Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35110000-8 протипожежне, рятувальне та захисне обладнення ( НК 024:2019 58390 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів)
Очікувана вартість
20 500,00 UAH
UA-2020-10-05-007002-a 761310467a384de18aeb78b03f2583ff
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5-Г
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів згідно розділу 2 договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної або видаткової накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 жовтня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОКАЛ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#3220418697
Переможець 20 500,00
UAH
05 жовтня 2020 15:26

Документи

05 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2020 19:47
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:27
Договір.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 500,00
UAH