Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» |
Код ЄДРПОУ: | 03356565 |
Вебсайт: | http://skt.km.ua |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Толстого,1 |
Контактна особа: |
Смолієнко Євгенія Володимирівна +380382671894 smolienko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 4 577 681,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 888,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ, на строк не більше 90 календарних днів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 50 млн. гривень: | 20% |
Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 20 млн. грн. до 35 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: | 2% |
До 5 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 20 працівників: | 10% |
Від 15 до 20 працівників включно: | 6% |
Від 10 до 15 працівників включно: | 3% |
До 10 працівників включно: | 0% |
16 жовтня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 16:03 |
Таблиця змін Додаток 1 .docx | |
16 жовтня 2020 16:02 |
4.1._ТД (газопровід) із змінами.docx | |
05 жовтня 2020 15:10 |
4.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc | |
05 жовтня 2020 15:10 |
4.4._Додаток_3_Проект_договору (газопровід).doc | |
05 жовтня 2020 15:10 |
4.3._Додаток_2_Технiчне_завдання-1.doc | |
05 жовтня 2020 15:10 |
4.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1)-1.doc | |
05 жовтня 2020 15:10 |
2.0._Оголошення_роботи-2.docx |
16 жовтня 2020 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2020 16:03 |
Таблиця змін Додаток 1 .docx
|
|||
16 жовтня 2020 16:02 |
4.1._ТД (газопровід) із змінами.docx
|
|||
05 жовтня 2020 15:10 |
4.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
|
|||
05 жовтня 2020 15:10 |
4.4._Додаток_3_Проект_договору (газопровід).doc
|
|||
05 жовтня 2020 15:10 |
4.3._Додаток_2_Технiчне_завдання-1.doc
|
|||
05 жовтня 2020 15:10 |
4.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1)-1.doc
|
|||
05 жовтня 2020 15:10 |
2.0._Оголошення_роботи-2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-05-000008 ● 03dbdd283fdd45f1896dafa9f2e57882
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 14:12 |
04.11.2021 № 553
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 01.11.2021 № 003100-18/13832-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2021 № 553
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-10-05-003614-c 05.10.2020 Хмельницьке комунальне підприємство “Спецкомунтранс» (код 03356565) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-10 11:05:06
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт — Реконструкція «Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м. Хмельницького» (UA-2020-10-05-003614-c) очікуваною вартістю 4 577 681,6 грн., яку проведено Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Тендерною документацією передбачено забезпечення тендерної процедури. Підпунктом 3.2.3 визначен строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації - протягом ста двадцяти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно тендерної пропозиції учасника ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ", термін дії банківської гарантії від 15.10.2020 № IG27/2020921/DKBO (зі змінами від 22.10.2020), з моменту підписання і до 22.02.2021. Кінцевий термін подання тендерної пропозиції відповідно до оголошення визначений 24.10.2020 року. Отже, строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 121 днів, що суперечить п. 2 розділу ІІІ тендерної документації. (файл - гарантія.rar ).
Тобто на 1 день більше, ніж вимагав Замовник.
Підпунктом 3.5.4.тендерної документації передбачена інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). В тендерній пропозиції учасника - ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" є зазначена довідка, а ле відсутнє підтвердження деяких машин і механізмів, а саме:
- Трактори на гусеничному ходу, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.];
- Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.];
- Граблі чагарникові (без трактора);
- Машини шліфувальні кутові;
- Котли бітумні пересувні, місткість 400 л.
Підпунктом 3.5.5 тендерної документації передбачена інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи.
В тендерній пропозиції є зазначена довідка, в якій зазначено посада, освіта, спеціальність та загальний стаж роботи інженерно технічних працівників, а досвід роботи відсутній.
Також пп. 3.5.5 передбачено надання посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці та накази про призначення на посаду в т.ч. працівника-зварника. В тендерній пропозиції учасника відсутнє зазначене посвідчення.
Враховуюче, що ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" не надав повну інформацію, яка передбачена тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також прошу надати інформацію, щодо виконання договору.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-15 17:36:31
Пояснення
Детально ознайомившись із запитом про надання пояснень (інформації, документів) органу державного фінансового контролю щодо закупівлі № UA-2020-10-05-003614-c від 10.11.2021, Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» повідомляє наступне:
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалося надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Підпунктом 3.2.3 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації - протягом ста двадцяти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вказаної вимоги ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" надано банківську гарантію від 15.10.2020 № IG27/2020921/DKBO (зі змінами від 22.10.2020), строком дії з моменту підписання і до 22.02.2021. Кінцевий термін подання тендерної пропозиції відповідно до оголошення визначений 24.10.2020 року. Тобто, вказаним учасником надано банківську гарантію строк дії, якої охоплює/включає строк зазначений підпунктом 3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме - сто двадцять днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до підпункту 3.5.4. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалася інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, яка повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Слід зазначити, що умовами тендерної документації не встановлено переліку обладнання, машин і механізмів, наявність яких учасники мали вказати/підтвердити у вищевказаній довідці. А тому, ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" надано довідку про наявність обладнання, машин і механізмів в довільній формі із зазначенням мінімально-необхідної кількості необхідних для виконання умов договору машин і механізмів. Окрім того, тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового підтвердження ВСІХ машин і механізмів, які зазначаються учасниками в локальних кошторисах та/або підсумкових відомостях ресурсів.
Відповідно до підпункту 3.5.5. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалася інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. Учасники закупівлі у складі пропозиції надають посвідчення директора, головного інженера та виконавця робіт про перевірку знань з питань охорони праці та накази про їх призначення на посаду. Також надаються у складі тендерної пропозиції працівника-зварника. На виконання вказаної вимоги ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" надано відповідну довідку. Щодо досвіду роботи зазначаємо, що умовами тендерної документації не конкретизовано власне якого саме досвіду, а тому загальний стаж роботи є тотожним поняттю - досвід роботи. Адже досвід роботи — це релевантне поняття, яке охоплює весь робочий стаж відповідного працівника. Також заначаємо, що у складі тендерної пропозиції ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівника-зварника – файл «14». Окрім того, тендерною документацією не встановлено необхідності надання якогось конкретного документу на працівника-зварника.
На підставі вищевказаного зазначаємо, що тендерна пропозиція ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" відповідає вимогам тендерної документації.
При проведені зазначеної закупівлі тендерний комітет Замовника керувався принципами встановленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Також повідомляємо, що роботи по вказаному договору не виконувалися, оплати Замовником не здійснювалися.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з неможливістю виконання робіт за даним договором та за результатами проведеного моніторингу Договір № 50-20 від 09.11.2020 року про закупівлю робіт з реконструкції "Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м. Хмельницького розірвано. Сума використаних коштів складає 0.00 грн.
2021-11-24 14:28:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" |
4 577 478,80
UAH з ПДВ
|
4 577 478,80
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 3 204 235.16 | Документи |
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" |
4 567 667,02
UAH з ПДВ
|
4 567 667,02
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 3 197 366.91 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" #03335563 |
Переможець |
4 567 667,02
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 14:13
|
БМУ.pdf | укладений |
24 листопада 2021 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 17:54
|
Додаткова управління газифікації.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 13:09
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 14:23
|
договір | укладений |
09 листопада 2020 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 50-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 50-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |