Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення технічної документації на нерухоме майно за адресою : м.Житомир, пров.2-й Чуднівський,14-б та пров.2-й Чуднівський,14-в ( ДК 021:2015 98112000-1 Послуги професійних організацій)
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2020-10-06-001941-a a06c5cd72a8c44f3a8cedfab94022463
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій


Виготовлення технічної документації та документів, необхідних для реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна Житомирської міської об'єднаної територіальної громади згідно Міської цільової програми «Ефективна влада. Конкурентне місто» КПКВК 0217693
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з виготовлення технічної документації на нерухоме майно за адресою : м.Житомир, пров.2-й Чуднівський,14-б та пров.2-й Чуднівський,14-в ( ДК 021:2015 98112000-1 Послуги професійних організацій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 5 (п'яти) банківських днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг (частини послуг) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТІ ЦЕНТР"
#38623748
Переможець 2 000,00
UAH
06 жовтня 2020 10:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:29