Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №141, за адресою: м. Київ, вул. Басейна, 15-а).
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-05-000289-c db99fa8e89764ba08111248040e41ef9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 13:42
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №141, за адресою: м. Київ, вул. Басейна, 15-а) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №141 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 15:06
ТД відкриті торги ЗДО 141 ЗМІНИ.doc
09 жовтня 2020 15:06
Перелік змін ТД(141).pdf
09 жовтня 2020 11:55
Відповідь на Вимогу1,2.pdf
05 жовтня 2020 09:25
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
05 жовтня 2020 09:25
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору ЗДО.doc
05 жовтня 2020 09:24
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc
05 жовтня 2020 09:24
Тендер послуги Додаток 1 ТВ.doc
05 жовтня 2020 09:24
Тендер послуги ЗДО 141.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-05-000289-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ГОРН-С", Код ЄДРПОУ:32658890
Дата подання: 07 жовтня 2020 17:21
щодо дозволу Держпраці
За результатами вивчення вимог тендерної документації, вважаємо за необхідне повідомити про потребу у внесення змін до пп.1.2 п. 5 розділу 3 тендерної документації, а саме уточнити вимогу щодо надання учасниками копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці АБО дозволу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки останній також є документом, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази, а вимога щодо надання декларації дискримінує учасників, які мають дозволи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 жовтня 2020 11:56
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що Ваше зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України. В разі необхідності буде внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-10-05-000289-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ГОРН-С", Код ЄДРПОУ:32658890
Дата подання: 07 жовтня 2020 17:23
щодо сертифікатів та висновків СЕЕ
За результатами вивчення вимог тендерної документації, вважаємо за необхідне повідомити про потребу у видаленні вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, оскільки учасники, що не є виробниками матеріалів та обладнанням і до прийняття рішення про визначення переможця та підписання договору не можуть закуповувати відповідні матеріали та отримувати відповідні висновки та сертифікати. Окрім того, вимагаємо видалити вимогу щодо зазначення у відомості ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), осільки дана вимога також стосується виробників та обмежує участь учасників, які планують закуповувати матеріали та обладнання. Дані вимоги є дискримінаційними та мають бути усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2020 11:56
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що надання учасниками копії сертифікатів відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали є правомірною та не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Адже згідно ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерний комітет не вважає, що надання такого висновку обмежує конкуренцію чи призводить до дискримінації учасників .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!" 212 896,48
UAH з ПДВ
210 396,47
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГОРН-С" 222 878,12
UAH з ПДВ
210 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ" 248 446,06
UAH з ПДВ
248 446,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 09:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 09:03
Лизинг_договор.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Ткачук електробезпека.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Мед.справка_Ткачук.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Мед.справка_Васильев.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ЦПУ Васильєв.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ЦПУ Миронець.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Ткачук ПБ.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ЦПУ Летицький.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ЦПУ Ткачук.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Статут з описом.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Мед.справка_Киселев.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Свідоцтво кошторисник.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Кошторисні розрахунки.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ЦПУ Танчук.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ЦПУ Роговський.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ОСВ к МТБ.pdf
20 жовтня 2020 09:03
ЦПУ Романчук.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Ліцензія АВК.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Договір оренди офіс.pdf
20 жовтня 2020 09:03
лист-гарантія ст.17.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Киселев навчання ПБ.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Дозвіл держпраці.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Наказ Бондаренко Є..pdf
20 жовтня 2020 09:03
довідка МТБ.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Договір оренди склад.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Диплом Кисельов О.М..pdf
20 жовтня 2020 09:03
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Васильєв ПБ.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Акт огляду об'єкта.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Відгук Роял Хауз.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Витяг з ЄДР 29.09.20.pdf
20 жовтня 2020 09:03
Відгук ФОП Горевой І.В..pdf
20 жовтня 2020 09:03
15.imd

Публічні документи

20 жовтня 2020 22:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 21:53
79.imd

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:12
Кошториси.pdf
19 жовтня 2020 17:12
Договір 164.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Акти 164 2.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Акти 164 1.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Фінансова звітність.pdf
19 жовтня 2020 17:12
Тендерна пропозиція.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Проект договору.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Копія ліцензії.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Копія договору 324.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Копія актів 324.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Інформація ст. 17.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Довідка про Ф3.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Довідка з банку.PDF
19 жовтня 2020 17:12
Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!"

ПП "ГОРН-С"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!"
#38832714
Відхилено 210 396,47
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:03
ПП "ГОРН-С"
#32658890
Відхилено 210 750,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ"
#41976376
Відхилено 248 446,06
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:29

Інформація про відміну

Дата відміни
29 жовтня 2020 15:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі