Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 12 (під’їзди 4, 5, 6) у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2020-10-06-002380-b 1f80800457da4319967798c101532f86
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сівель Ігор

044-234-93-54 SIVEL@KGSE.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Сівель Ігор
044-234-93-54
SIVEL@KGSE.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 12 (під’їзди 4, 5, 6) у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 12 (під’їзди 4, 5, 6) у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 15:13
Русанівська набережна, 12 (заміна вікон) Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет закупівлі
Дата подання: 06 жовтня 2020 21:30
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 10:32
Якого виробника профілю ПВХ та фурнітури (марку) учасник торгів повинен застосовувати при розрахунку кошторисної документації? Будь-якого?
Відповідь: Металопластикові вікна повинні відповідати наступним характеристикам: профіль 5-ти камерний з монтажною товщиною 70 мм, Відповідно до Змін №І до ДСТУ Б В.2.6.-15:2011 армуючий метал повинен бути по всьому периметру вікна, номінальна товщина армуючоrо профілю для конструкцій стандартних розмірів має бути не менше 1,5 мм, склопакети товщиною не менше 40мм, опір теплопередачі 0,76 м2 · К/Вт).
предмет закупівлі
Дата подання: 08 жовтня 2020 11:39
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 13:23
Доброго дня! Вкажіть будь-ласка розміри майбутніх віконних прорізів
Відповідь: розміри прорізів є можливість прорахувати виїхавши безпосередньо на місце виконання робіт
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 09 жовтня 2020 22:35
Замовником у пункті 5.29. розділу 5 Оголошення про проведення закупівлі вимагається Договір із спеціалізованим підприємством, який знаходиться в територіальній близькості до об’єкту, про розміщення та захоронення твердих побутових відходів. Просимо надати роз’яснення, що має на увазі Замовник вимагаючи знаходження підприємства саме в територіальній близькості до об’єкту. Якими параметрами повинен керуватися Учасник для підтвердження відповідності своєї пропозиції в частині виконання вимог, зокрема п. 5.29. розділу 5 Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд 693 487,37
UAH з ПДВ
693 487,37
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ольта-Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
Очікує рішення 693 487,37
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 00:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 жовтня 2020 16:23
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
27 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:22
Протокол № 93.pdf