Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
91 480,00 UAH
UA-2020-10-05-004478-a ● 41ca68de231f47398325014278fd48c1
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 37865549 |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Шосейна, 90 |
Контактна особа: |
Лариса Васюк +380675669255 kzpml_metrol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2020 13:16 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2020 14:47 |
Очікувана вартість: | 91 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 914,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 штуки
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52001, Україна, Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2020 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2020 13:19 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-05-004478-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2835817336
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:33
Невідповідність вимогам пропозиції ФОП АСЛАНОВ Р.Ф.
Доброго дня, шановний Замовник. Прошу звернути Вашу увагу на декілька моментів, які можливо випадково були непоміченими при розгляді пропозиції ФОП АСЛАНОВ Р.Ф. Насамперед це невідповідність вимогам ст.16 – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Згідно Ваших кваліфікаційних вимог «Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою.» Договори, які були додані до тендерної документації ФОП АСЛАНОВ Р.Ф. не є такими по сутті – не аналогічний товар та зовсім інший код національного класифікатора ДК 021:2015 замість необхідного 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання. До того ж видаткові накладні не завірені підписом та печаткою покупця, тому не можуть бути доказом поставки товару та виконання умов договорів, а листи-відгуки не завірені печатками медичних закладів (покупців). Крім цього, не виконана Ваша умова відносно документів, підтверджуючих якість товару. Так у складі пропозиції замість сертифікату на пульсоксиметр було додано сертифікат на кардіограф ECG 600G; у ціновій пропозиції пульсоксиметр СMS50D, а інструкція на СMS50 без вказівки моделі, до того без ознак на інструкції уповноваженного представника в Україні – компанії ТОВ Здраво (частину інструкціі, як взірець, ми додаємо до цієї вимоги). Можливо це тому, що ТОВ Здраво, документи якого було використано у пропозиції цього учасника, розповсюджує на території України лише дві моделі пульсоксиметрів - СMS50B та СMS50С, та немає відношення до моделі СMS50D. Зважаючи на перечисленні порушення вимог до тендерної документації прошу Вас передивитись прийняте рішення. З повагою, ФОП Петренко В.М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 14:57
Шановний ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ нагадуємо , що згідно наказу Мінекономрозвитку від 19.12.2016 р. № 2092 визначення предмета закупівлі, відбувається за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у лапках конкретної назви товару чи послуги.
Предметом закупівлі, згідно тендерній документації, є товари по коду ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання». Учасник ФОП АСЛАНОВ Р.Ф. завантажив договір № 57 від 27.03.2020 року та відгук з КНП «Монастирської центральної районної лікарні» Монастирського районну по коду ДК 021:2015 33124120-2 «Ультразвукові діагностичні прилади» , що відповідає замовленому коду товару в нашої ТД – 3312,
Надана видаткова накладна не завірена підписом та печаткою покупця, проте Замовником у тендерній документації не вимагалися відаткові накладні з підписами.
Крім того, у складі пропозиції було подано сертифікат оцінювання відповідності у тому числі і на пульсоксиметр СMS50D. Дякуємо за співпрацю, проте Вашу вимогу задовільнити не можемо.
Предметом закупівлі, згідно тендерній документації, є товари по коду ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання». Учасник ФОП АСЛАНОВ Р.Ф. завантажив договір № 57 від 27.03.2020 року та відгук з КНП «Монастирської центральної районної лікарні» Монастирського районну по коду ДК 021:2015 33124120-2 «Ультразвукові діагностичні прилади» , що відповідає замовленому коду товару в нашої ТД – 3312,
Надана видаткова накладна не завірена підписом та печаткою покупця, проте Замовником у тендерній документації не вимагалися відаткові накладні з підписами.
Крім того, у складі пропозиції було подано сертифікат оцінювання відповідності у тому числі і на пульсоксиметр СMS50D. Дякуємо за співпрацю, проте Вашу вимогу задовільнити не можемо.
Номер вимоги: UA-2020-10-05-004478-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2835817336
Дата подання: 05 листопада 2020 13:51
Невідповідність вимогам пропозиції ФОП АСЛАНОВ Р.Ф.
Шановний Замовник!
Дуже вдячні Вам за те, що не залишили нашу попередню вимогу без розгляду. Проте Ви на нашу думку не приділили належної уваги до розгляду пропозиції ФОП Асланов Р.Ф. Метою вимоги було привернути Вашу увагу до більш детального вивчення пропозиції «переможця». Зважаючи на те, що цього не було зроблено, то це зробили ми. Ті порушення які були на попередній вимозі - це лише те що лежало на поверхні. Тому при більш детальному розгляді пропонуємо Вам ознайомитись з порушеннями вимог, які були допущені ФОП Асланов Р.Ф при подачі тендерної документації:
1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) – кількість Тонометр Microlife AG1 20 яка вказана у ціновій пропозиції та проекті Договору 80шт замість 88шт.Оновлена цінова пропозиція після закінчення аукціону не подавалась – тобто Ви погоджуєтесь отримати 80шт замість 88 і це Вас влаштовує? Ця помилка не відноситься до «формальних», визначення яких прописано у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції( пункт2.) !!!_
2. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Всі довідки та гарантійні листи повинні бути складені на бланку учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати, за підписом керівника, або уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) - ЖОДНОГО ДОКУМЕНТА З ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ ВИХІДНОГО НОМЕРА ТА ДАТИ!!!_
3. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт8. Інформація про субпідрядника - Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця – ТАКОЇ ІНФОРМАЦІЇ НЕ НАДАНО!!!_
4. Додаток №2 - У складі пропозиції учасником має бути надано «Сертифікат перевірки типу/Сертифікат відповідності» - надано сертифікат відповідності на пульсоксиметр та сертифікат перевірки на кардіограф!!!_
5. Додаток №2 - У складі пропозиції учасником має бути надано «Інструкція з експлуатації» - надана інструкція на пульсоксиметр REF CMS50, а у пропозиції та медико-технічній документації вказана модель CMS50D. До того ж інструкція, без ознак на інструкції уповноваженного представника в Україні – компанії ТОВ Здраво – зразок оригінальної інструкції ми приводили у попереднії вимозі!!!_
6. Додаток №2 - У складі пропозиції учасником має бути Довідка, складена в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) із зазначенням адреси сервісного обслуговування та ремонту медичного обладнання – НЕ НАДАНО!!!_
7. Додаток №3 «Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору надати в складі тендерної пропозиції» копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.2.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу – ЖОДЕН ВІДГУК НЕ МАЄ ПЕЧАТКИ , тому він не може вважатись належно оформленим!!!_
8. Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції для фізичних осіб-підприємців - надати сканкопію сторінок (1, 2, 3 та реєстрація) паспорту громадянина – НЕ НАДАНО!!!_
9. Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції для фізичних осіб-підприємців - сканкопія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера - НЕ НАДАНО.
10. Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції для фізичних осіб-підприємців – «Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів)» - НЕ НАДАНО!!!_
Таким чином ми нарахували 10 порушень, які були допущені учасником «переможцем». З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу №139 від 28.10.2020 р. щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП Асланов Р.Ф. Водночас ФОП Петренко В.М залишає за собою право оскаржити прийняте рішення Замовника у порядку, передбаченому ч.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" та звернутись до АМКУ. До того ж, вважаю належним інформувати Вас що у квітні 2020 року набрали чинності зміни до Закону України "Про публічні закупівлі". А саме запровадили штраф від 25 500 грн до 51 000 грн за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню та за безпідставне відхилення. А за повторне порушення протягом року передбачений штраф від 51 000 грн до 85 000 грн. З повагою ФОП Петренко В.М
Розгорнути
Згорнути
Дуже вдячні Вам за те, що не залишили нашу попередню вимогу без розгляду. Проте Ви на нашу думку не приділили належної уваги до розгляду пропозиції ФОП Асланов Р.Ф. Метою вимоги було привернути Вашу увагу до більш детального вивчення пропозиції «переможця». Зважаючи на те, що цього не було зроблено, то це зробили ми. Ті порушення які були на попередній вимозі - це лише те що лежало на поверхні. Тому при більш детальному розгляді пропонуємо Вам ознайомитись з порушеннями вимог, які були допущені ФОП Асланов Р.Ф при подачі тендерної документації:
1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) – кількість Тонометр Microlife AG1 20 яка вказана у ціновій пропозиції та проекті Договору 80шт замість 88шт.Оновлена цінова пропозиція після закінчення аукціону не подавалась – тобто Ви погоджуєтесь отримати 80шт замість 88 і це Вас влаштовує? Ця помилка не відноситься до «формальних», визначення яких прописано у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції( пункт2.) !!!_
2. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Всі довідки та гарантійні листи повинні бути складені на бланку учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати, за підписом керівника, або уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) - ЖОДНОГО ДОКУМЕНТА З ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ ВИХІДНОГО НОМЕРА ТА ДАТИ!!!_
3. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт8. Інформація про субпідрядника - Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця – ТАКОЇ ІНФОРМАЦІЇ НЕ НАДАНО!!!_
4. Додаток №2 - У складі пропозиції учасником має бути надано «Сертифікат перевірки типу/Сертифікат відповідності» - надано сертифікат відповідності на пульсоксиметр та сертифікат перевірки на кардіограф!!!_
5. Додаток №2 - У складі пропозиції учасником має бути надано «Інструкція з експлуатації» - надана інструкція на пульсоксиметр REF CMS50, а у пропозиції та медико-технічній документації вказана модель CMS50D. До того ж інструкція, без ознак на інструкції уповноваженного представника в Україні – компанії ТОВ Здраво – зразок оригінальної інструкції ми приводили у попереднії вимозі!!!_
6. Додаток №2 - У складі пропозиції учасником має бути Довідка, складена в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) із зазначенням адреси сервісного обслуговування та ремонту медичного обладнання – НЕ НАДАНО!!!_
7. Додаток №3 «Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору надати в складі тендерної пропозиції» копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.2.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу – ЖОДЕН ВІДГУК НЕ МАЄ ПЕЧАТКИ , тому він не може вважатись належно оформленим!!!_
8. Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції для фізичних осіб-підприємців - надати сканкопію сторінок (1, 2, 3 та реєстрація) паспорту громадянина – НЕ НАДАНО!!!_
9. Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції для фізичних осіб-підприємців - сканкопія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера - НЕ НАДАНО.
10. Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції для фізичних осіб-підприємців – «Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів)» - НЕ НАДАНО!!!_
Таким чином ми нарахували 10 порушень, які були допущені учасником «переможцем». З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу №139 від 28.10.2020 р. щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП Асланов Р.Ф. Водночас ФОП Петренко В.М залишає за собою право оскаржити прийняте рішення Замовника у порядку, передбаченому ч.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" та звернутись до АМКУ. До того ж, вважаю належним інформувати Вас що у квітні 2020 року набрали чинності зміни до Закону України "Про публічні закупівлі". А саме запровадили штраф від 25 500 грн до 51 000 грн за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню та за безпідставне відхилення. А за повторне порушення протягом року передбачений штраф від 51 000 грн до 85 000 грн. З повагою ФОП Петренко В.М
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ |
85 382,00
UAH з ПДВ
|
65 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АБРАМОВА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА |
80 310,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
71 666,60
UAH з ПДВ
|
69 998,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
90 995,00
UAH з ПДВ
|
83 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ #3277113958 |
Рішення скасоване |
65 999,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 14:32
|
|
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ #3277113958 |
Відхилено |
65 999,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 10:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 14:34
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АБРАМОВА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА #3035317265 |
Відхилено |
66 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 11:57
|
|
ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2835817336 |
Переможець |
69 998,99
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 08:47
|
Договір 127.PDF | укладений |
01 грудня 2020 08:35
|