Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки.
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2020-10-06-004025-a 2f08fab3dbae46c5a84dd6647553b7d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Кирпань

+380977028994 kir_pansy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33219415
Місцезнаходження: 42001, Україна , Сумська обл., м. Ромни, вул. Маяковського, 64
Контактна особа: Людмила Кирпань
+380977028994
kir_pansy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Бланки. Код ДК 021:2015 - 22820000-4.
Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Маяковського, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівля бланків подорожніх листів, код ДК 021:2015 -22820000-4.
Ціна: 0,50 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
бланки подорожніх листів вантажного автомобіля, код ДК 021:2015 -22820000-4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Маяковського, будинок 64, місто Ромни, Сумська область, 42001, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити за поставлений товар на підставі накладної, підписаній представниками Сторін, не пізніше 5 (п’яти) днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 11:58
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець ІЛЯШЕНКО ІННА ГРИГОРІВНА
#2825320561
Переможець 2 500,00
UAH
06 жовтня 2020 11:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 12:00
Договір 339.pdf укладений
06 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 12:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
бланки подорожніх листів вантажного автомобіля, код ДК 021:2015 -22820000-4. 5000 штуки 0,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 500,00
UAH