Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 – 35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Протигази)
Очікувана вартість
666 360,00 UAH
UA-2020-10-05-010363-a fcceec1a31134163b36fd44c48ad7f58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 22:59
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 14:10
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 14:10
Очікувана вартість: 666 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 331,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Протигази. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 35814000-3 Протигази
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
852 комплект
Протигази
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Протигази. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 35814000-3 Протигази Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 23:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 22:59
ТД протигази 05.10.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, які обов’язково додаються Учасниками
Дата подання: 07 жовтня 2020 12:53
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 15:33
У переліку документів, які обовьязково додаються учасниками, присутній документ «-експертний висновок, виданий акредитованим органом щодо виробництва та походження товару, відповідно до предмета закупівлі» Прошу пояснити, що це за висновок, и яким пунктом, якого закону, це вимагаеться?
Відповідь: Доброго дня! Товар вказаний в технічній специфікації відповідає діючім стандартам та законодавству України.
При формуванні технічної специфікації проводилось опрацювання ринку українських постачальників протигазів. Вимога, щодо надання у складі пропозиції експертного висновку,виданого акредитованим органом щодо виробництва та походження товару є обґрунтованою та не суперечить вимогам чинного законодавства України, у т. ч. й для унеможливлення пропонування неякісного, контрафактного товару та товару Російського походження.
Крім того, повідомляємо, що Учасник процедури закупівлі несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації та документів, які надані в складі тендерної пропозиції з дотриманням норм чинного законодавства України.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛКОВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 643 260,00
UAH з ПДВ
613 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУГЕРА МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ 639 000,00
UAH з ПДВ
639 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАСОВ СТАНІСЛАВ МИКИТОВИЧ 660 300,00
UAH з ПДВ
660 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:18
Довідки переможця.pdf
20 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:24
Уставні док-ти.pdf
20 жовтня 2020 17:24
Додаток 4.pdf
20 жовтня 2020 17:24
Додаток 1_2.pdf
20 жовтня 2020 17:24
Додаток 3.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 19:33
ЗАЩИТА УКРАИНЫ.zip

Публічні документи

20 жовтня 2020 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 14:23
Витяг Басов.pdf
20 жовтня 2020 14:23
Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЛКОВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУГЕРА МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП БАСОВ СТАНІСЛАВ МИКИТОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛКОВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2789516313
Переможець 613 440,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЛКОВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2789516313
613 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:30
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 14:56
Протокол.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 14:55
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 12:40
Дод №2 договору №79ВТ від 03.11.20.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 12:40
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:46
79 вт.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 09:26
Договір №79ВТ від 03.11.2020.pdf укладений
03 листопада 2020 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 79ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізітів Постачальника та Замовника
Номер договору про закупівлю: 79ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати механічною помилкою дату додаткової угоди №2 «23.12.2021» договору про закупівлю товару № 79ВТ від 03.11.2020 та визначити вірною дату додаткової угоди №2 – «23.02.2021».
Номер договору про закупівлю: 79ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 613 440,00
UAH