Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
4 418 064,00 UAH
UA-2020-10-05-009874-a ● b1ffdf569dbe4d68986b93141126d3d4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38554360 |
Місцезнаходження: | 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39 |
Контактна особа: |
Тимчук Ярослав (097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 4 418 064,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
05 жовтня 2020 18:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2020 18:32 |
Тендерна документація Нафта і дистиляти.docx | |
05 жовтня 2020 18:32 |
Додаток 6 Нафта і дистиляти.doc | |
05 жовтня 2020 18:32 |
Додаток 5, 5.1 Нафта і дистиляти.docx | |
05 жовтня 2020 18:32 |
Додаток 4 Нафта і дистиляти.docx | |
05 жовтня 2020 18:32 |
Додаток 3, 3.1 Нафта і дистиляти.doc | |
05 жовтня 2020 18:32 |
Додаток 2 Нафта і дистиляти.docx | |
05 жовтня 2020 18:32 |
Додаток 1 Нафта і дистиляти.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:01
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 13:37
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.
2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).
З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.
2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).
З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.
Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:04
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 13:52
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.
2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).
З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.
2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).
З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.
Номер вимоги: UA-2020-10-05-009874-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 19 листопада 2020 18:06
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 14:26
У відповідь на вимогу Учасника (вих. від 19.11.20р. № 45-11), Замовник повідомляє наступне.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.
2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).
З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.
1. Щодо гарантійного листа про відповідність вимогам ст.17 Закону:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Керуючись п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в строки та порядку, визначеному Законом.
05.10.2020р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів № UA-2020-10-05-009874-a за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти та підкріплено документи тендерної документації та додатки №№ 1-6 до документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На момент подання тендерної пропозиції, Вам необхідно було надати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, або за примірною формою, встановленою Додатком № 2 до тендерної документації. Натомість, Вами надано інформацію щодо відповідності нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі, передбаченій для переможця закупівель.
Окрім цього, у файлі «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі згідно з ч .1, ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. № 722 від 21.10.2020р.) в абз.4 не в повній мірі викладено гарантії Учасника щодо відсутності відомостей про його уповноважену особу відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме:
- свідомо обмежено зміст вищезгаданого пункту ч. 1 ст.17 Закону, обмежившись тільки сферою публічних закупівель;
- не зазначено гарантії відсутності притягнень особи до відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, натомість вказано тільки про відсутність притягнення уповноваженої особи до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (різниця між цими поняттями та їх правовою природою зазначена в Законі України «Про запобігання корупції»).
Замовник розуміє й дотримується вимог ч.5 ст. 17 Закону, а саме не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відсутність інформації про уповноважену особу Учасника, що стала однією з причиною відхилення тендерної пропозиції, на момент оцінки самих тендерних пропозиції, надається Учасником в довільній формі, передбачає відповідальність останнього за правдивість таких відомостей і, в свою чергу, надає можливість Замовнику оцінити чесність та надійність потенційного партнера на період здійснення закупівлі товару за укладеним договором після оголошення його переможцем в майбутньому.
2. Щодо листа із зразками паливних талонів (скетч-карток):
В Додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати в стверджувальній формі інформацію щодо терміну дії смарт-карток та талонів на пальне, а також відповідність номіналів талонів (смарт-карток), що пропонується Учасником, номіналам, вказаним у вищезгаданому додатку до тендерної документації.
В складі поданої Вами тендерної пропозиції до Лотів № 1, 4, 9, прикріплено файл «Гарантійний лист від ЕТІ» в якому зазначені зразки талонів, на підставі яких Замовник зможе отримувати пальне у випадку визнання ТОВ «Інвест Енерго Трейдинг» переможцем закупівлі по вищезгаданих лотах.
Зі змісту цього файлу можна дійти висновку, що надані зразки талонів не в повній мірі відповідають вимогам Додатка №3 до тендерної документації, а саме в частині номіналу талону на дизельне пальне.
У вимозі від 19.11.2020р. вих. №45-11 Вами зазначено, що інформацію, щодо зразків талонів на пальне, необхідно розуміти (трактувати) наступним чином: «… Бензин марки А-92: номінал 5л., 10л., 20л., Бензин марки А-95: номінал 5л., 10л., 20л., Дизельне паливо: номінал 5л., 10л., 20л…».
Поняття, форма та обов`язкові реквізити талону на пальне (скетч-карти) зазначені в спільному наказі Міністерства палива та енергетики України, Міністрества економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
У випадку наявності розбіжностей у вимогах тендерної документації з поданими Учасником у тендерній пропозиції документами в частині однакового тлумачення змісту того чи іншого документа, останній зобов`язаний додатково поінформувати Замовника про особливості маркування зразків паливних талонів, затверджені внутрішніми (локальними) документами суб`єкта господарювання, при умові, що вони не суперечать вимогам нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’яку з вищезгаданим, керуючись абз.1 ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника за Лотами № 1, 4, 9.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені ст. 29 Закону. (ч.11. ст.29 Закону).
З повагою,
Уповноважена особа з організації
та проведення процедур закупівель
КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:24
рішення від 26.11.2020 № 21904+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:23
Інформація про резолятивну частину від 04.12.2020 №22535 .pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 17:30
рішення від 04.12.2020 №22535 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 22:07
Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:21
рішення від 26.11.2020 №21926 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:20
інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2020 №22537.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 18:45
рішення від 04.12.2020 №22537.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 23:24
Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:04
Дата подання: 23 листопада 2020 16:04
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:32
рішення від 26.11.2020№21933+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:32
інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2020 №22536.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 15:35
рішення від 04.12.2020№22536.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 23:32
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Галицька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги (77100, м. Галич, вул. Ярослава Осмомисла, 3) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 138 420,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 695,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3000 л
Бензин А-92 (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
3000 л
Дизельне паливо (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по Договору проводяться Покупцем протягом 30 днів з моменту отримання Товару шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, відповідно до ціни, погодженої Сторонами у замовленні та відображеної у видатковій накладній на Товар. Підставою для проведення розрахунків є видаткова накладна. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-10-05-009874-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Дата подання: 23 листопада 2020 16:05
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не погоджується із прийнятим рішення та вважає дії Замовника такими, шо порушують права та інтерес скаржника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 18:24
рішення від 26.11.2020 № 21904+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:23
Інформація про резолятивну частину від 04.12.2020 №22535 .pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 17:30
рішення від 04.12.2020 №22535 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 22:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
138 240,00
UAH з ПДВ
|
138 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
127 440,00
UAH з ПДВ
|
127 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
136 800,00
UAH з ПДВ
|
136 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Відхилено |
127 440,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2020 15:33
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
136 800,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 11:45
|
005 (1).jpg | зміни до договору |
31 березня 2021 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 21:42
|
Додаткова угода з ПП Окко Контракт № 3 від 29 03 2021 до Договору від 14 12 2020 (1).pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 21:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2021 16:33
|
Додаткова угода з ПП Окко Контракт № 2 від 04 02 2021 до Договору від 14 12 2020 (1) (1).pdf | зміни до договору |
04 лютого 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:43
|
Додаткова угода з ПП Окко Контракт № 1 від 31 12 2020 до Договору від 14 грудня (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 16:02
|
Договір з ПП Окко Контракт від 14 12 2020 № 30ПТ 32269 20.pdf | укладений |
14 грудня 2020 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено з ПП "Окко Контракт" додаткову угоду № 1 від 31.12.2020 до Договору від 14.12.2020 № 30 ПТ-32269/20, згідно якої продовжено термін дії договору до 31.03.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 30 ПТ 32269/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено додаткову угоду на збільшення обсягу закупівлі товару до 20 відсотків від суми Договору відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 30 ПТ 32269/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. У зв’язку із зміною рівня ціни на ринку на товар, що підтверджується довідкою Волинської торгово-промислової палати №В-387 від 26.03.2021, та керуючись п.2., ч.5., ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.2.5 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю. |
Номер договору про закупівлю: | 30 ПТ 32269/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору |
Номер договору про закупівлю: | 30 ПТ 32269/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |