Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експертиза проекту для організації травмпункту ( РП "Капітальний ремонт приміщень для організації травмпункту з рентген кабінетом у головному корпусі КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР", за адресою: вул. Новгородська, буд. 28А, м.Запоріжжя")
Очікувана вартість
9 565,61 UAH
UA-2020-10-05-003018-a 77dbe0659dbe4496b5736c58c3607495
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лохматова Марина Володимирівна

+380612249414 mvlokhmatova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Лохматова Марина Володимирівна
+380612249414
mvlokhmatova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Експертиза проекту для організації травмпункту ( РП "Капітальний ремонт приміщень для організації травмпункту з рентген кабінетом у головному корпусі КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР", за адресою: вул. Новгородська, буд. 28А, м.Запоріжжя")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Новгородська 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник у строк не більше 5-ти банківських днів з дня підписання акта підписання здачі-прийняття робіт (надання послуг) зобов'язується у відповідності з цим Актом та виставленим рахунком здійснити на користь Виконавця оплату у розмірі 100% вартості виконаних робіт за Договором. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 жовтня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба української державної будівельної експертизи",Філія Державного підприємства "Укрдержбудекспертиза" у Запорізькій області
#35922286
Переможець 9 565,61
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 12:08

Документи

05 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 12:20
_08-0409-20.pdf укладений
05 жовтня 2020 12:16