Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція «Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м. Хмельницького»
Очікувана вартість
4 577 681,60 UAH
UA-2020-10-05-003614-c 1ea9a6c8018542faa2141ab4c24eb9dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смолієнко Євгенія Володимирівна

+380382671894 smolienko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс»
Код ЄДРПОУ: 03356565
Вебсайт: http://skt.km.ua
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Толстого,1
Контактна особа: Смолієнко Євгенія Володимирівна
+380382671894
smolienko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 12:34
Очікувана вартість: 4 577 681,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 888,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція «Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м. Хмельницького»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н, район полігону твердих побутових відходів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ, на строк не більше 90 календарних днів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 50 млн. гривень: 20%
Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: 15%
Понад 20 млн. грн. до 35 млн. грн. включно: 10%
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: 5%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 2%
До 5 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 20 працівників: 10%
Від 15 до 20 працівників включно: 6%
Від 10 до 15 працівників включно: 3%
До 10 працівників включно: 0%
16 жовтня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 16:03
Таблиця змін Додаток 1 .docx
16 жовтня 2020 16:02
4.1._ТД (газопровід) із змінами.docx
05 жовтня 2020 15:10
4.1._ТД (газопровід).docx
05 жовтня 2020 15:10
4.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
05 жовтня 2020 15:10
4.4._Додаток_3_Проект_договору (газопровід).doc
05 жовтня 2020 15:10
4.3._Додаток_2_Технiчне_завдання-1.doc
05 жовтня 2020 15:10
4.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1)-1.doc
05 жовтня 2020 15:10
2.0._Оголошення_роботи-2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-05-000008 ● 03dbdd283fdd45f1896dafa9f2e57882
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2021 14:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.11.2021 № 553

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 01.11.2021 № 003100-18/13832-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2021 № 553

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-10-05-003614-c 05.10.2020 Хмельницьке комунальне підприємство “Спецкомунтранс» (код 03356565) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-10 11:05:06

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт — Реконструкція «Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м. Хмельницького» (UA-2020-10-05-003614-c) очікуваною вартістю 4 577 681,6 грн., яку проведено Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Тендерною документацією передбачено забезпечення тендерної процедури. Підпунктом 3.2.3 визначен строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації - протягом ста двадцяти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно тендерної пропозиції учасника ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ", термін дії банківської гарантії від 15.10.2020 № IG27/2020921/DKBO (зі змінами від 22.10.2020), з моменту підписання і до 22.02.2021. Кінцевий термін подання тендерної пропозиції відповідно до оголошення визначений 24.10.2020 року. Отже, строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 121 днів, що суперечить п. 2 розділу ІІІ тендерної документації. (файл - гарантія.rar ).
Тобто на 1 день більше, ніж вимагав Замовник.
Підпунктом 3.5.4.тендерної документації передбачена інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). В тендерній пропозиції учасника - ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" є зазначена довідка, а ле відсутнє підтвердження деяких машин і механізмів, а саме:
- Трактори на гусеничному ходу, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.];
- Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.];
- Граблі чагарникові (без трактора);
- Машини шліфувальні кутові;
- Котли бітумні пересувні, місткість 400 л.
Підпунктом 3.5.5 тендерної документації передбачена інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи.
В тендерній пропозиції є зазначена довідка, в якій зазначено посада, освіта, спеціальність та загальний стаж роботи інженерно технічних працівників, а досвід роботи відсутній.
Також пп. 3.5.5 передбачено надання посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці та накази про призначення на посаду в т.ч. працівника-зварника. В тендерній пропозиції учасника відсутнє зазначене посвідчення.
Враховуюче, що ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" не надав повну інформацію, яка передбачена тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також прошу надати інформацію, щодо виконання договору.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-15 17:36:31

Пояснення

Детально ознайомившись із запитом про надання пояснень (інформації, документів) органу державного фінансового контролю щодо закупівлі № UA-2020-10-05-003614-c від 10.11.2021, Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» повідомляє наступне:
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалося надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Підпунктом 3.2.3 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації - протягом ста двадцяти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вказаної вимоги ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" надано банківську гарантію від 15.10.2020 № IG27/2020921/DKBO (зі змінами від 22.10.2020), строком дії з моменту підписання і до 22.02.2021. Кінцевий термін подання тендерної пропозиції відповідно до оголошення визначений 24.10.2020 року. Тобто, вказаним учасником надано банківську гарантію строк дії, якої охоплює/включає строк зазначений підпунктом 3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме - сто двадцять днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до підпункту 3.5.4. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалася інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, яка повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Слід зазначити, що умовами тендерної документації не встановлено переліку обладнання, машин і механізмів, наявність яких учасники мали вказати/підтвердити у вищевказаній довідці. А тому, ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" надано довідку про наявність обладнання, машин і механізмів в довільній формі із зазначенням мінімально-необхідної кількості необхідних для виконання умов договору машин і механізмів. Окрім того, тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового підтвердження ВСІХ машин і механізмів, які зазначаються учасниками в локальних кошторисах та/або підсумкових відомостях ресурсів.
Відповідно до підпункту 3.5.5. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалася інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. Учасники закупівлі у складі пропозиції надають посвідчення директора, головного інженера та виконавця робіт про перевірку знань з питань охорони праці та накази про їх призначення на посаду. Також надаються у складі тендерної пропозиції працівника-зварника. На виконання вказаної вимоги ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" надано відповідну довідку. Щодо досвіду роботи зазначаємо, що умовами тендерної документації не конкретизовано власне якого саме досвіду, а тому загальний стаж роботи є тотожним поняттю - досвід роботи. Адже досвід роботи — це релевантне поняття, яке охоплює весь робочий стаж відповідного працівника. Також заначаємо, що у складі тендерної пропозиції ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівника-зварника – файл «14». Окрім того, тендерною документацією не встановлено необхідності надання якогось конкретного документу на працівника-зварника.
На підставі вищевказаного зазначаємо, що тендерна пропозиція ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" відповідає вимогам тендерної документації.
При проведені зазначеної закупівлі тендерний комітет Замовника керувався принципами встановленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Також повідомляємо, що роботи по вказаному договору не виконувалися, оплати Замовником не здійснювалися.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з неможливістю виконання робіт за даним договором та за результатами проведеного моніторингу Договір № 50-20 від 09.11.2020 року про закупівлю робіт з реконструкції "Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м. Хмельницького розірвано. Сума використаних коштів складає 0.00 грн.

2021-11-24 14:28:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" 4 577 478,80
UAH з ПДВ
4 577 478,80
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 204 235.16 Документи
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" 4 567 667,02
UAH з ПДВ
4 567 667,02
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 197 366.91 Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:35
ціна пропорзиції.PDF
22 жовтня 2020 14:35
Тенд.пропозиція.PDF
22 жовтня 2020 14:35
план фінансування.PDF
22 жовтня 2020 14:35
лок.кошторис.PDF
22 жовтня 2020 14:35
Ліцензія.pdf
22 жовтня 2020 14:35
календ.графік.PDF
22 жовтня 2020 14:35
Договір.PDF
22 жовтня 2020 14:35
дог.ціна.PDF
22 жовтня 2020 14:35
довідка ст.50.PDF
22 жовтня 2020 14:35
довідка ст. 17.PDF
22 жовтня 2020 14:35
відсут. підстав.PDF
22 жовтня 2020 14:35
Балансова довідка.PDF
22 жовтня 2020 14:35
50.imd

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:02
ст 17
22 жовтня 2020 17:30
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:06
Статут.rar
22 жовтня 2020 17:06
працівники.PDF
22 жовтня 2020 17:06
імд.rar
22 жовтня 2020 17:06
Довіреність 2020 (1).pdf
22 жовтня 2020 17:06
Довідка полігон.pdf
22 жовтня 2020 17:06
Довідка 21.10.pdf
22 жовтня 2020 17:06
гарантія.rar
22 жовтня 2020 17:06
17.Дог.ціна.PDF
22 жовтня 2020 17:06
Банківська ліцензія (1).pdf
22 жовтня 2020 17:06
15.16.PDF
22 жовтня 2020 17:06
10103.PDF
22 жовтня 2020 17:06
14..PDF
22 жовтня 2020 17:06
36.37.38.39.PDF
22 жовтня 2020 17:06
10102.PDF
22 жовтня 2020 17:06
13..PDF
22 жовтня 2020 17:06
10101.PDF
22 жовтня 2020 17:06
10.11.12-1-2.pdf
22 жовтня 2020 17:06
29.....34.PDF
22 жовтня 2020 17:06
8.9.pdf
22 жовтня 2020 17:06
10100.PDF
22 жовтня 2020 17:06
10038.PDF
22 жовтня 2020 17:06
28..PDF
22 жовтня 2020 17:06
26.27..PDF
22 жовтня 2020 17:06
10005.PDF
22 жовтня 2020 17:06
23.24.25..PDF
22 жовтня 2020 17:05
10005 (1).PDF
22 жовтня 2020 17:05
7.PDF
22 жовтня 2020 17:05
22.Сертифікати.pdf
22 жовтня 2020 17:05
5.6..PDF
22 жовтня 2020 17:05
10004.PDF
22 жовтня 2020 17:05
4.PDF
22 жовтня 2020 17:05
19.20.21..PDF
22 жовтня 2020 17:05
10003.PDF
22 жовтня 2020 17:05
18..PDF
22 жовтня 2020 17:05
10002.PDF
22 жовтня 2020 17:05
2.3..PDF
22 жовтня 2020 17:05
17.лок.кшторис 6.1.1.PDF
22 жовтня 2020 17:05
1. Тенд.пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"

ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"
#03335563
Переможець 4 567 667,02
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"
#03335563
4 567 667,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 14:13
БМУ.pdf укладений
24 листопада 2021 14:05
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 17:54
Додаткова управління газифікації.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 13:08
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:23
договір укладений
09 листопада 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 50-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 50-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість виконання зобов'язань за договором