Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для ПВВС
Очікувана вартість
81 150,00 UAH
UA-2020-10-04-000155-b ● df1735e957424decad91a0c0f1113329
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Дирда Тетяна Олегiвна +380973680431 T0973680431@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2020 23:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2020 23:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2020 23:13 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 81 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Стіл приставний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
8 шт
Стіл однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
6 шт
Стіл двотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл директора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл головного інженера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
20 шт
Стілець офісний тканина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
20 шт
Стілець офісний (шкірозамінник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2020 23:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2020 23:08 |
Протокольне рішення 70 меблі оголошення.docx | |
04 жовтня 2020 23:08 |
проект договору меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДОДАТОК 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 05 жовтня 2020 12:25
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 15:28
Мабуть помилилися?:
1.1 Довідка про наявність транспортних засобів для постачання дверей міжкімнатних.
*** аналогічним договором в розумінні цієї документації є договори щодо поставки продуктів харчування до бюджетних установ та за аналогічним предметом закупівлі.
Питання: до чого, при поставці меблів, двері та харчові продукти?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за доречні зауваження. Замовником будуть внесені відповідні зміни до документації Оголошення.
З повагою, уповноважена особа
Дякуємо за доречні зауваження. Замовником будуть внесені відповідні зміни до документації Оголошення.
З повагою, уповноважена особа
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 08 жовтня 2020 10:34
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 16:16
Згідно Оголошення про проведення спрощ.закупівлі п.4 необхідно здійснити обстеження в натурі об`єкту та скласти акт. Якого саме об`єкту? Дякую
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вам необхідно узгодити технічні характеристики предмета закупівлі на об*єкті - Палац водних видів спорту ДЮСШ № 1, за адресою: вул. Соборності,20
Вам необхідно узгодити технічні характеристики предмета закупівлі на об*єкті - Палац водних видів спорту ДЮСШ № 1, за адресою: вул. Соборності,20
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-04-000155-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, Код ЄДРПОУ:3077014872
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:46
Замовником не внесені відповідні зміни до документації Оголошення.
В період уточнення були задані питання Замовнику в рамках обговорення, проте зміни в документації відсутні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2020 16:24
Шановний Учаснику! Протокольним рішенням № 71 уповноваженої особи внесені відповідні зміни до Оголошення, які оприлюднено в електронній системі публічних закупівель в 05.10.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-10-04-000155-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2453801919
Дата подання: 27 жовтня 2020 17:22
Вимога
дискримінація учасників, не згоден з рішенням комітету
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2020 22:06
04.10.2020 року уповноваженою особою відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради з організації та проведення спрощених процедур закупівель розміщено оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Меблі для ПВВС», код ДК 021:2015-39150000-8 Меблі та приспособи різні на очікувану вартість 81150,00 грн.
За результатами проведеного аукціону 5.10.2020 року визначено переможця процедури закупівлі ФОП «Тунік Дмитро Юрійович» з ціною 80700,00 грн.
27.10.2020 року через електронну систему публічних закупівель надійшла вимога до замовника щодо оскарження результатів електронного аукціону від ФОП «Ульяхов Сергій Іванович», ідентифікатор: UA-2020-10-04-000155-b.a2.
Детально дослідивши зміст вимоги, уповноваженою особою повторно проведено розгляд цінової пропозиції учасника ФОП «Ульяхов Сергій Іванович». Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до умов Оголошення - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документ, що відповідає вимогам якості діючих стандартів та засвідчує якість та безпечність товару (сертифікат якості, висновок СЕС та/або декларація виробника та ін.).
Відповідно до Додатку 1 Оголошення – Технічні вимоги та якісні характеристики – меблі для ПВВС - стіл приставний, стіл однотумбовий, стіл двотумбовий, стіл директора, стіл головного інженера – мають бути виготовлені із матеріалу: ЛДСП Kronospan (клас емісії Е 0,5 з відповідним документальним підтвердженням). Відповідно до документів пропозиції учасника ФОП «Ульяхов Сергій Іванович», зокрема документів, що підтверджують якість товару, учасником було надано висновки ДСЕЕ на ЛДСП клас емісії Е1, що не відповідає вимогам Замовника.
Також уповноваженою особою надається додаткова аргументація щодо надання Акту обстеження, подання якого відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки Замовником надано достатньо часу для здійснення обстеження об’єкту та уточнення розмірів, видів товару, матеріалу та комплектуючих, а також з метою уточнення інших питань.
На підставі вищевикладеного, та керуючись частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, уповноважена особа вважає за доцільне відхилити цінову пропозицію ФОП «Ульяхов Сергій Іванович».
За результатами проведеного аукціону 5.10.2020 року визначено переможця процедури закупівлі ФОП «Тунік Дмитро Юрійович» з ціною 80700,00 грн.
27.10.2020 року через електронну систему публічних закупівель надійшла вимога до замовника щодо оскарження результатів електронного аукціону від ФОП «Ульяхов Сергій Іванович», ідентифікатор: UA-2020-10-04-000155-b.a2.
Детально дослідивши зміст вимоги, уповноваженою особою повторно проведено розгляд цінової пропозиції учасника ФОП «Ульяхов Сергій Іванович». Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до умов Оголошення - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документ, що відповідає вимогам якості діючих стандартів та засвідчує якість та безпечність товару (сертифікат якості, висновок СЕС та/або декларація виробника та ін.).
Відповідно до Додатку 1 Оголошення – Технічні вимоги та якісні характеристики – меблі для ПВВС - стіл приставний, стіл однотумбовий, стіл двотумбовий, стіл директора, стіл головного інженера – мають бути виготовлені із матеріалу: ЛДСП Kronospan (клас емісії Е 0,5 з відповідним документальним підтвердженням). Відповідно до документів пропозиції учасника ФОП «Ульяхов Сергій Іванович», зокрема документів, що підтверджують якість товару, учасником було надано висновки ДСЕЕ на ЛДСП клас емісії Е1, що не відповідає вимогам Замовника.
Також уповноваженою особою надається додаткова аргументація щодо надання Акту обстеження, подання якого відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки Замовником надано достатньо часу для здійснення обстеження об’єкту та уточнення розмірів, видів товару, матеріалу та комплектуючих, а також з метою уточнення інших питань.
На підставі вищевикладеного, та керуючись частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, уповноважена особа вважає за доцільне відхилити цінову пропозицію ФОП «Ульяхов Сергій Іванович».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" #2453801919 |
Відхилено |
74 800,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 16:27
|
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ
" #3021211918 |
Переможець |
80 700,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 12:47
|
ду 2 дог 260.PDF | зміни до договору |
01 лютого 2021 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 11:51
|
ду 1 дог 260.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 08:54
|
договір 260 | укладений |
10 листопада 2020 08:51
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 лютого 2021 12:37
|
80 700,00 UAH | UA318201720344220018000053154 Металургійний РВО |
UA373057500000026008053504753 ФО-П Тунiк Дмитро Юрiйович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік згідно п.п.4 п.5 ст.41 ЗУ |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |