Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна чіпу принтера
Очікувана вартість
400,00 UAH
UA-2020-10-05-000326-b e57bb0415b1840cdad077d6176268fd8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальноока Олена Вікторівна

+380434220525 koztermed@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня Козятинської районної Ради"
Код ЄДРПОУ: 35814729
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Винниченка,9
Контактна особа: Кальноока Олена Вікторівна
+380434220525
koztermed@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50300000-8: Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 400UAH з ПДВ
Заміна чіпу принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Винниченка, 9, м. Козятин, Вінницька область, 22100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50300000-8 — Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тищук Олександр Миколайович
#3199004753
Переможець 400,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 13:39

Документи

05 жовтня 2020 13:39
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:38
рішення23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 08:26
договір 239.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 08:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заміна чіпу принтера 1 послуга 400,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заміна чіпу принтера 1 послуга 400,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 66,67 UAH)