Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж
Очікувана вартість
1 980,00 UAH
UA-2020-10-06-004155-a 52fdea5da0a1494585eec677fea5cfa2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубчик Світлана Анатоліївна

+380485233073 cfo2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр фінансового обслуговування закладів та установ Маяківської сільської ради"
Код ЄДРПОУ: 43425434
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., село Маяки, вул. Богачова, 99
Контактна особа: Якубчик Світлана Анатоліївна
+380485233073
cfo2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Місцезнаходження: 67654, Одеська область, Біляївський район, село Маяки, вулиця Богачова, 99; Категорія:: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст..2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 1980UAH без ПДВ
Картридж, Джерело фінансування: Місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ліховідова О.Ф.
#2803425783
Переможець 1 980,00
UAH
06 жовтня 2020 12:22

Документи

06 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 12:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картридж, Джерело фінансування: Місцевий бюджет 1 шт 1 980,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 980,00
UAH