Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення ( код ДК 021:2015 65110000-7 Розподіл води)
Очікувана вартість
19 961,76 UAH
UA-2020-10-05-004268-c 55d5407f067e4fb1be7eabc29dc0cdc7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Відповідно до Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» від 10.01.2002 № 2918-III послуги з розподілу води надаються споживачам підприємствами питного водопостачання. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про природні монополії», до сфери діяльності природних монополій віднесено, зокрема, послуги з централізованого водопостачання, централізованого водовідведення. Відповідна інформація міститься також у реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів розміщеному на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Отже, виникає потреба в застосуванні переговорної процедури закупівлі (послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення) до місця приєднання останніх водопроводів (код ДК 021-2015: 65110000-7 «Розподіл води»). Єдиним постачальником води в м Вінниця є КП «Вінницяводоканад», з яким КНП «ЦПМСД№2 м.Вінниця» тривалий час співпрацює. Додаткова потреба послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення на рік для забезпечення об’єктів складає 910 м³ на суму 19 961. 76 грн. Виходячи з цього, необхідно провести попередні переговори на яких уточнити, чи готове підприємство постачати воду до кінця 2020 року і на яких умовах. Враховуючи вимоги частини 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановив для Учасника один кваліфікаційний критерій- документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник надав таке підтвердження у вигляді довідки про виконання двох аналогічних договорів. З установчих документів КП «Вінницяводоканал» надало завірену копію ліцензії щодо надання послуг з водопостачання та водовідведення, копію витягу з Постанови національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 19.10.2017 року № 1268, завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію платника податку на додану вартість. Отже, відповідно п. 2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», процедурою закупівлі послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення в річному плані на 2020 рік необхідно визначити як «Переговорна процедура закупівлі», оскільки відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, відсутності конкуренції з технічних причин).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 16 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
910 км.куб
Послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.1. Розрахунки за водопостачання та водовiдведення здiйснюються у вiдповiдностi з чинним законодавством України за затвердженими тарифами. Тариф на централізоване водопостачання та водовідведення і тариф на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) затверджується Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг . Відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №283 від 04.02.2020 р. тариф на централізоване водопостачання складає: 14,484 грн. за 1 куб. м (з ПДВ) та централізоване водовідведення складає: 7,452 грн. за 1 куб. м. (з ПДВ). У разi змiни тарифу, на час дії цього Договору, Замовник виконує оплату наданих йому послуг за новими тарифами без зміни умов цього Договору, з моменту набрання чинності нового відповідного розпорядження. 4.2. Після отримання рахунку, Замовник на протязi 3-х банкiвських днiв проводить оплату шляхом перерахування коштiв на розрахунковий рахунок Виконавця, що вказаний в цьому Договорi. У випадку змiни банкiвських реквiзитiв Виконавець повiдомляє Замовника у 3-х денний термiн. 4.3. Замовник зобов’язаний провести оплату (доплату) грошовими коштами вартості нарахованих послуг у розмiрi 100 % вiд нарахованої суми та провести попередню оплату наступного місяця в розмірі 50 % факту отримання послуг попереднього місяця. 4.4. За не своєчасну оплату рахунку Замовник зобов’язаний сплатити Виконавцю пеню в розмiрi подвiйної облiкової ставки НБУ за кожний день прострочки. 4.5. Замовник в платiжних документах зобов’язаний вказувати номер договору, згiдно якого проводиться оплата, за який період та за що вона проведена (оплата водопостачання, водовiдведення, перевищення лімітів ТУ, перевищення показника ГДК, штраф, пеня, iнше). У випадку невiрного оформлення платiжних документiв платіж буде вважатися не зараховано, а Замовник, в такому випадку, спл Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

05 жовтня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 16:05
Протокол 307 переговори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Вінницяводоканал"
#03339012
Переможець 19 961,76
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Вінницяводоканал"
#03339012
19 961,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:51
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:09
Додаткова угода 394.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 14:39
Договір укладений
19 жовтня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №5027/309
Договір:
Номер додаткової угоди: №394
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 795,24
UAH (в тому числі ПДВ 2 632,54 UAH)