Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Аварійно-відновлювальні роботи покрівлі Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Великоолександрівського району Херсонської області (Херсонська область, смт Велика Олександрівка, вул Соборна, 5) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
535 347,00 UAH
UA-2020-10-06-004732-a d2a25c211a8044948fc3df2312046f73
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Васильєва

+380959473222 liceyhor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 37542443
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Морська, буд. 13
Контактна особа: Людмила Васильєва
+380959473222
liceyhor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
На території смт Велика Олександрівка ситуація, що сталася внаслідок несприятливих погодних умов за Класіфікаційними ознаками надзвичайних ситуацій (5,6), затверджених наказом МВС України від 06.08.2018 року № 658 та Національного класифікатора України"Класифікатор надзвичайних ситуацій ДК 019:2010" код 20330 - Мереорологічні НС, 20331 - НС, повязана з сильним вітром (швидкістю 25 м/с і більше), охоплюючи шквали та смерчі, вважається надзвичайноюприродного характеру. (рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 30.09.2020р. протокол № 30) Акт обстеження від 28.09.2020р. № 2 будівель Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 вул. Соборна, 5

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 12:46
Оскарження наміру укласти договір: 12 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Аварійно-відновлювальні роботи покрівлі Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Великоолександрівського району Херсонської області (Херсонська область, смт Велика Олександрівка, вул Соборна, 5) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт Велика Олександрівка, Соборна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС"
#32619139
Переможець 535 347,00
UAH
06 жовтня 2020 12:46

Документи

06 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:45
Протокол покрівля 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 12:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС"
#32619139
535 347,00
UAH
Документи

Документи

06 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:45
Протокол покрівля 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 16:10
доп_угоди.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:49
договор31.pdf укладений
13 жовтня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 10.1 у новій редакції «Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконанихбудівельних робіт по формі №КБ-3 на умовах післяоплати у період 10 календарних днів.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 535 347,00
UAH