Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №16 по вул. Богуна (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015, 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
1 295 079,60 UAH
UA-2020-10-05-008466-a 16babfd52bf84098826881dab130fbdb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Білопільська

+380669145129 ukb.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Олександра Білопільська
+380669145129
ukb.zakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 295 079,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 950,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №16 по вул. Богуна (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015, 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Богуна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 16:21
Оголошення. Проект договору. Богуна 16.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Дата подання: 07 жовтня 2020 10:37
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 15:19
Шановний Замовнику, вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель маємо наступні питання: 1. п. 3.4 Строк виконання робіт: до 31 грудня 2020 року є не коректним та безпідставним так як, відповідно до Додатку №6 до рішення Сумської міської ради «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 24 грудня 2019 року №6248-МР «Про бюджет Сумської міської об'єднаної територіальної громади на 2020 рік» (зі змінами)» від 23 вересня 2020 року №7524–МР, розподілом коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію, капітальний ремонт об'єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об'єктами у 2020 році на даний об’єкт передбачено видатки у сумі 46911,00 грн.; 2. п. 3. Додаток 3 до Оголошення Учасник має підтвердити виконання не менше 5 аналогічних за предметом закупівлі договорів профінансованих за бюджетні кошти надавши наступні документи, кваліфікаційний критерій Замовника є незаконним так як, Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету. Статтею 16 Законом України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1. У відповідності до умов оголошення строк виконання робіт до 31.12.2020, очікувана вартість також зазначена в оголошенні. Замовник буде звертатися до Сумської міської ради щодо збільшення видатків для виконання робіт, у разі відсутності асигнувань по даному об'єкту термін дії договору буде продовжено. 2. Спрощена закупівля проводиться у відповідності до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Загадана вами стаття 16 Закону стосується проведення відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі. У відповідності до статті 14 Закону  в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформації ( окрім тієї що визначена частиною 3 статті 14).
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Дата подання: 07 жовтня 2020 16:54
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 20:14
Шановний Замовнику, вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель маємо наступну вимогу: 1. п. 3. Додаток 3 до Оголошення Учасник має підтвердити виконання не менше 5 аналогічних за предметом закупівлі договорів профінансованих за бюджетні кошти надавши наступні документи, кваліфікаційний критерій Замовника є незаконним так як, Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету. п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, ПОВТОРНО вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Спрощена закупівля проводиться у відповідності до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). У відповідності до статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформації ( окрім тієї що визначена частиною 3 статті 14). Замовник зазначає вимоги до учасників керуючись вибору найдешевної пропозиції яку визначить електронна система за результатами аукціону. Щодо досвіду роботи з укладеними договорами з бюджетними організаціями, то така вимога є обгрунтованою, оскільки фінансування зазначених договорів має свою специфіку та звітність, тому учасники повинні мати такий досвід роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Зеніт-Брук" 1 050 810,00
UAH з ПДВ
1 050 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:55
6 ДЦ_ розрахунки.pdf
12 жовтня 2020 12:55
5 Дозвільні д-ти.pdf
12 жовтня 2020 12:55
2.5 Миру 34 дог_акти.pdf
12 жовтня 2020 12:55
2.4 Засумська 14 дог_акт.pdf
12 жовтня 2020 12:55
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Зеніт-Брук"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Зеніт-Брук"
#38244928
Переможець 1 050 810,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 18:47

Документи

15 жовтня 2020 18:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 18:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Зеніт-Брук"
#38244928
1 050 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 18:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 10:55
Додаткова угода №3 Договір №95-20.pdf укладений
10 червня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:42
Додаткова угода №1 Договір №95-20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:41
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 13:59
Договір №95-20.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування Сторони дійшли згоди про подовження дії договору.
Номер договору про закупівлю: 95/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 978 372,00
UAH (в тому числі ПДВ 163 062,00 UAH)