Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя (папір офісний, конверти, чорнила, файл)
Очікувана вартість
49 120,00 UAH
UA-2020-10-05-000146-c 31f535aa37b745099bd182c46b7ed8f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снурніков Олександр Іванович

380974838195 tender_tusso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Код ЄДРПОУ: 43162533
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Жилянська, будинок 58-Б
Контактна особа: Снурніков Олександр Іванович
380974838195
tender_tusso@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 08:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 15:08
Очікувана вартість: 49 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 246,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя різне )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1664 Одиниця
Канцелярське приладдя (папір офісний, конверти, чорнила, файл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярське приладдя (папір офісний, конверти, чорнила, файл) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по документації.
Дата подання: 05 жовтня 2020 09:50
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 09:54
Добрий день. Назва закупівлі не співпадає з Т.З. Будуть виправлення? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Виправлено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-05-000146-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:45
Вимога
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-10-05-000146-c: Канцелярське приладдя (папір офісний, конверти, чорнила, файл), який проходив 15.10.2020р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Т Трейд" встановлено, що запропонований папір не відповідає технічним вимогам Замовника. А саме на позицію 2. Клейка стрічка 45 мм 200 м 45 мкм учасник пропонує Скотч пакувальний 45мм×200м×40мкм (прозорий), що не відповідає технічним вимогам.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Т Трейд" згідно п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 11:21
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.09.2019 зі змінами) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення), та вимогам до предмета закупівлі.
Пропозиція Учасника – ТОВ «Т ТРЕЙД», якого було визнано переможцем за результатами електронного аукціону, в повній мірі відповідає умовам, визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, з огляду на те, що відповідно до пункту 6.1. оголошення «Назва предмета закупівлі», предметом закупівлі є канцелярське приладдя (папір офісний, конверти, чорнила, файл) в цілому без поділу на окремі частини.
Відповідно до Додатку № 2 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасник має право пропонувати аналогічний товар з обов’язковим поданням порівняльної характеристики у довільній формі на відповідність даним технічним вимогам, що і було зроблено Учасником – ТОВ «Т ТРЕЙД». З огляду на те, що різниця між вимогами до клейкої стрічки (скотчу) в оголошенні та запропонованої Учасником – ТОВ «Т ТРЕЙД» складає лише 5 мкм її товщини, а сама клейка стрічка не є предметом закупівлі, а складає менше одного відсотка його питомої ваги (в назві предмета закупівлі не значиться та не може суттєво впливати на загальну вартість цінової пропозиції) Замовником було прийнято рішення про визнання ТОВ «Т ТРЕЙД» переможцем закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 44 366,40
UAH з ПДВ
37 677,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 45 672,36
UAH з ПДВ
37 727,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 44 694,36
UAH з ПДВ
42 996,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:35
Згода з договором.pdf
13 жовтня 2020 15:35
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 15:35
ТТ986_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 12:19
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:18
Документи.rar

Публічні документи

13 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:37
цінова пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 12:37
технічні вимоги.pdf
13 жовтня 2020 12:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 12:37
Протокол.pdf
13 жовтня 2020 12:37
Протокол №3.pdf
13 жовтня 2020 12:37
Протокол №19.pdf
13 жовтня 2020 12:37
проект договору.pdf
13 жовтня 2020 12:37
Наказ.pdf
13 жовтня 2020 12:37
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 жовтня 2020 12:37
Витяг ПДВ Ромус.pdf
13 жовтня 2020 12:37
Витяг з ЄДР від 05.10.20р..pdf
13 жовтня 2020 12:37
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Переможець 37 677,60
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
37 677,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 10:20
Договір 154-20.pdf укладений
28 жовтня 2020 09:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 677,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 279,60 UAH)