Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень спального корпусу триповерхового. Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" у смт. Ворзель Київської області, вул. Курортна, 19 (ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 223 841,86 UAH
UA-2020-10-05-005006-c 623d7614b24146c0acc326aa9cf4a9f7
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищенко Світлана Володимирівна

380459746387 10198@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 19426807
Місцезнаходження: 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Контактна особа: Грищенко Світлана Володимирівна
380459746387
10198@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:17
Очікувана вартість: 18 223 841,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень спального корпусу триповерхового. Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" у смт. Ворзель Київської області, вул. Курортна, 19 (ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Відстрочка платежу: 20%
Відстрочка платежу від 81 до 90 календарних днів: 20%
Відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: 15%
Відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: 10%
Відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: 5%
Відстрочка платежу від 11 до 20 календарних днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго дня
Дата подання: 06 жовтня 2020 10:54
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 17:11
Доброго дня підкажіть будь-ласка в умовах тендерної документації є пункт : У разі використання обладнання та матеріально-технічної бази на договірній основі (договір оренди/лізингу/надання послуг тощо) такий договір має бути укладений на строк не менше строку виконання робіт за даною процедурою закупівлі. А якщо договір укладений на строк менший, але є умови автоматичної пролонгації. Чи буде це приводом для дискваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У разі надання договору (оренди/лізингу/надання послуг), який укладений на строк менший, ніж строк виконання робіт по даній закупівлі, але за умови автоматичної пролонгації, учасник повинен надати підтвердження такої пролонгації.
Доброго дня!
Дата подання: 08 жовтня 2020 08:49
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 17:12
У Додатку 2 « Технічне завдання» п.15.8 передбачається заповнення у табличній формі інформації про матеріали та обладнання, які будуть використані при виконанні ремонту. Матеріалів та обладнання , зважаючи на обсяг та різноманітність робіт, безліч, зазначити всі неможливо! Уточніть, будь-ласка, для саме якого обладнання та яких матеріалів необхідно надати інформацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 15.8 додатку 2 «Технічне завдання» Учасник повинен надати інформацію по всіх будівельні матеріалах, виробах і
конструкціях, які будуть зазначені у відомості ресурсів, що надаються у якості розрахунку договірної ціни,

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-05-005006-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 02 листопада 2020 11:44
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЬ ЗАМОВНИКА протоколу про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір у зв’язку про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЬ ЗАМОВНИКА
протоколу про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір у зв’язку про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 16:47
Тендерний комітет Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» розглянув вимогу про скасування рішень Замовника (реєстраційний номер в електронній системі: UA-2020-10-05-005006-c.c1), що надійшла від Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ» (код ЄДРПОУ 36100693, місцезнаходження: 04080, м. Київ, вул. Патриса Лумумби, будинок 20, квартира 41), який є учасником процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, предмет закупівлі: Капітальний ремонт приміщень будівлі спального корпусу триповерхового. Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" у смт. Ворзель, вул. Курортна, 19 (ДК 021:2015 – 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-05-005006-c.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», далі – Закон, і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, встановленим замовником; інформації і документів, що містять відомості про залучення до виконання робіт субпідрядних організацій; документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів; листа-погодження з істотними умовами договору в довільній формі; проекту договору про закупівлю; форми «Тендерна пропозиція»; документів, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції; іншими документами, передбаченими вимогами Тендерної документації.
Учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» на виконання вимог пункту 15.5 Додатку №2 до Тендерної документації «Технічне завдання» надав завірену копію дозволу №761.20.32 від 21.02.2020 р. на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Щодо ненадання Учасником ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» листа-згоди про надання забезпечення виконання договору в розмірі 2,5% від суми договору слід зазначити, що відповідно до пункту 14.3 «Проект договору підряду», викладеному в додатку №6 до Тендерної документації, передбачено зобов’язання Підрядника надати Замовнику не пізніше дати укладення Договору в забезпечення виконання Договору безвідкличну безумовну банківську гарантію на суму, що становить 2,5% відсотків ціни Договору. Учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-погодження з умовами договору (файл - Лист-погодження з істотними умовами договору.pdf), а отже і погодився з наданням банківської гарантії відповідно до умов пункту 6 розділу VI Тендерної документації та умов проєкту договору про закупівлю (Додаток №6 до Тендерної документації)
Разом з тим, підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників визначені в пункті 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону та в пункті 3 розділу V Тендерної документації. Їх перелік є вичерпним.
Відповідно до положень статті 31 Закону у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд».
Варто зазначити, що Учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Визначення переможцем ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» є законним, відповідає принципам здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність.
2. Відповідно до пункту 15.8 Додатку №2 до Тендерної документації «Технічне завдання» Замовником вимагається надання учасниками довідки, в якій міститься інформація про матеріали та обладнання, які будуть використані при виконанні ремонтних робіт за наданою формою.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» наявна зазначена довідка, яка надана до закінчення кінцевого строку подання пропозицій, а саме 21.10.2020 р. о 6:33:17 (файл Договірна ціна та розрахунки Ч2.pdf - стор. 198-215).
Отже Учасником ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» належним чином виконана вимога Тендерної документації щодо надання довідки про матеріали.
3. Дійсно, умовами Технічного завдання (Додаток №2 до Тендерної документації) передбачені роботи з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією при пожежі, виконання яких потребує наявності ліцензії на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
Разом з тим, відповідно до пункту 15.4. Технічного завдання (Додаток №2 до Тендерної документації) учасник надає оригінал або завірену копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності у випадках передбачених законодавством або рішення уповноваженого органу про видачу ліцензії на право здійснення будівельної діяльності або лист, складений учасником, який містить інформацію про дату та номер рішення про видачу ліцензії. Дана вимога Учасником ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» виконана.
Варто зазначити, що відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону а також пункту 8 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця стосується робіт, обсяг яких не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Також Тендерною документацією передбачено надання оригіналів або завірених належним чином копій дозвільних документів (ліцензія, дозвіл, декларація відповідності матеріально-технічної бази та інше) на види робіт, які плануються виконувати субпідрядником /співвиконавцем, в разі якщо Учасник планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Вартість робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією при пожежі відповідно до кошторисної документації Учасника ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» не перевищує 20 % від очікуваної вартості договору про закупівлю.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» через ненадання ліцензії відсутні.
4. Щодо невідповідності умов оплати в повідомленні про намір укласти договір тендерній пропозиції учасника.
Повідомлення про намір укласти договір формується в системі електронних закупівель автоматично відповідно до інформації, яка внесена при оприлюдненні оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати. Разом з тим замовник передбачив для оцінки тендерних пропозиції застосування такого нецінового критерію як відстрочка платежу – до 90 днів. Технічно неможливо вносити зміни в повідомлення про намір.
Варто заначити, що відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови саме договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця.
5. Щодо інших невідповідностей:
5.1. Відповідно до пункту 3.2. Додатку №3 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» для підтвердження права власності або права користування будівельними машинами учасник надає оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Зазначена вимога висувається саме для транспортних засобів, які перебувають безпосередньо у власності учасника або орендуються ним відповідно до договору оренди (лізингу). Учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» у складі своє пропозиції надав Договір №15-20ТР від 27.07.2020 р. про надання послуг машин та механізмів з екіпажом (файл Договір надання послуг машин та механізмів ТОВ ЯГУАР.pdf).
Відповідно до частини першої статті 283 Господарського кодексу України за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності.
Відповідно частини першої статті 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до частини першої статті 800 Цивільного кодексу України наймач самостійно здійснює використання транспортного засобу у своїй діяльності і має право без згоди наймодавця укладати від свого імені договори перевезення, а також інші договори відповідно до призначення транспортного засобу.
Відповідно до частини першої статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, по своїй суті Договір №15-20ТР від 27.07.2020 р. про надання послуг машин та механізмів з екіпажом є договором про надання послуг відповідно до законодавства.
В Тендерній документації по даній закупівлі не вимагалось надання оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які використовуються на підставі договору надання транспортних послуг.
5.2. Термін дії договору №15-20ТР від 27.07.2020 р. про надання послуг машин та механізмів з екіпажом (файл Договір надання послуг машин та механізмів ТОВ ЯГУАР.pdf), який надав у складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд», закінчується 31.12.2020 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного розрахунку між Сторонами. Але даний договір містить умови щодо автоматичної пролонгації. Відповідного пункту 7.13. договір №15-20ТР від 27.07.2020 р. якщо за місяць до закінчення терміну дії жодна із Сторін не заявила про намір розірвати цей Договір , він вважається продовженим на наступний календарний рік з 01 січня по 31 грудня на тих де умовах.
Отже вважаємо, що учасник виконав вимоги Тендерної документації в цій частині.

З огляду на вищенаведене можна зробити висновок, що рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» є законним і неупередженим. При прийнятті свого рішення тендерний комітет Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» дотримувався принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги про скасування рішень замовника, яка надійшла від учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» (реєстраційний номер в електронній системі: UA-2020-10-05-005006-c.c1).
Номер вимоги: UA-2020-10-05-005006-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:42764970
Дата подання: 04 листопада 2020 16:02
Порушення статті 16 та статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимагаємо Комісію засідання тендерного комітету Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві, щодо розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняти рішення про скасування протокол № 59 вх. від 29.10.2020року.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-10-05-005006-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:42764970
Дата подання: 09 листопада 2020 19:04
Немає відповіді на вимогу
Замовник не надав відповідь на вимогу, на скарги других учасників відповідав так як переможець є своїм участником в тендері. Також ТОВ Містобуд 4233079, в тендерній пропозиції в частині кошторису вніс не достовірні дані. В договірній ціні враховані витрати на технагляд, а відповідно до тендерної документації їх не потрібно було враховувати. Також в договірній ціні враховані зворотні суми коштів ( поставки замовника) а відповідно до техзавдання замовника матеріалів поставки замовника немає.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 18:17
Тендерний комітет Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» розглянув вимогу рішення замовника (реєстраційний номер вимоги в електронній системі: UA-2020-10-05-005006-c.а3), що надійшла від Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ КОНСТРУКЦІЯ» (код ЄДРПОУ 42764970, місцезнаходження: 08205, Київська область, місто Ірпінь, вулиця Соборна, будинок 152), який є учасником процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, предмет закупівлі: Капітальний ремонт приміщень будівлі спального корпусу триповерхового. Дитячий спеціалізований санаторій «Орлятко» у смт. Ворзель, вул. Курортна, 19 (ДК 021:2015 – 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-05-005006-c, далі – Закупівля UA-2020-10-05-005006-c
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. щодо ненадання відповіді на вимогу, подану ТОВ БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ КОНСТРУКЦІЯ» (код ЄДРПОУ 42764970, реєстраційний номер вимоги: UA-2020-10-05-005006-c.а2:
Використовуючи своє право на отримання додаткової аргументації щодо тендерної пропозиції переможця, передбачене частиною четвертою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Учасник ТОВ БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ КОНСТРУКЦІЯ» звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою скасувати рішення Замовника про визначення ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» переможцем та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі.
Замовник зобов’язаний надати відповідь через електронну систему закупівель не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимога Учасника зареєстрована в системі 04.11.2020 року о 16:02.
Відповідно до частини першої статті 251 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до частини першої статті 252 ЦКУ строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до частини першої статті 253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відповідно до частини першої статті 255 ЦКУ якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції.
Тобто, відповідно до положень глави 18 ЦКУ замовник повинен був надати відповідь на вимогу Учасника до 09.11.2020 р. до закінчення робочого дня (до 17 год. 30 хв.).
При спробі оприлюднити відповідь Учаснику 09.11.2020 р. о 16 годині 50 хвилин виявилося, що технічної можливості надати відповідь у замовника немає. Звернувшись на «гарячу лінію» служби підтримки електронного майданчика E-Tender, з’ясувалося, що обчислення строків в електронній системі закупівель відповіді на вимогу здійснюється іншим чином, і технічна можливість надання відповіді вичерпалася о 16 годині 02 хвилин 09.11.2020 р. Отже, у замовника не було технічної можливості надати відповідь у визначені Законом спосіб та строки. Замовник жодним чином не намагався ігнорувати вимогу Учасника.
З метою забезпечення Вашого права на отримання відповіді на Вашу вимогу, замовник надіслав текст відповіді поштою та на e-mail на адреси, вказані у Вашій тендерній пропозиції. Крім того, текст відповіді на вимогу UA-2020-10-05-005006-c.а2 буде оприлюднено, як додаток до цієї відповіді.

2. Щодо недостовірних даних в договірній ціні ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд».
Відповідно до розрахунку договірної ціни, яку надав ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» у складі своєї тендерної пропозиції (файл Договірна ціна та розрахунки Ч1.pdf) сторінка 3-4 витрати на технічний нагляд та зворотні суми не включені в розрахунок. За результатами аукціону договірна ціна зменшилася. Перерахунок договірної ціни за результатами аукціону та її узгодження у буде здійснено під час укладання договору у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Тендерним комітетом прийнято рішення частково відмовити у задоволенні вимоги про скасування рішень замовника, яка надійшла від учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ КОНСТРУКЦІЯ»»(реєстраційний номер в електронній системі: UA-2020-10-05-005006-c.а3).

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

04 листопада 2020 16:01
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-30-000007 ● 8ccfd12d9fc24f7396777188adaa67be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.11.2020 № 233

Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2020 № 233

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-10-05-005006-c 05.10.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2020-12-22 16:05:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • відсутній механізм

-

2021-01-05 08:38:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 18 217 253,00
UAH з ПДВ
16 075 000,00
UAH з ПДВ
1.25 12 860 000 Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 16 390 769,14
UAH з ПДВ
13 653 125,00
UAH з ПДВ
1.0625 12 850 000 Документи
ТОВ "НГ" 17 459 804,34
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
1.25 12 800 000 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ" 17 350 017,34
UAH з ПДВ
15 900 900,00
UAH з ПДВ
1.25 12 720 720 Документи
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" 17 270 472,38
UAH з ПДВ
15 776 000,00
UAH з ПДВ
1.25 12 620 800 Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 19:19
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:23
67 Довідки банк.zip
20 жовтня 2020 16:23
64 Бенефіціари.pdf
20 жовтня 2020 16:23
60 Торгівля людьми.pdf
20 жовтня 2020 16:23
54 Документи на ТЗ.rar
20 жовтня 2020 16:23
52 Довідка МТБ.pdf
20 жовтня 2020 16:23
40 КГ-Орлятко.pdf
20 жовтня 2020 16:23
37 Ліцензія АВК 2020.pdf
20 жовтня 2020 16:23
32 Субпідрядники 20.pdf
20 жовтня 2020 16:23
31 Субпідрядники.pdf
20 жовтня 2020 16:23
29 Документи переможця.pdf
20 жовтня 2020 16:23
28 Стаття 17 ЗУ.pdf
20 жовтня 2020 16:23
25 Формальні помилки.pdf
20 жовтня 2020 16:23
21 Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 16:23
18 Банківська гарантія.zip
20 жовтня 2020 16:23
17 Не є обєднанням.pdf
20 жовтня 2020 16:23
15 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 жовтня 2020 16:23
14 Витяг з ЄДР 15102020.pdf
20 жовтня 2020 16:23
1 Довідка санкції.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 23:24
Електронний підпис
20 жовтня 2020 22:47
Статут ТОВ НГ.pdf
20 жовтня 2020 22:47
Наказ про директора.PDF
20 жовтня 2020 22:27
Угода МОМ.pdf
20 жовтня 2020 22:27
СС-3.PDF
20 жовтня 2020 22:27
Протокол №2.pdf
20 жовтня 2020 22:27
Подяка Аканта.pdf
20 жовтня 2020 22:27
Податковий розрахунок.pdf
20 жовтня 2020 22:27
Договір+Акт КПБЛ.pdf
20 жовтня 2020 22:27
Договір+Акт КПБЛ 2.pdf
20 жовтня 2020 22:27
Договір+Акт Аканта 2507.pdf
20 жовтня 2020 22:27
Договір ЛТ-Трейд.pdf
20 жовтня 2020 22:27
Графік виконання 6.10.PDF
20 жовтня 2020 22:27
Грамота Ю.О. Федотов.PDF
20 жовтня 2020 22:27
Виписка ЄДР.PDF
20 жовтня 2020 22:27
Акт МОМ.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ССР.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОСС_2-1.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-33.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-32.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-31.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-30.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-29.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-28.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-27.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-26.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-25.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-24.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-23.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-22.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-21.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-20.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-19.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-18.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-17.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-16.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-15.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-33.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-31.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-29.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-27.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-22.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-20.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-18.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-16.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-11.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-7.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС2_2-1-5.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-32.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-30.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-28.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-26.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-25.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-24.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-23.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-21.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-19.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-17.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-15.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-32.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-30.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-28.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-26.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-25.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-24.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-23.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-21.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-19.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-17.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-15.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-14.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-13.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-12.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-10.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-8.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДЦ.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-33.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-32.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-31.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-30.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-29.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-28.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-27.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-26.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-25.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-24.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-23.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-22.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-21.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-20.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-19.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-18.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-17.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-16.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-15.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-14.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-13.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-12.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-11.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-10.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-9.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-8.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-7.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-6.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-5.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-4.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-3.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-2.pdf
20 жовтня 2020 22:27
97_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 04:33
Електронний підпис
21 жовтня 2020 04:31
2.3 Кошторис ДЦ.rar
21 жовтня 2020 04:31
2.2 Кошторис ЛК.rar
21 жовтня 2020 04:31
3.6 Додаток 3 Договора.rar
21 жовтня 2020 04:31
2.1 Кошторис ВР.rar
21 жовтня 2020 04:31
1.12Тех завдання.pdf
21 жовтня 2020 04:30
1.11Довідка Мат Тех.pdf
21 жовтня 2020 04:30
1.10ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
21 жовтня 2020 04:30
1.9Додаткові довідки.rar
21 жовтня 2020 04:30
1.8Установчі документи.rar

Публічні документи

09 листопада 2020 12:56
Електронний підпис
09 листопада 2020 12:54
Довідка з податкової
09 листопада 2020 10:43
Електронний підпис
09 листопада 2020 10:40
Довідка корупція2.zip
09 листопада 2020 10:40
Довідка корупція1.zip
09 листопада 2020 10:40
довідка мвс Гемба В Г.pdf
02 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:11
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 17:15
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:10
Довідка працівники.pdf
28 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:13
згода на забезпечення.pdf
28 жовтня 2020 10:13
довідка про матеріали.pdf
28 жовтня 2020 10:13
Довідка обладнання.pdf
28 жовтня 2020 10:13
Довідка працівники.pdf
28 жовтня 2020 10:13
Додатки до договору 346.pdf
21 жовтня 2020 06:37
Електронний підпис
21 жовтня 2020 06:34
Накази на сумісників.pdf
21 жовтня 2020 06:34
Ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 06:34
Календарний графік.pdf
21 жовтня 2020 06:34
Гарантія.zip
21 жовтня 2020 06:34
відгук Салют.pdf
21 жовтня 2020 06:34
Довідка субпідряд.pdf
21 жовтня 2020 06:33
Довідка ст.17 Закону.pdf
21 жовтня 2020 06:33
витяг з ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 06:33
Довідка працівники.pdf
21 жовтня 2020 06:33
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 06:33
Довідка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 06:33
акти Салют.pdf
21 жовтня 2020 06:33
оборотно-сальдова.pdf
21 жовтня 2020 06:32
Довідка ІТР.pdf
21 жовтня 2020 06:32
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "НГ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"
#42330792
Переможець 15 776 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 13:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 18:16

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога щодо усунення невідповідностей 26.10.2020 р. 1. Відсутній оригінал договору №346 від 07.10.2019 року Відповідно до пункту 1.2. Додатку №3 до тендерної документації учасник надає оригінали всіх аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Для усунення невідповідностей, учасник повинен завантажити скановану копію оригіналу договору від 07.10.2019 року №346. 2. Оригінал договору №5к від 21.08.2019 року наданий не в повному обсязі Відповідно до пункту 1.2. Додатку №3 до тендерної документації учасник надає оригінали всіх аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Для усунення невідповідностей, учасник повинен завантажити скановану копію оригіналу договору від 21.08.2019 року №5к з усіма додатками на невід’ємними частинами. 3. Відсутній відгук по договору №346 від 07.10.2019 року Відповідно до пункту 1.2. Додатку №3 до тендерної документації учасник надає оригінали листа-відгуку від замовника щодо співпраці з учасником під час виконання договору, зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Для усунення невідповідностей, учасник повинен завантажити скановану копію оригіналу листа-відгуку по договору від 07.10.2019 року №346 4. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання договору – надана не за формою, яка наведена у пункті 2.1. Додатку №3. Для усунення невідповідностей, учасник повинен завантажити скановану копію оригіналу довідки, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання договору за наведеною формою (одна загальна довідка для інженерно-технічних працівників і для працівників робітничих спеціальностей) 5. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника завірена не належним чином. Відповідно до п.2.3. Додатку №3 до тендерної документації копія повинна бути завірена належним чином відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Для усунення невідповідностей, учасник повинен завантажити скановану копію оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника або скановану завіреної належним чином копії сертифікату. Копію сертифікату завіряє власник сертифікату. 6. Підтвердження права власності на обладнання та механізми надано не в повному обсязі. Для усунення невідповідностей учасник надає оригінали або копії документів, що підтверджують наявність у власності в Учасника обладнання, машин та механізмів, які зазначені учасником в довідці про наявність матеріально-технічної бази відповідно до пункту 3.2. Додатку №3 до Тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"
#42330792
15 776 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2024 19:00
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 11:55
№158_ДУ№7_КР при. сп. корпусу_ТОВ ВБК МІСТОБУД.pdf зміни до договору
02 січня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:41
№158_Ду 6_КР_МІСТОБУД.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 19:52
№158_ДУ5_КР приміщень спального корпусу_ТОВ ВК МІСТОБУД.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 19:49
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 17:03
№158_ДУ 4_КР_приміщень сп_корпусу_ МІСТОБУД.pdf зміни до договору
15 червня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 17:19
№158_ДУ3_КР сп.корпус_ТОВ ВК МІСТОБУД.pdf зміни до договору
06 травня 2021 17:18
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 09:17
Протокол_виправлення помилки.docx.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 09:16
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2021 22:09
ДУ 2 до договора 158.pdf зміни до договору
06 лютого 2021 21:44
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2021 21:29
ДУ 2 до договора 158.pdf зміни до договору
06 лютого 2021 21:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:56
№158_ДУ 1_МІСТОБУД_1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 16:36
№158_КР прим. сп. корпусу_ТОВ ВБК МІСТОБУД.pdf укладений
18 листопада 2020 16:32
Дод. 4_План фінансування.pdf укладений
18 листопада 2020 16:29
Дод.3_Календарний графік вик. робіт.pdf укладений
18 листопада 2020 16:29
Лок. кошт. с №2-1-23 до №2-1-33.pdf укладений
18 листопада 2020 16:29
Лок. кошт. с №2-1-12 до №2-1-22.pdf укладений
18 листопада 2020 16:29
Лок. кошт. с №2-1-1 до №2-1-11.pdf укладений
18 листопада 2020 16:29
Дод.№2_дог. ціна.pdf укладений
18 листопада 2020 16:28
Дод. №1_дефектні акти.pdf укладений
18 листопада 2020 16:28
№158_КР прим. сп. корпусу_ТОВ ВБК МІСТОБУД.pdf укладений
18 листопада 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік у зв’язку із зменшенням фінансування капітальних видатків Замовника на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік у зв’язку із зменшенням фінансування капітальних видатків Замовника на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змін плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесесння змін в план фінансування
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 109 633,49
UAH (в тому числі ПДВ 1 351 605,58 UAH)