Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №141, за адресою: м. Київ, вул. Басейна, 15-а).
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-05-000289-c ● db99fa8e89764ba08111248040e41ef9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086, tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 09:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №141, за адресою: м. Київ, вул. Басейна, 15-а) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №141 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 15:06 |
ТД відкриті торги ЗДО 141 ЗМІНИ.doc | |
09 жовтня 2020 15:06 |
Перелік змін ТД(141).pdf | |
09 жовтня 2020 11:55 |
Відповідь на Вимогу1,2.pdf | |
05 жовтня 2020 09:25 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc | |
05 жовтня 2020 09:25 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору ЗДО.doc | |
05 жовтня 2020 09:24 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc | |
05 жовтня 2020 09:24 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ.doc | |
05 жовтня 2020 09:24 |
Тендер послуги ЗДО 141.doc |
09 жовтня 2020 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 жовтня 2020 15:06 |
ТД відкриті торги ЗДО 141 ЗМІНИ.doc
|
||||||
09 жовтня 2020 15:06 |
Перелік змін ТД(141).pdf
|
||||||
09 жовтня 2020 11:55 |
Відповідь на Вимогу1,2.pdf
|
||||||
05 жовтня 2020 09:25 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
|
||||||
05 жовтня 2020 09:25 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору ЗДО.doc
|
||||||
05 жовтня 2020 09:24 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc
|
||||||
05 жовтня 2020 09:24 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ.doc
|
||||||
05 жовтня 2020 09:24 |
Тендер послуги ЗДО 141.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-05-000289-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ГОРН-С", Код ЄДРПОУ:32658890
Дата подання: 07 жовтня 2020 17:21
щодо дозволу Держпраці
За результатами вивчення вимог тендерної документації, вважаємо за необхідне повідомити про потребу у внесення змін до пп.1.2 п. 5 розділу 3 тендерної документації, а саме уточнити вимогу щодо надання учасниками копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці АБО дозволу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки останній також є документом, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази, а вимога щодо надання декларації дискримінує учасників, які мають дозволи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 жовтня 2020 11:56
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що Ваше зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України. В разі необхідності буде внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-10-05-000289-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ГОРН-С", Код ЄДРПОУ:32658890
Дата подання: 07 жовтня 2020 17:23
щодо сертифікатів та висновків СЕЕ
За результатами вивчення вимог тендерної документації, вважаємо за необхідне повідомити про потребу у видаленні вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, оскільки учасники, що не є виробниками матеріалів та обладнанням і до прийняття рішення про визначення переможця та підписання договору не можуть закуповувати відповідні матеріали та отримувати відповідні висновки та сертифікати. Окрім того, вимагаємо видалити вимогу щодо зазначення у відомості ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), осільки дана вимога також стосується виробників та обмежує участь учасників, які планують закуповувати матеріали та обладнання. Дані вимоги є дискримінаційними та мають бути усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2020 11:56
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що надання учасниками копії сертифікатів відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали є правомірною та не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Адже згідно ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерний комітет не вважає, що надання такого висновку обмежує конкуренцію чи призводить до дискримінації учасників .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!" |
212 896,48
UAH з ПДВ
|
210 396,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГОРН-С" |
222 878,12
UAH з ПДВ
|
210 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ" |
248 446,06
UAH з ПДВ
|
248 446,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!" #38832714 |
Відхилено |
210 396,47
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 14:03
|
ПП "ГОРН-С" #32658890 |
Відхилено |
210 750,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 15:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ" #41976376 |
Відхилено |
248 446,06
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 15:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 жовтня 2020 15:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі