Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівель (даху) кінотеатру "Флоренція", проспект Маяковського Володимира, 31.
Очікувана вартість
3 590 000,00 UAH
UA-2020-10-05-000027-a 5c092b20035d4ef98648b9b4f2832a90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Гончаренко

+380504107844 pgoncharenko2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Павло Гончаренко
+380504107844
pgoncharenko2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 15:03
Очікувана вартість: 3 590 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівель (даху) кінотеатру "Флоренція", проспект Маяковського Володимира, 31.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Київ, проспект Маяковського, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.п.2.4. п.2 Додаток 2 до Тендерної документації
Дата подання: 07 жовтня 2020 16:49
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 11:04
Шановний Замовник! п.п.2.4. п.2 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено обов`язкова наявність в учасника "Майстер (загальний стаж роботи не менше 3 років)". Звідси виникає питання: що означає "Майстер" і "майстер" чого? Яка це посада працівника вимагається Тендерною документацією?
Відповідь: ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ БУДІВНИЦТВА,
АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
будівництва, архітектури та
житлової політики України
13.10.1999 N 249

ПОГОДЖЕНО
Міністерство праці та
соціальної
політики України

Введено в дію
з 1 січня 2000 р.


ДОВІДНИК
кваліфікаційних характеристик професій працівників

Випуск 64
Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи
Розділ 1 , Керівники п.13 МАЙСТЕР БУДІВЕЛЬНИХ ТА МОНТАЖНИХ РОБІТ
Питання щодо "аналогічності договорів" п.п.3.3. п.3 Додатку 2 ТД
Дата подання: 07 жовтня 2020 16:57
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 11:07
Предметом даної закупівлі являється "Капітальний ремонт покрівель (даху)....." Однак, у п.п.3.3. п.3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/ремонту/реконструкції БУДІВЕЛЬ. І далі іде перелік видів робіт, які передбачає саме кап.ремонт/ремонт/реконструкція БУДІВЕЛЬ, а саме: загально будівельні роботи; роботи по утепленню; сантехнічні роботи; електромонтажні роботи; роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування. Питання: 1. чому по закупівлі з "Капітального ремонту ПОКРІВЕЛЬ (ДАХУ)....." вимагаються договори на капітальний ремонт/ремонт/реконструкцію БУДІВЕЛЬ? 2. чому вимагається виконаних видів робіт, які передбачені саме для будівель, а не для покрівлі (даху)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не обмежує учасників за досвідом виконання аналогічних договорів по видам робіт, але вимагає наявність відповідних Ліцензії та Свідоцтв на виконавіців цих робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-05-000027-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 09 жовтня 2020 09:43
Дискримінаційна вимога - не менше 2-х аналогічних договорів
Підпунктом 3.1. п.3 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що наявність досвіду виконання аналогічного договору має бути підтверджено учасником шляхом надання від 2-х аналогічних договорів наявних в системі Прозорро.

Така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на те, що вимога про надання кількох договорів, а не одного договору, є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінує учасників, які не мають можливості надати більш ніж одного договору що підтверджує його кваліфікацію.
Таким чином вимога про надання учасником не менше 2 аналогічних договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принцип закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Встановлення вимоги про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не менше, як 2-ма договорами, обмежує коло учасників тише тими, хто може надати щонайменше 2 виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити вимогу про наявність НЕ МЕНШЕ 2-х аналогічних договорів з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 10:53
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до Закону Замовник не обмежений у кількості аналогічних договорів та в праві вимагати особливі умови, що до договорів, в тому числі до їх реєстрації в системі Прозорро.
Навпаки досвід роботи Учасників у системі Прозорро є позитивним , а не дискримінаційним.

Документи

12 жовтня 2020 10:53
Відхілення вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто" 3 589 995,85
UAH з ПДВ
3 589 995,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СПЕЙСТАУН" 3 589 999,94
UAH з ПДВ
3 589 999,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 09:40
25 Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 09:40
19 Школа _269.pdf
22 жовтня 2020 09:40
19 Листи відгуки.pdf
22 жовтня 2020 09:39
18 Довідка МТБ.pdf
22 жовтня 2020 09:39
18 Довідка МТБ 1.pdf
22 жовтня 2020 09:39
21 Довідка ЄДР корупція.pdf
22 жовтня 2020 09:39
17 Звіт 1ДФ.pdf
22 жовтня 2020 09:39
21 Довідка банкрутство.pdf
22 жовтня 2020 09:39
17 ДФ Квитанцiя__2.pdf
22 жовтня 2020 09:39
17 ДФ Квитанцiя__1.pdf
22 жовтня 2020 09:39
17 Довідка працівники.pdf
22 жовтня 2020 09:39
20 Обєктний кошторис.pdf
22 жовтня 2020 09:39
20 Локальний кошторис.pdf
22 жовтня 2020 09:39
15 Фін звіт.pdf
22 жовтня 2020 09:39
20 Лист формування ЦП.pdf
22 жовтня 2020 09:39
20 Зведений КР.pdf
22 жовтня 2020 09:39
20 Договірна ціна.pdf
22 жовтня 2020 09:39
12 Ліцензія з додатками.pdf
22 жовтня 2020 09:39
7 Довідка ненадання ЕП.pdf
22 жовтня 2020 09:39
5 Довідка підприємство.pdf
22 жовтня 2020 09:39
3 Повноваження накази.pdf
22 жовтня 2020 09:39
2 Статут 2020.pdf
22 жовтня 2020 09:39
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 15:03
2.2. Трудові_договори.rar
20 жовтня 2020 15:03
20. Кошторис.pdf
20 жовтня 2020 15:03
17. Фін. звітність.rar
20 жовтня 2020 15:03
21. Календарний графік.pdf
20 жовтня 2020 15:03
18. Захист довкілля.pdf
20 жовтня 2020 15:03
16. Субпідрядники.pdf
20 жовтня 2020 15:03
15.Персональні дані.pdf
20 жовтня 2020 15:03
3. ст.17.pdf
20 жовтня 2020 15:03
4. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СПЕЙСТАУН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто"
#39314896
Переможець 3 589 995,85
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто"
#39314896
3 589 995,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 12:37
Договір підряду №Т-122.20.pdf укладений
11 листопада 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 18:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:20
ДУ №2 Дог№Т-122.20.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 08:03
Додаткова угода 1 дог.Т-122.20.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 08:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Т-122/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Т-122/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 961 076,40
UAH (в тому числі ПДВ 326 846,07 UAH)