Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля )
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-10-06-002749-c b0292e546f454d65a74e8b3e0efe70ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 15:54
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля
( картопля )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограми
ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля
( картопля )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються з рахунку Замовника в національній валюті – гривнях на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар на підставі рахунку-фактури, видаткової накладної з можливістю відтермінування платежу до 30 (тридцять) банківських днів з дати одержання товару Замовником за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в їх межах. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 12:55
тендерна документація.pdf
06 жовтня 2020 12:55
Тендерна-документація-картопля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання, щодо поставки
Дата подання: 08 жовтня 2020 16:21
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 07:52
Добрий день. Підскажіть, який графік, кількість поставок та орієнтована кількість товару під час однієї поставки. Чи можлива разова поставка? Дякую.
Відповідь: Добрий день! Поставка проводиться 2 рази на місяць , згідно норм харчування ( 140 кг на добу). Тобто окремими партіями, до настання морозів. Після значного зниження температури повітря проводиться поставка залишку за договором однією партією, але не пізніше 29/12/2020р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-06-002749-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СОЛПІТ", Код ЄДРПОУ:42065463
Дата подання: 02 листопада 2020 18:04
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник 30 жовтня 2020 року, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Комунальної установи «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької міської ради за №2020/92-б, було прийнято рішення про визнання учасника ФОП Царюк О.В. переможцем відкритих торгів та про укладення договору про закупівлю тим самим порушив вищенаведені принципи здійснення закупівель.
Згідно з протоколом засідання вищезазначеного тендерного комітету за №2020/91-б від 29.10.2020, тендерна пропозиція ПП «СОЛПІТ» була відхилена виходячи з наступного.
1. Замовник зазначає, що відповідно до п.4, додатку 3 тендерної документації учасник: «До цінової пропозиції додаються документи, які підтверджує якість товару
- Надати договір про співпрацю з виробником продукції, що є предме-том закупівлі або оригінал листа (договір) виробника або представника, представництва, філії виробника, яким підтверджується співпраця виробника з учасником;
…».
У складі тендерної пропозиції ПП «СОЛПІТ» надає договір про співпрацю (архівний файл - Кваліф. крит.rar, файл - Договір з виробником картопля.pdf) з Фермерським господарством «Таврійська Ягода» №1-04/05 від 04.05.2020, де предметом договору є фрукти, ягоди та (або) овочі. Оскільки, конкретна назва закупівлі, що зазначається у дужках ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля) є овоч – картопля, то виходячи з наведеного, ПП «СОЛПІТ» повністю виконав вимоги зазначені в тендерній документації Замовника.
2. Замовник стверджує, що згідно з п. 6, розділу VI. тендерної документації, учасник: «На підтвердження сплати забезпечення, переможець повинен надати банківську виписку або квитанції про оплату або довідку з банку (на офіційному бланку) про внесення переможцем відповідної суми забезпечення. (надати гарантійний лист учасника в довільній формі)».
Учасник, ПП «СОЛПІТ», у складі тендерної пропозиції не надає вищеза-значеного гарантійного листа, оскільки дана вимога тендерної документації Замовника стосується переможця закупівлі, а на момент подачі документів наша пропозиція не могла бути ще визнана як пропозиція переможця.
Виходячи з вищезазначеного та зі змісту ст. 5 Закону з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників та здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем відкритих торгів ФОП Царюк О.В. та прийняти рішення щодо визнання переможцем ПП «СОЛПІТ» через відсутність підстав для відхилення.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може виходити за рамки чітко сформульованих положень за тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 13:15
Ретельно вивчивши зміст вимоги, повідомляємо наступне:

Зазначено чітку та прозору вимогу «надати гарантійний лист УЧАСНИКА в довільній формі», а ні «учасника-переможця», а ні «переможця закупівлі», саме УЧАСНИКА!

Навіть якщо припустити те що скаржник був певен, що потрібно надати гарантійний лист після обрання переможця та через це не скористався наданим йому законним правом звернутись за роз’ясненнями до замовника, то все одно дії скаржника не піддаються законним та логічним поясненням.

Замовник, встановлюючи дану вимогу хоче бути певен, що потенційний учасник усвідомлює, що у разі обрання його переможцем він повинен буде перерахувати певну грошову суму у якості гарантії виконання договору.

Навіщо замовнику гарантійний лист від переможця, коли учасник НЕ МАЄ права публікувати будь-які документи (окрім випадків передбачених Законом) після закінчення періоду прийняття пропозицій!

Замовник вносить до тендерної документації вимогу «про надання договору про співпрацю» як раз саме для того щоб бути впевненим, що потенційний постачальник буде змозі поставляти по-перше, саме той товар який є предметом закупівлі, по-друге якісний товар в необхідній кількості. В свою чергу скаржник не надав підтвердження у даній закупівлі, що має можливість здійснювати поставки саме товару який відповідає предмету закупівлі.

Також зазначаємо, що замовник не може оцінювати тендерну пропозицію ґрунтуючись на здогадах, що саме мав на увазі учасник надаючи договір про співпрацю на фрукти та овочі.

Є чітка вимога до якої під час періоду уточнень у жодного з потенційних учасників закупівлі не будо поставлено уточнюючих запитань чи вимог про зміну чи видалення даної вимоги.

Дана вимога некоректна, безпідставна та підлягає відхиленню.

Прийнято рішення:
Відхилити вимогу № UA-2020-10-06-002749-c.c1 учасника ПП «СОЛПІТ» за процедурою № UA-2020-10-06-002749-c, на закупівлю ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ).

Документи

05 листопада 2020 13:14
вимога відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-06-002749-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "СОЛПІТ", Код ЄДРПОУ:42065463
Дата подання: 09 листопада 2020 16:37
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Замовником – Комунальною установою "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради було оголошено відкриті торги UA-2020-10-06-002749-c предметом закупівлі є ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картоп-ля (картопля). ПП «СОЛПІТ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до Тендерної документації Замовника подало свою тендерну пропозицію. Вважаємо, що під час проведення відкритих торгів Замовник прийняв ряд незаконних рішень, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), недотримався вимог частини першої статті 5 Закону Закон), що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації нашої тендерної пропозиції, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №2020/91-б від 29 жовтня 2020 року та вважаємо їх безпідставними, незаконними і такими, що порушують наші права та законні інтереси
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2020 21:34
рішення від 12.11.2020 №21048 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 21:33
рішенн від 20.11.2020 №21641.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 15:37

Документи подані скаржником

09 листопада 2020 13:21
скарга.pdf
09 листопада 2020 13:21
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

17 листопада 2020 11:11
лист пояснення до АМКУ.doc

Документи Органу Оскарження

26 листопада 2020 15:37
рішенн від 20.11.2020 №21641.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СОЛПІТ" 69 000,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Царюк О.В. 69 000,00
UAH з ПДВ
66 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 19:40
Електронний підпис
22 жовтня 2020 19:37
Кваліф. крит.rar
22 жовтня 2020 19:37
квал. кріт2.rar
22 жовтня 2020 19:37
Договір.pdf
22 жовтня 2020 19:37
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 19:37
Довідка.pdf
22 жовтня 2020 19:37
Гарантійний лист 2.4.pdf
22 жовтня 2020 19:37
Гарантійний лист 2.3.pdf
22 жовтня 2020 19:37
Гарантійний лист 2.1.pdf
22 жовтня 2020 19:37
Гарантійний лист .pdf
22 жовтня 2020 19:37
Кваліф. крит.rar

Публічні документи

09 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:07
5 Банківська ліцензія.pdf
09 листопада 2020 16:07
4 Довіреність.pdf
09 листопада 2020 16:07
3 Довідка.pdf
09 листопада 2020 16:07
2 Виписка.pdf
09 листопада 2020 16:07
1 Банк гарантія.pdf
02 листопада 2020 16:02
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:57
8 Довідка ДПІ 30102020.pdf
02 листопада 2020 14:04
7 Довідка не судимість 21102020.pdf
02 листопада 2020 14:04
Довідка (2).zip
02 листопада 2020 14:04
5 Довідка банкрутство 02112020.pdf
02 листопада 2020 14:04
4 дозвіл.pdf
02 листопада 2020 14:04
1 корупция.pdf
02 листопада 2020 11:44
НОВА ЦП КАРТОПЛЯ.pdf
21 жовтня 2020 13:03
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:59
33 анкета.pdf
21 жовтня 2020 12:59
58 Гарант лист СВАМ.pdf
21 жовтня 2020 12:59
32 дозвіл.pdf
21 жовтня 2020 12:59
55 гарант лист п2.4.pdf
21 жовтня 2020 12:59
54 гарант лист п2.3.pdf
21 жовтня 2020 12:59
53 гарант лист п2.2.pdf
21 жовтня 2020 12:59
52 гарант лист п2.1.pdf
21 жовтня 2020 12:59
51 Порівняльна таб 1.pdf
21 жовтня 2020 12:59
50 Специфікация.pdf
21 жовтня 2020 12:59
63 АКТ санобробка 21102020.pdf
21 жовтня 2020 12:59
61 ЦП картопля.pdf
21 жовтня 2020 12:59
60 ДВ СВАМ.pdf
21 жовтня 2020 12:59
43 довідка ст 236.pdf
21 жовтня 2020 12:58
37 Строк дії ТП.pdf
21 жовтня 2020 12:58
19 довідка мтб авто.pdf
21 жовтня 2020 12:58
18 довідка мтб склад.pdf
21 жовтня 2020 12:58
7 Оригінал статистика.pdf
21 жовтня 2020 12:58
6 Завірений Витяг ЄДР.pdf
21 жовтня 2020 12:58
16 АКТ САНОБРОБКА 29092020.pdf
21 жовтня 2020 12:58
5 Оригінал Витяг ЄД ПОД.pdf
21 жовтня 2020 12:58
15 МК Царюк 04062021.pdf
21 жовтня 2020 12:58
4 Оригінал Виписка ЄДР .pdf
21 жовтня 2020 12:58
2 Оригінал паспорта.pdf
21 жовтня 2020 12:58
1 Оригинал ІНН.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:23
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:21
36.ДОГОВІР.pdf
21 жовтня 2020 17:20
25.копія тех паспорт 6337.pdf
21 жовтня 2020 17:20
захист довкілля2.pdf
21 жовтня 2020 17:20
17.ПротоколГМО.pdf
21 жовтня 2020 17:20
захист довкілля.pdf
21 жовтня 2020 17:20
16.експертний висновок.pdf
21 жовтня 2020 17:20
38.Довідка про ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 17:20
37.Витяг ПДВ -11.02.2020.pdf
21 жовтня 2020 17:20
12.Статут.pdf
21 жовтня 2020 17:19
11.рішення на Сенина.pdf
21 жовтня 2020 17:19
10.приказ на Сенина.pdf
21 жовтня 2020 17:19
2.матер.техн.база - 4.pdf
21 жовтня 2020 17:19
1.цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СОЛПІТ"

ФОП Царюк О.В.

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СОЛПІТ"
#42065463
Відхилено 65 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 10:00
ФОП Царюк О.В.
#3041908989
Переможець 66 900,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2020 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Царюк О.В.
#3041908989
66 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 13:33
57-30-т картопля.pdf укладений
03 грудня 2020 13:31
57-30-т картопля.pdf укладений
03 грудня 2020 13:30
57-30-т картопля.pdf укладений
03 грудня 2020 13:29
доручення селітра.pdf укладений
03 грудня 2020 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 66 900,00
UAH