Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 19426807 |
Місцезнаходження: | 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19 |
Контактна особа: |
Грищенко Світлана Володимирівна 380459746387 10198@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 18 223 841,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 91000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Відстрочка платежу: | 20% |
Відстрочка платежу від 81 до 90 календарних днів: | 20% |
Відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: | 15% |
Відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: | 10% |
Відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: | 5% |
Відстрочка платежу від 11 до 20 календарних днів: | 0% |
06 жовтня 2020 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2020 17:33 |
ТД_Капремонт приміщень спального корпусу_28.09.2020.docx | |
05 жовтня 2020 17:33 |
Проект договору _Додаток7_Нова редакція.docx |
06 жовтня 2020 16:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 жовтня 2020 17:33 |
ТД_Капремонт приміщень спального корпусу_28.09.2020.docx
|
|||
05 жовтня 2020 17:33 |
Проект договору _Додаток7_Нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
конструкціях, які будуть зазначені у відомості ресурсів, що надаються у якості розрахунку договірної ціни,
Вимоги про усунення порушення
протоколу про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір у зв’язку про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», далі – Закон, і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, встановленим замовником; інформації і документів, що містять відомості про залучення до виконання робіт субпідрядних організацій; документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів; листа-погодження з істотними умовами договору в довільній формі; проекту договору про закупівлю; форми «Тендерна пропозиція»; документів, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції; іншими документами, передбаченими вимогами Тендерної документації.
Учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» на виконання вимог пункту 15.5 Додатку №2 до Тендерної документації «Технічне завдання» надав завірену копію дозволу №761.20.32 від 21.02.2020 р. на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Щодо ненадання Учасником ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» листа-згоди про надання забезпечення виконання договору в розмірі 2,5% від суми договору слід зазначити, що відповідно до пункту 14.3 «Проект договору підряду», викладеному в додатку №6 до Тендерної документації, передбачено зобов’язання Підрядника надати Замовнику не пізніше дати укладення Договору в забезпечення виконання Договору безвідкличну безумовну банківську гарантію на суму, що становить 2,5% відсотків ціни Договору. Учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-погодження з умовами договору (файл - Лист-погодження з істотними умовами договору.pdf), а отже і погодився з наданням банківської гарантії відповідно до умов пункту 6 розділу VI Тендерної документації та умов проєкту договору про закупівлю (Додаток №6 до Тендерної документації)
Разом з тим, підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників визначені в пункті 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону та в пункті 3 розділу V Тендерної документації. Їх перелік є вичерпним.
Відповідно до положень статті 31 Закону у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд».
Варто зазначити, що Учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Визначення переможцем ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» є законним, відповідає принципам здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність.
2. Відповідно до пункту 15.8 Додатку №2 до Тендерної документації «Технічне завдання» Замовником вимагається надання учасниками довідки, в якій міститься інформація про матеріали та обладнання, які будуть використані при виконанні ремонтних робіт за наданою формою.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» наявна зазначена довідка, яка надана до закінчення кінцевого строку подання пропозицій, а саме 21.10.2020 р. о 6:33:17 (файл Договірна ціна та розрахунки Ч2.pdf - стор. 198-215).
Отже Учасником ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» належним чином виконана вимога Тендерної документації щодо надання довідки про матеріали.
3. Дійсно, умовами Технічного завдання (Додаток №2 до Тендерної документації) передбачені роботи з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією при пожежі, виконання яких потребує наявності ліцензії на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
Разом з тим, відповідно до пункту 15.4. Технічного завдання (Додаток №2 до Тендерної документації) учасник надає оригінал або завірену копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності у випадках передбачених законодавством або рішення уповноваженого органу про видачу ліцензії на право здійснення будівельної діяльності або лист, складений учасником, який містить інформацію про дату та номер рішення про видачу ліцензії. Дана вимога Учасником ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» виконана.
Варто зазначити, що відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону а також пункту 8 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця стосується робіт, обсяг яких не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Також Тендерною документацією передбачено надання оригіналів або завірених належним чином копій дозвільних документів (ліцензія, дозвіл, декларація відповідності матеріально-технічної бази та інше) на види робіт, які плануються виконувати субпідрядником /співвиконавцем, в разі якщо Учасник планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Вартість робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією при пожежі відповідно до кошторисної документації Учасника ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» не перевищує 20 % від очікуваної вартості договору про закупівлю.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» через ненадання ліцензії відсутні.
4. Щодо невідповідності умов оплати в повідомленні про намір укласти договір тендерній пропозиції учасника.
Повідомлення про намір укласти договір формується в системі електронних закупівель автоматично відповідно до інформації, яка внесена при оприлюдненні оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати. Разом з тим замовник передбачив для оцінки тендерних пропозиції застосування такого нецінового критерію як відстрочка платежу – до 90 днів. Технічно неможливо вносити зміни в повідомлення про намір.
Варто заначити, що відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови саме договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця.
5. Щодо інших невідповідностей:
5.1. Відповідно до пункту 3.2. Додатку №3 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» для підтвердження права власності або права користування будівельними машинами учасник надає оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Зазначена вимога висувається саме для транспортних засобів, які перебувають безпосередньо у власності учасника або орендуються ним відповідно до договору оренди (лізингу). Учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» у складі своє пропозиції надав Договір №15-20ТР від 27.07.2020 р. про надання послуг машин та механізмів з екіпажом (файл Договір надання послуг машин та механізмів ТОВ ЯГУАР.pdf).
Відповідно до частини першої статті 283 Господарського кодексу України за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності.
Відповідно частини першої статті 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до частини першої статті 800 Цивільного кодексу України наймач самостійно здійснює використання транспортного засобу у своїй діяльності і має право без згоди наймодавця укладати від свого імені договори перевезення, а також інші договори відповідно до призначення транспортного засобу.
Відповідно до частини першої статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, по своїй суті Договір №15-20ТР від 27.07.2020 р. про надання послуг машин та механізмів з екіпажом є договором про надання послуг відповідно до законодавства.
В Тендерній документації по даній закупівлі не вимагалось надання оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які використовуються на підставі договору надання транспортних послуг.
5.2. Термін дії договору №15-20ТР від 27.07.2020 р. про надання послуг машин та механізмів з екіпажом (файл Договір надання послуг машин та механізмів ТОВ ЯГУАР.pdf), який надав у складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд», закінчується 31.12.2020 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного розрахунку між Сторонами. Але даний договір містить умови щодо автоматичної пролонгації. Відповідного пункту 7.13. договір №15-20ТР від 27.07.2020 р. якщо за місяць до закінчення терміну дії жодна із Сторін не заявила про намір розірвати цей Договір , він вважається продовженим на наступний календарний рік з 01 січня по 31 грудня на тих де умовах.
Отже вважаємо, що учасник виконав вимоги Тендерної документації в цій частині.
З огляду на вищенаведене можна зробити висновок, що рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» є законним і неупередженим. При прийнятті свого рішення тендерний комітет Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» дотримувався принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги про скасування рішень замовника, яка надійшла від учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» (реєстраційний номер в електронній системі: UA-2020-10-05-005006-c.c1).
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. щодо ненадання відповіді на вимогу, подану ТОВ БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ КОНСТРУКЦІЯ» (код ЄДРПОУ 42764970, реєстраційний номер вимоги: UA-2020-10-05-005006-c.а2:
Використовуючи своє право на отримання додаткової аргументації щодо тендерної пропозиції переможця, передбачене частиною четвертою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Учасник ТОВ БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ КОНСТРУКЦІЯ» звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою скасувати рішення Замовника про визначення ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» переможцем та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі.
Замовник зобов’язаний надати відповідь через електронну систему закупівель не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимога Учасника зареєстрована в системі 04.11.2020 року о 16:02.
Відповідно до частини першої статті 251 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до частини першої статті 252 ЦКУ строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до частини першої статті 253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відповідно до частини першої статті 255 ЦКУ якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції.
Тобто, відповідно до положень глави 18 ЦКУ замовник повинен був надати відповідь на вимогу Учасника до 09.11.2020 р. до закінчення робочого дня (до 17 год. 30 хв.).
При спробі оприлюднити відповідь Учаснику 09.11.2020 р. о 16 годині 50 хвилин виявилося, що технічної можливості надати відповідь у замовника немає. Звернувшись на «гарячу лінію» служби підтримки електронного майданчика E-Tender, з’ясувалося, що обчислення строків в електронній системі закупівель відповіді на вимогу здійснюється іншим чином, і технічна можливість надання відповіді вичерпалася о 16 годині 02 хвилин 09.11.2020 р. Отже, у замовника не було технічної можливості надати відповідь у визначені Законом спосіб та строки. Замовник жодним чином не намагався ігнорувати вимогу Учасника.
З метою забезпечення Вашого права на отримання відповіді на Вашу вимогу, замовник надіслав текст відповіді поштою та на e-mail на адреси, вказані у Вашій тендерній пропозиції. Крім того, текст відповіді на вимогу UA-2020-10-05-005006-c.а2 буде оприлюднено, як додаток до цієї відповіді.
2. Щодо недостовірних даних в договірній ціні ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд».
Відповідно до розрахунку договірної ціни, яку надав ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» у складі своєї тендерної пропозиції (файл Договірна ціна та розрахунки Ч1.pdf) сторінка 3-4 витрати на технічний нагляд та зворотні суми не включені в розрахунок. За результатами аукціону договірна ціна зменшилася. Перерахунок договірної ціни за результатами аукціону та її узгодження у буде здійснено під час укладання договору у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Тендерним комітетом прийнято рішення частково відмовити у задоволенні вимоги про скасування рішень замовника, яка надійшла від учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ КОНСТРУКЦІЯ»»(реєстраційний номер в електронній системі: UA-2020-10-05-005006-c.а3).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-30-000007 ● 8ccfd12d9fc24f7396777188adaa67be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2020 № 233
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2020 № 233
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-10-05-005006-c 05.10.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2020-12-22 16:05:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • відсутній механізм
-
2021-01-05 08:38:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" |
18 217 253,00
UAH з ПДВ
|
16 075 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 12 860 000 | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
16 390 769,14
UAH з ПДВ
|
13 653 125,00
UAH з ПДВ
|
1.0625 | 12 850 000 | Документи |
ТОВ "НГ" |
17 459 804,34
UAH з ПДВ
|
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 12 800 000 | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ" |
17 350 017,34
UAH з ПДВ
|
15 900 900,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 12 720 720 | Документи |
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" |
17 270 472,38
UAH з ПДВ
|
15 776 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 12 620 800 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" #42330792 |
Переможець |
15 776 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 13:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 18:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2024 19:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 11:55
|
№158_ДУ№7_КР при. сп. корпусу_ТОВ ВБК МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:41
|
№158_Ду 6_КР_МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 19:52
|
№158_ДУ5_КР приміщень спального корпусу_ТОВ ВК МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 19:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 17:03
|
№158_ДУ 4_КР_приміщень сп_корпусу_ МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 17:19
|
№158_ДУ3_КР сп.корпус_ТОВ ВК МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 09:17
|
Протокол_виправлення помилки.docx.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2021 22:09
|
ДУ 2 до договора 158.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2021 21:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2021 21:29
|
ДУ 2 до договора 158.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2021 21:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:56
|
№158_ДУ 1_МІСТОБУД_1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 16:36
|
№158_КР прим. сп. корпусу_ТОВ ВБК МІСТОБУД.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:32
|
Дод. 4_План фінансування.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:29
|
Дод.3_Календарний графік вик. робіт.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:29
|
Лок. кошт. с №2-1-23 до №2-1-33.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:29
|
Лок. кошт. с №2-1-12 до №2-1-22.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:29
|
Лок. кошт. с №2-1-1 до №2-1-11.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:29
|
Дод.№2_дог. ціна.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:28
|
Дод. №1_дефектні акти.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:28
|
№158_КР прим. сп. корпусу_ТОВ ВБК МІСТОБУД.pdf | укладений |
18 листопада 2020 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік у зв’язку із зменшенням фінансування капітальних видатків Замовника на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік у зв’язку із зменшенням фінансування капітальних видатків Замовника на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування та календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змін плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесесння змін в план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |