання відповіді на вимогу в строк три робочі дні, тому на виконання вимог Закону публікуємо відповідь на вимогу в розділі «ДОГОВІР» щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, але не в розумінні цієї підстави, а на виконання вимог частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Добрий день! Закупівля проводилась відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно частини 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Звернення від учасників в період уточнення були відсутні. А також в листі Учасником не зазначено законодавчі підстави не надання документу радіаційної безпеки на відро для сміття з педаллю, 18 л, що виданий органом оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 51 994,80
UAH (в тому числі ПДВ 8 665,80 UAH)