Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
4 418 064,00 UAH
UA-2020-10-05-009874-a b1ffdf569dbe4d68986b93141126d3d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 20:00
Очікувана вартість: 4 418 064,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:01
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 13:37
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.

2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).


З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.



Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:04
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 13:52
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.

2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).


З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.



Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:06
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 14:26
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.

2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).


З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.



Документи подані скаржником

19 листопада 2020 18:01
Вимога.PDF

Документи

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 18:04
Вимога.PDF

Документи

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 18:05
Вимога.PDF

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:24
рішення від 26.11.2020 № 21904+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:23
рішення від 04.12.2020 №22535 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 22:07
Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:21
рішення від 26.11.2020 №21926 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:20
рішення від 04.12.2020 №22537.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 23:24
Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:04
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:32
рішення від 26.11.2020№21933+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:32
рішення від 04.12.2020№22536.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 23:32

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 14:33
6.Довідка щодо Статті 17.PDF
23 листопада 2020 14:33
АМКУ на 21 листоп.docx
23 листопада 2020 14:33
Скарга в АМКУ завірена.PDF
23 листопада 2020 14:33
5.Зразки талонів.PDF
23 листопада 2020 14:33
9. № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 14:46
5.Зразки талонів.PDF
23 листопада 2020 14:46
9. № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020.pdf
23 листопада 2020 14:47
Скарга в АМКУ завірена.PDF
23 листопада 2020 14:47
АМКУ на 21 листоп.docx
23 листопада 2020 14:47
6.Довідка щодо Статті 17.PDF

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 14:52
6.Довідка щодо Статті 17.PDF
23 листопада 2020 14:53
5.Зразки талонів.PDF
23 листопада 2020 14:53
АМКУ на 21 листоп.docx
23 листопада 2020 14:53
9. № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020.pdf
23 листопада 2020 14:54
Скарга в АМКУ завірена.PDF

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Галицька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги (77100, м. Галич, вул. Ярослава Осмомисла, 3)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 138 420,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 695,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 жовтня 2020 14:48
Закінчення: 22 жовтня 2020 15:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3000 л
Бензин А-92 (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
3000 л
Дизельне паливо (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по Договору проводяться Покупцем протягом 30 днів з моменту отримання Товару шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, відповідно до ціни, погодженої Сторонами у замовленні та відображеної у видатковій накладній на Товар. Підставою для проведення розрахунків є видаткова накладна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:24
рішення від 26.11.2020 № 21904+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:23
рішення від 04.12.2020 №22535 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 22:07

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 14:33
6.Довідка щодо Статті 17.PDF
23 листопада 2020 14:33
АМКУ на 21 листоп.docx
23 листопада 2020 14:33
Скарга в АМКУ завірена.PDF
23 листопада 2020 14:33
5.Зразки талонів.PDF
23 листопада 2020 14:33
9. № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 138 240,00
UAH з ПДВ
138 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 127 440,00
UAH з ПДВ
127 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 136 800,00
UAH з ПДВ
136 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 18:37
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:50
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 16:50
Ідент.код директора.pdf
21 жовтня 2020 16:50
Довідки до ст.17.pdf
21 жовтня 2020 16:49
Витяг ЄДР 05.10.2020.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:51
Опис.pdf
21 жовтня 2020 18:43
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:42
тендерна пропозиція 1.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Технічне завдання Лот1.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Статут копія.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Протокол зборів Лот 1,4.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Проект договору.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Перелік АЗС.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Опис.pdf
21 жовтня 2020 18:42
Ліцензія Коломия.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Ліцензія Галич.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Лист про витрати.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Зразки талонів.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Договір суборенди.pdf
21 жовтня 2020 18:42
Договір перевезення.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка щодо Статуту.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка щодо Статті 17.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка щодо ліцензії.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка ПУМБ Банк 20.10.20.pdf
21 жовтня 2020 18:42
Довідка про емітента.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Довідка про АЗС.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Гарант лист ЕТІ.PDF.p7s
21 жовтня 2020 18:42
Виписка.PDF
21 жовтня 2020 18:42
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 13:13
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:09
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:07
ДФС до 21.11.p7s
17 листопада 2020 13:07
ДФС до 21.11.pdf
17 листопада 2020 13:07
КІО_ел.pdf
17 листопада 2020 13:07
КІО_ел_.p7s
17 листопада 2020 13:07
Кучабнська І.О.pdf
17 листопада 2020 13:07
Стоянський С.С.pdf
17 листопада 2020 13:07
Довідка про співпрацю.pdf
17 листопада 2020 13:06
Інформація про ціни лот 1.pdf
06 листопада 2020 13:26
Електронний підпис
28 жовтня 2020 19:53
Електронний підпис
28 жовтня 2020 19:29
Електронний підпис
28 жовтня 2020 19:19
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:53
Установчі документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Технічні документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Роздрібні ліцензії.7z
21 жовтня 2020 19:53
Інші документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 1.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Тендерна пропозиція 1.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 10.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 9.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 8.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 7.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 6.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 5.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 4.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 3.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 2.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Технічні вимоги ЛОТ 1.pdf
21 жовтня 2020 19:53
Установчі документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Технічні документи.7z
21 жовтня 2020 19:53
Роздрібні ліцензії.7z
21 жовтня 2020 19:53
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Відхилено 127 440,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:33
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 136 800,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
136 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 11:45
005 (1).jpg зміни до договору
31 березня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 21:42
Додаткова угода з ПП Окко Контракт № 3 від 29 03 2021 до Договору від 14 12 2020 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2021 21:41
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 16:33
Додаткова угода з ПП Окко Контракт № 2 від 04 02 2021 до Договору від 14 12 2020 (1) (1).pdf зміни до договору
04 лютого 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:43
Додаткова угода з ПП Окко Контракт № 1 від 31 12 2020 до Договору від 14 грудня (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:02
Договір з ПП Окко Контракт від 14 12 2020 № 30ПТ 32269 20.pdf укладений
14 грудня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено з ПП "Окко Контракт" додаткову угоду № 1 від 31.12.2020 до Договору від 14.12.2020 № 30 ПТ-32269/20, згідно якої продовжено термін дії договору до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 30 ПТ 32269/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено додаткову угоду на збільшення обсягу закупівлі товару до 20 відсотків від суми Договору відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 30 ПТ 32269/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. У зв’язку із зміною рівня ціни на ринку на товар, що підтверджується довідкою Волинської торгово-промислової палати №В-387 від 26.03.2021, та керуючись п.2., ч.5., ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.2.5 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю.
Номер договору про закупівлю: 30 ПТ 32269/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору
Номер договору про закупівлю: 30 ПТ 32269/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 164 137,20
UAH (в тому числі ПДВ 27 356,20 UAH)