Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт (заміна вікон) житлового будинку за адресою: м. Київ, Набережна Русанівська, 4, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45440000-3 Фарбування та скління)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-10-06-002672-c dbd96966e06c4a36a5764f399fe2a780
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 13:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:52
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт (заміна вікон) житлового будинку за адресою: м. Київ, Набережна Русанівська, 4, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45440000-3 Фарбування та скління)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт (заміна вікон) житлового будинку за адресою: м. Київ, Набережна Русанівська, 4, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45440000-3 Фарбування та скління)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Набережна Русанівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД" 496 382,47
UAH з ПДВ
496 382,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ольта-Трейд 499 980,67
UAH з ПДВ
499 980,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:33
file.pdf
16 жовтня 2020 12:26
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:25
Кошторис.rar
16 жовтня 2020 12:25
Кошторис PDF.rar
16 жовтня 2020 12:25
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 12:25
реєстр підприємців.pdf
16 жовтня 2020 12:25
посад особа корупція.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Лист-пояснення.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Лист-підтвердження.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Лист-згода 90 днів.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Лист у разі перемоги.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Лист про печатку.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Лист про Київаудит.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Довідка про оффшори.pdf
16 жовтня 2020 12:25
довідка право підпису.pdf
16 жовтня 2020 12:25
довідка досвід роботи.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 12:25
банкрутство.pdf
16 жовтня 2020 12:25
антикорупція.pdf
16 жовтня 2020 12:25
file.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Dovidka_20268400120360007207.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Штатний розпис.pdf
16 жовтня 2020 12:25
ЦПУ Пікож І..pdf
16 жовтня 2020 12:25
Справки банк.zip
16 жовтня 2020 12:25
Сертифікати якості.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Сертификат Пикож И.А.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Договір оренди (офіс).pdf
16 жовтня 2020 12:25
Довідка.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Довідка НАЗК юр.особа.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Диплом інженера.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Дилерський договір.pdf
16 жовтня 2020 12:25
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД"

ТОВ Ольта-Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД"
#43010077
Відхилено 496 382,47
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 16:36
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
Переможець 499 980,67
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 11:36

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
499 980,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Технична помилка (протокол рішення).pdf зміни до договору
02 листопада 2020 17:37
Договір_35-20-634.pdf укладений
26 жовтня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки. Оскільки на даному етапі немає технічної можливості вибрати в самому оголошенні вірний код відповідних класифікаторів предмета закупівлі, слід вважати вірним код предмета закупівлі (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45440000-3 Фарбування та скління» в оголошенні по предмету закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) житлового будинку за адресою: м. Київ, Набережна Русанівська, 4, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45440000-3 Фарбування та скління», Закупівля: UA-2020-10-06-002672-c.
Номер договору про закупівлю: 35/20-634
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/20-634
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML