Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3
Очікувана вартість
478 862,00 UAH
UA-2020-10-05-003970-a 0735f57c1c7749198ae2557d325803a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ємець

+380666747147 chibisa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАСОВОЯРСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ БАХМУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01990179
Місцезнаходження: 84551, Україна , Донецька обл., Бахмутський район місто Часів Яр, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА будинок 3
Контактна особа: Тетяна Ємець
+380666747147
chibisa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 12:19
Очікувана вартість: 478 862,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 394,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт, за умови наявності фінансування, в т. ч. на умовах відстрочення платежу за надані послуги до 31.12.2020 року згідно проміжних актів з листопада по грудень 2020 року відповідно до затверджених планових призначень. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 12:46
Техн. завда. Дод. 2.pdf
05 жовтня 2020 12:46
ТД_Встановлення автоматичної пожеж.сигн.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-05-003970-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3082702730
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:16
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів.
Комунальним некомерційним підприємством «Часовоярська міська лікарня планового лікування Бахмутської районної ради» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом: «Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3», ідентифікатор у системі «Prozorro» UA-2020-10-05-003970-a. Фізична особа-підприємець Грищенко Олександр Володимирович прийняв участь у вказаній закупівлі, однак пропозицію не було розглянуто у зв’язку із визнанням переможцем тендерним комітетом у закупівлі ТОВ «ВИД-Д» (ЄДРПОУ 24063784). В ході розгляду пропозицій тендерним комітетом не було звернуто увагу на наявність низки невідповідностей умовам тендерної документації, які містяться у документах пропозиції учасника ТОВ «ВИД-Д», що свідчить про ознаки упередженого ставлення та дискримінаційного підходу з боку замовника. Надаємо перелік (скорочений, але не виключений) невідповідностей пропозиції цього учасника вимогам замовника нижче.
1. Відповідно до умов п.п. 5.3.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» «Усереднені показники адміністративних витрат (додаток Д) слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративних витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни.»
Згідно Додатку «Д» ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 максимальний коефіцієнт при визначенні адміністративних витрат може складати значення 1,79.
Згідно Розрахунку усереднених показників адміністративних витрат, наданого у складі документів пропозиції, показник адміністративних витрат по підприємству за 2019 рік склав значення 2,12, що набагато вище за норми, визначені за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника визначеним ТД, зокрема вимогам щодо порядку формування Договірної ціни за цією закупівлею.
2. В порушення вимог п.1 р.3 ТД учасником не надано підтверджуючу інформацію про можливість виконання об’ємів робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 1 тендерної документації.
При цьому, сама технічна специфікація наданаучасником ТОВ «Вид Д» не у повному обсязі та вважається ненаданою, що свідчить про невідповідність його пропозиції – вимогам замовника.
3. Відповідно до умов п.5 р.3 ТД на підтвердження відповідності встановленому критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає копію договору на роботи/послуги (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі).
Учасник ТОВ «Вид Д» надав копію аналогічного договору без його невід’ємних частин, тому вказаний договір є наданим не у повному обсязі та вважається ненаданим.
4. В порушення умов п.3 р.6 ТД учасник надав не заповнений зі свого боку проект договору про закупівлю, зокрема у пунктах 2.1, 3.1, 11.1 та додатки.
5. Відповідно до умов п.4 додатку 1 ТД– учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід, тощо і подається за формою згідно з Додатком 8 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «Вид Д» надав довідку, але у довідці відсутній працівник, який має бути відповідно до Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
6. Відповідно до умов п.11 додатку 1– учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази, яка складена згідно з Додатком 9 до тендерної документації
Учасник ТОВ «Вид Д» надав довідку, але у довідці відсутнє обладнання, яке має бути відповідно до Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) та пристрої для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
7. В порушення умов Додатку 9 до тендерної документації, учасником було надано договори оренди автомобілю та приміщення, які гн завірені одночасно орендодавцем та учасником.
8. Кошториси не містять підпису та печатки кошторисника.

Враховуючи викладене, для недопущення порушень основних принципів публічних закупівель, визначених частинами 4 та 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі в ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВИД-Д" (ЄДРПОУ 24063784), вимагаємо врахувати всі перелічені у цій вимозі зауваження. В разі відсутності об’єктивної реакції з боку тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Часовоярська міська лікарня планового лікування Бахмутської районної ради» на дану вимогу, та/або відсутності рішень щодо усунення порушень діючого законодавства, повідомляємо про те, що ми вимушені будемо звернутися для подальшого оскарження рішень Замовника щодо цього питання до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 09:29
Щодо вимоги UA-2020-10-05-003970-a.c1
Уважно ознайомившись з змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Умовами документації Замовника передбачено надання розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, що стосується безпосереднього даної закупівлі, а не усереднених показників підприємства для визначення розміру загальновиробничих та адміністративних витрат досягнутих у 2019 році, також звертаємо Вашу увагу, що такий документ не вимагався умовами тендерної документації, отже зазначені факти не можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції. Замовник перевіряє тендерну пропозицію на відповідність умовам тендерній документації. Слід додати, що Учасник подаючи тендерну пропозицію на аукціон робить розрахунок витрат згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, за яким погоджується виконати весь перелік видів робіт згідно технічного завдання.
2. В складі пропозиції Учасника ТОВ «Вид-Д» надано технічне завдання в повному обсязі, яке міститься в 2 файлах «тех спец 2.pdf» та «кошторис 4 + тех спец. рdf», і повністю відповідає вимогам тендерної документації.
3. Учасником дійсно було надано аналогічний договір, який не містив його невід’ємних частин. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» надає можливість виправити виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Виходячи з цього Замовником було розміщено таку вимогу, а Учасником усунуто таку невідповідність, і дозавантажено, відповідно до норм закону - додатки до аналогічного договору № 31 про закупівлю за державні кошти від 23.07.2020 року, які є невід’ємними його частинами.
4.Учасником в складі пропозиції надано проект договору, який заповнений зі сторони Учасника. п. 2.1. заповнюється в момент підписання договору (з моменту коли такі інформаціє буде відома для сторін), 3.1. заповнюється в момент підписання договору, не заповнення п. 11.1. є формально помилкою. Відповідно умов тендерної документації технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатку 3 тендерної документації
5. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявних працівників відповідної кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 8 до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником в тендерні документації не вимагалось підтвердження відповідності Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, і не встановлювалась вимога щодо обов’язкової наявності працівника «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду». Вимоги, не передбачені тендерною документацією не можуть бути підставою для відхиоення.
6. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власник, орендованих та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогам тендерної документації. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 9 до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником в тендерні документації не вимагалось підтвердження відповідності Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р.
7. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власник, орендованих та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогам тендерної документації. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 9 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана довідка містить інформацію лише про власну техніку Учасника ТОВ «Вид-Д». Отже Учасником вимонано умови документації в повному обсязі.
8. Тендерною документації Замовника вимагалось надання кошторису, однак окремих вимог, щодо підписів кошторисника тендерна документація не містить. Виходячи з цього Учасником ТОВ «Вид-Д» виконано вимогу замовника.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИД-Д" 453 660,40
UAH з ПДВ
293 794,42
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 465 787,85
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 471 998,07
UAH з ПДВ
471 998,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 13:03
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:03
відмова.pdf
06 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:17
1604590872369771.pdf
06 листопада 2020 11:17
довідки.pdf
27 жовтня 2020 10:21
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:21
31.2.pdf
27 жовтня 2020 10:21
31.1.pdf
20 жовтня 2020 12:19
Електронний підпис
20 жовтня 2020 12:17
1.jpg
20 жовтня 2020 12:17
договор 31 (1) (1).pdf
20 жовтня 2020 12:17
кб3.pdf
20 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:46
Статистика.pdf
20 жовтня 2020 11:46
приказы.pdf
20 жовтня 2020 11:46
пасп.pdf
20 жовтня 2020 11:46
Охрана труда ИТР.pdf
20 жовтня 2020 11:46
НДС.pdf
20 жовтня 2020 11:46
ліцензія.pdf
20 жовтня 2020 11:46
ед под.pdf
20 жовтня 2020 11:46
ВИТЯГ.pdf
20 жовтня 2020 11:46
баланс.pdf
20 жовтня 2020 11:46
админы.pdf
20 жовтня 2020 11:46
ТПТ 3.pdf
20 жовтня 2020 11:46
СПД 3.10.pdf
20 жовтня 2020 11:46
наказ+протокол.pdf
20 жовтня 2020 11:46
ДЛ3.pdf
20 жовтня 2020 11:46
декларація.pdf
20 жовтня 2020 11:46
аренда.pdf
20 жовтня 2020 11:46
ua.11.006.00137-20.pdf
20 жовтня 2020 11:46
SPR 1.pdf
20 жовтня 2020 11:46
sert_tiras_p.pdf
20 жовтня 2020 11:46
sert_opovishchennya.pdf
20 жовтня 2020 11:46
sert_djmil.pdf
20 жовтня 2020 11:46
dcs0000397-19.pdf
20 жовтня 2020 11:46
Cert-UA-2018-03.jpg
20 жовтня 2020 11:46
Cert-UA-2018-02.jpg
20 жовтня 2020 11:46
тех спец 2.pdf
20 жовтня 2020 11:46
пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 11:46
кошторис4 + тех спец.pdf
20 жовтня 2020 11:46
кошторис3.pdf
20 жовтня 2020 11:46
кошторис2.pdf
20 жовтня 2020 11:46
кошторис1.pdf
20 жовтня 2020 11:46
кошторис.pdf
20 жовтня 2020 11:46
Договір.pdf
20 жовтня 2020 11:46
довідки.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:14
лист згода тех_специф.pdf
20 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:04
Ліцензія завір.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Ліцензія кол.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Статут.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Фін_звіт 2019.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Сертифікат_ISO_9001.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Техпаспорта авто.rar
20 жовтня 2020 14:04
Виписка_ЄДРП.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Протокол_зборів.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Статистика.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Витяг ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Аналогічні договори.rar
20 жовтня 2020 14:04
лист захист довкілля.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Довідка ст. 17 зведена.pdf
20 жовтня 2020 14:04
довідка субпідряд.pdf
20 жовтня 2020 14:04
довідка працівники.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Довідка про МТБ.pdf
20 жовтня 2020 14:04
лист згода договор.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Прокект договору.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 14:04
Кошторис.rar
20 жовтня 2020 14:04
Календарний графік.pdf
20 жовтня 2020 14:04
лист згода тех_специф.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 19:34
Електронний підпис
07 грудня 2020 19:31
Гарантія.pdf
23 листопада 2020 20:24
Електронний підпис
23 листопада 2020 20:23
Договір №249 відгук.pdf
23 листопада 2020 20:16
Електронний підпис
23 листопада 2020 20:14
Договір №249 відгук.pdf
23 листопада 2020 20:14
Договір № 71 кошторис.pdf
19 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:56
Розяснення по Звіту.pdf
19 жовтня 2020 14:56
Кошторис.pdf
19 жовтня 2020 14:56
Довідка п. 12 ст. 17.pdf
19 жовтня 2020 14:56
Довідка МВС .pdf
19 жовтня 2020 14:56
Довідка ДФС.pdf
19 жовтня 2020 14:56
Довідка абз. 2 ч.2 ст. 17 .pdf
19 жовтня 2020 14:56
Аналогічні договори.pdf
19 жовтня 2020 14:56
381.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИД-Д"

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВИД-Д"
#24063784
Рішення скасоване 293 794,42
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 17:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 13:13
ТОВ "ВИД-Д"
#24063784
Відхилено 293 794,42
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 17:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
Відхилено
294 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 11:44
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 листопада 2020 00:00
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3082702730
Переможець 471 998,07
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 22:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 10:15

Вимога про усунення невідповідностей

ч. 1 розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИД-Д", код ЄДРПОУ 24063784, було встановлено його невідповідність в частині кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. 2. ч. 5 розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (ів) на роботи/посуги (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИД-Д", код ЄДРПОУ 24063784, в складі пропозиції надано аналогічний договір № 31 про закупівлю за державні кошти від 23.07.2020 року. Умовами даного договору, а саме розділом 11 «додатки до договору», передбачено, що до договору додаються додатки, які складаються Виконавцем послуг відповідно до стандартів України, та є невід’ємними його частинами, зокрема є: - договірна ціна; - локальний кошторис, відомість матеріалів, дефектний Акт, розрахунки. 3. Виходячи з цього Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИД-Д", код ЄДРПОУ 24063784, повинен виправити встановлені невідповідності шляхом подання (дозавантаження) додатків до аналогічного договору № 31 про закупівлю за державні кошти від 23.07.2020 року, які є невід’ємними його частинами.

Документи

17 листопада 2020 17:59
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:57
протокол 4 (2).pdf
17 листопада 2020 17:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

20 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:42
Протокол 5.pdf
17 листопада 2020 18:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ч. 1 розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, код ЄДРПОУ 3082702730, було встановлено його невідповідність в частині кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. 2. ч. 5 розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (ів) на роботи/посуги (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Учасником, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, код ЄДРПОУ 3082702730, в складі пропозиції надано 2 аналогічних договори: - Договір № 249 від 21.07.2020 р. та позитивний лист-відгук від 24.09.2020 року; - Договір № 71 від 07 «вересня» 2020 року та позитивний лист-відгук від 16 жовтня 2020 року., в якому відсутні додатки. Відповідно до вимог документації, відгуки повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. 3. Виходячи з цього Учасник, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, код ЄДРПОУ 3082702730, повинен виправити встановлені невідповідності шляхом подання (дозавантаження) позитивного листа відгуку до аналогічного договору № 249 від 21.07.2020 р., який датований не раніше 05 жовтня 2020 р., та додатки передбачені умовами аналогічного Договору № 71 від 07 «вересня» 2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 22:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3082702730
471 998,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 18:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:06
Дод уг 3 до дог 158.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 17:27
Дод уг 2 до дог 158.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:13
Зведений кошторис.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 13:24
Дод уг 1 до дог 158.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:37
Дог 158.pdf укладений
11 грудня 2020 12:35
Договірна ціна(1).pdf укладений
11 грудня 2020 12:35
Локальний кошторис (1).pdf укладений
11 грудня 2020 12:35
Відомість ресурсів.pdf укладений
11 грудня 2020 12:35
Дефектний акт(1).pdf укладений
11 грудня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: № 158/ ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зведений кошторис
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: Зведений кошторис
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання робіт до 24 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 158/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: №158/ДУ№3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 471 998,07
UAH