Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с.Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля класу трудового навчання, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
1 441 729,20 UAH
UA-2020-10-05-007727-a 33e9c41fc97741979581801e78b6690d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сергіївна

+380993624248 wiknorada.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІКНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04418570
Місцезнаходження: 59433, Україна , Чернівецька обл., Заставнівський р-н, , с. Вікно
Контактна особа: Олена Сергіївна
+380993624248
wiknorada.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 11:35
Очікувана вартість: 1 441 729,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 208,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с.Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля класу трудового навчання, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 15:52
Додаток 2.docx
05 жовтня 2020 15:52
Додаток 7.docx
05 жовтня 2020 15:52
Додаток 6.docx
05 жовтня 2020 15:52
Додаток 5.docx
05 жовтня 2020 15:52
Додаток 4.docx
05 жовтня 2020 15:52
Додаток 3.docx
05 жовтня 2020 15:52
Додаток 1.docx
05 жовтня 2020 15:52
Тендерная документація капітальний ремонт трудового класу зі змінами.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-05-007727-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛАЗОРЕНКО МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3091218641
Дата подання: 07 жовтня 2020 10:37
Вилучення дискримінаційної вимоги ТД
Від Учасника вимагається документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічного договору(-ів) протягом 2019р. ( не менше 2-ох договорів виконаних за бюджетні кошти). Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії виконаних 2-ох аналогічних договорів, оплата яких здійснена тільки за бюджетні кошти та тільки в період 2019р. , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання . Прошу внести зміни до ТД в частині вилучення дискримінаційної вимоги ( 2 аналогічні договори виконані за бюджетні кошти та термін виконання робіт 2019р.)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 17:58
Під час розгляду вашого вимоги розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону).
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники до закінчення строку подання пропозиції мають право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу.
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення спрощеної процедури, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 3 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога до критеріїв аналогічних договорів, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників.
Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000005 ● fdf524327e5e4d2a8144ff3bc0f4fbae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 09:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.11.2020 № 40

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 06 листопада 2020 року № 40
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-10-05-007727-а від 05.10.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-09 12:59:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с.Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля класу трудового навчання, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-05-007727-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чому Вами до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ» включено вимоги надання документів, які містять відомості щодо сплати податків та зборів, що не передбачено частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-11 14:25:26

Згідно ч.16 ст. 29 Закону встановлено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

На ваш запит повідомляю, що Замовник керуючись ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), за результатами розгляду пропозиції учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" (надалі – Учасник), який прийняв участь у закупівлі за Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с. Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля класу трудового навчання, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-05-007727-a, встановлено невідповідність у складі пропозиції, щодо надання документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановленим в розділі 2 Додатку № 2 Тендерної документації.
Згідно ч.16 ст. 29 Закону встановлено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомляємо, що згідно Додатку № 2 Тендерної документації перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема згідно розділу 2 Додатку встановлено, що учасник повинен надати документи підтверджуючі правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції, крім того відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності) копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.

Згідно п. 2 ч. 16 ст. 29 Закону встановлено що Замовник має право оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи, що в договорі учасник зазначає ціну з урахуванням системи оподаткування, з вказівкою ПДВ або без ПДВ, на підставі викладеного на підтвердження права підпису договору про закупівлю учасник надає установчі документи, які містять відомості щодо сплати податків та зборів.


Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення за результатами розгляду констатуючої частини висновку по моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с. Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля класу трудового навчання, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація. Повідомляємо, що висновок за результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації є хибним, з огляду на наступне: Замовник керуючись ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), за результатами розгляду пропозиції учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" (надалі – Учасник), встановлено невідповідність у складі пропозиції, щодо надання документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановленим в розділі 2 Додатку № 2 Тендерної документації. Згідно ч.16 ст. 29 Закону встановлено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомляємо, що згідно Додатку № 2 Тендерної документації перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема згідно розділу 2 Додатку встановлено, що учасник повинен надати документи підтверджуючі правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції, крім того відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності) копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. Згідно п. 2 ч. 16 ст. 29 Закону встановлено що Замовник має право оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи, що в договорі учасник зазначає ціну з урахуванням системи оподаткування, з вказівкою ПДВ або без ПДВ, на підставі викладеного на підтвердження права підпису договору про закупівлю учасник надає установчі документи, які містять відомості щодо сплати податків та зборів. Крім того, наголошуємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель не передбачено, що конкретний перелік документів, які учасник має право керуючись ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити протягом 24 годин з моменту повідомлення. На підставі викладеного, вважати що відомості щодо сплати податків та зборів не передбачені частиною шістнадцятою статті 29 Закону. На думку замовника вищезазначені документи можуть бути розглянуті як підтверджуючі правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції з урахуванням системи оподаткування учасника переможця, правомічності застосування ПДВ або вказівки іншої системи оподаткування. Стосовно твердження невідповідності пропозиції учасника у зв’язку з ненаданням відповідних розрахунків заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, прибуток, коштів на покриття адміністративних витрат, повідомляємо, що згідно умов Тендерної документації Замовником не вимагалось обов’язкове надання вищезазначених документів. Згідно п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість всіх видів робіт, зазначених у "Технічному завданні" включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт. Товари, роботи і послуги, зазначені у тендерній пропозиції, але не визначені у ціні, будуть вважатися такими, що враховані в ціні тендерної пропозиції, і оплачуватися окремо Замовником не будуть. На підставі викладеного відхилення пропозиції з вищезазначеної вимоги не є законною підставою згідно умов Тендерної документації та ст. 31 Закону. Стосовно надання учасником довідку про відсутність підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, чим на думку органу державного фінансового контролю не дотримано вимог пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку №3 до неї, повідомляємо наступне: Під час вивчення та перевірки дотримання вимог ст. 17 Закону, встановлено, що учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ», до кінцевого строку подання пропозицій у 17:49 20 жовтня 2020 року завантажено файл в форматі PDF, який містить довідки в довільній формі, зокрема на 28 аркуші електронного документу є гарантійний лист вих. № 34 від 15.10.2020 року щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції згідно п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України. Враховуючи наявність в електронній системі публічних закупівель гарантійного листа згідно п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції в супереч діючого законодавства. На підставі викладеного процедура відкритих торгів проведена з дотриманням вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, а також Замовник вжито заходів щодо надання аргументовних заперечень та усунення допущених помилок, які не призвели до завдання збитків бюджетам усіх рівнів та/або державним інтересам.

2020-11-26 20:00:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" 1 178 502,00
UAH з ПДВ
1 178 502,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОНІЧ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" 1 427 777,00
UAH з ПДВ
1 427 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:37
dnesud.rar
27 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:30
Документ_ЄДР_1004735384.zip
27 жовтня 2020 10:25
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:24
договір екск.pdf
27 жовтня 2020 09:59
Русаль пасп+код.pdf
27 жовтня 2020 09:16
Статут.pdf
27 жовтня 2020 09:16
Наказ на директора.pdf
27 жовтня 2020 09:16
дод11.pdf
27 жовтня 2020 09:16
договора оренди.pdf
27 жовтня 2020 09:16
Договір 146.pdf
27 жовтня 2020 09:16
Договір 46.pdf
27 жовтня 2020 09:16
довідканесуд.pdf
27 жовтня 2020 09:16
ВИТЯГ.pdf
27 жовтня 2020 09:16
витяг протокол.pdf
27 жовтня 2020 09:16
unnamed.jpg
20 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:49
документ 3.pdf
20 жовтня 2020 17:49
документ 2.pdf
20 жовтня 2020 17:49
документ 4.pdf
20 жовтня 2020 16:33
документ1.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 20:39
Електронний підпис
20 жовтня 2020 20:36
пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 20:36
податк деклар.PDF
20 жовтня 2020 20:36
персональні дані.pdf
20 жовтня 2020 20:36
паспот поніч.PDF
20 жовтня 2020 20:36
договір суховерхів.pdf
20 жовтня 2020 20:36
договір вікно.pdf
20 жовтня 2020 20:36
довідка працівники.pdf
20 жовтня 2020 20:36
довідка мтб.pdf
20 жовтня 2020 20:36
відгук суховерхів.pdf
20 жовтня 2020 20:36
відгук вікно.pdf
20 жовтня 2020 20:36
витяг з рпєп.PDF
20 жовтня 2020 20:36
виписка з єдрюо.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""

ФОП "ПОНІЧ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""
#25081198
Переможець 1 178 502,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 09:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 10:53

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник, відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), Замовником розглянуто тендерну пропозицію ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" (надалі – Учасник), який прийняв участь у закупівлі за Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с. Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля класу трудового навчання, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-05-007727-a Керуючись ч.16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі Вашої пропозиції, а саме: у складі пропозиції відсутні копії документів про право користування або про надання послуг техніки, яка зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону, зазначеним у п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації, згідно яких: У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки. Крім того, у складі пропозиції учасником не надано документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановленим в розділі 2 Додатку № 2 Тендерної документації. На підставі вище викладеного, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону пропонується учаснику ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" усунути невідповідності виявлені в тендерній пропозиції, шляхом надання документів згідно вищевказаних вимог Тендерної документації, а саме: 1. Надати копії документів про право користування або про надання послуг техніки, у разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки. 2. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників та наказ про призначення; довіреність або доручення, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Завірена копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що видані уповноваженим органом. Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""
#25081198
1 178 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 19:34
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 14:29
договір135.pdf укладений
11 листопада 2020 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 178 502,00
UAH