Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для ПВВС
Очікувана вартість
81 150,00 UAH
UA-2020-10-04-000155-b df1735e957424decad91a0c0f1113329
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегiвна

+380973680431 T0973680431@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегiвна
+380973680431
T0973680431@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2020 23:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 23:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 23:13
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 12:32
Очікувана вартість: 81 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Стіл приставний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
8 шт
Стіл однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
6 шт
Стіл двотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл директора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Стіл головного інженера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
20 шт
Стілець офісний тканина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
20 шт
Стілець офісний (шкірозамінник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2020 23:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2020 23:08
Протокольне рішення 70 меблі оголошення.docx
04 жовтня 2020 23:08
проект договору меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДОДАТОК 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 05 жовтня 2020 12:25
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 15:28
Мабуть помилилися?: 1.1 Довідка про наявність транспортних засобів для постачання дверей міжкімнатних. *** аналогічним договором в розумінні цієї документації є договори щодо поставки продуктів харчування до бюджетних установ та за аналогічним предметом закупівлі. Питання: до чого, при поставці меблів, двері та харчові продукти?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за доречні зауваження. Замовником будуть внесені відповідні зміни до документації Оголошення.
З повагою, уповноважена особа
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 08 жовтня 2020 10:34
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 16:16
Згідно Оголошення про проведення спрощ.закупівлі п.4 необхідно здійснити обстеження в натурі об`єкту та скласти акт. Якого саме об`єкту? Дякую
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вам необхідно узгодити технічні характеристики предмета закупівлі на об*єкті - Палац водних видів спорту ДЮСШ № 1, за адресою: вул. Соборності,20

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-04-000155-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, Код ЄДРПОУ:3077014872
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:46
Замовником не внесені відповідні зміни до документації Оголошення.
В період уточнення були задані питання Замовнику в рамках обговорення, проте зміни в документації відсутні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2020 16:24
Шановний Учаснику! Протокольним рішенням № 71 уповноваженої особи внесені відповідні зміни до Оголошення, які оприлюднено в електронній системі публічних закупівель в 05.10.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-10-04-000155-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2453801919
Дата подання: 27 жовтня 2020 17:22
Вимога
дискримінація учасників, не згоден з рішенням комітету
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2020 22:06
04.10.2020 року уповноваженою особою відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради з організації та проведення спрощених процедур закупівель розміщено оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Меблі для ПВВС», код ДК 021:2015-39150000-8 Меблі та приспособи різні на очікувану вартість 81150,00 грн.
За результатами проведеного аукціону 5.10.2020 року визначено переможця процедури закупівлі ФОП «Тунік Дмитро Юрійович» з ціною 80700,00 грн.
27.10.2020 року через електронну систему публічних закупівель надійшла вимога до замовника щодо оскарження результатів електронного аукціону від ФОП «Ульяхов Сергій Іванович», ідентифікатор: UA-2020-10-04-000155-b.a2.
Детально дослідивши зміст вимоги, уповноваженою особою повторно проведено розгляд цінової пропозиції учасника ФОП «Ульяхов Сергій Іванович». Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до умов Оголошення - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документ, що відповідає вимогам якості діючих стандартів та засвідчує якість та безпечність товару (сертифікат якості, висновок СЕС та/або декларація виробника та ін.).
Відповідно до Додатку 1 Оголошення – Технічні вимоги та якісні характеристики – меблі для ПВВС - стіл приставний, стіл однотумбовий, стіл двотумбовий, стіл директора, стіл головного інженера – мають бути виготовлені із матеріалу: ЛДСП Kronospan (клас емісії Е 0,5 з відповідним документальним підтвердженням). Відповідно до документів пропозиції учасника ФОП «Ульяхов Сергій Іванович», зокрема документів, що підтверджують якість товару, учасником було надано висновки ДСЕЕ на ЛДСП клас емісії Е1, що не відповідає вимогам Замовника.
Також уповноваженою особою надається додаткова аргументація щодо надання Акту обстеження, подання якого відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки Замовником надано достатньо часу для здійснення обстеження об’єкту та уточнення розмірів, видів товару, матеріалу та комплектуючих, а також з метою уточнення інших питань.
На підставі вищевикладеного, та керуючись частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, уповноважена особа вважає за доцільне відхилити цінову пропозицію ФОП «Ульяхов Сергій Іванович».

Документи подані скаржником

27 жовтня 2020 17:22
Вимога.pdf

Документи

29 жовтня 2020 22:06
протокольне рішення 85

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 74 800,00
UAH з ПДВ
74 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ " 80 700,00
UAH з ПДВ
80 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 жовтня 2020 11:52
ІПН ФОП Ульяхов С.І..PDF
13 жовтня 2020 11:52
310.4 3916 відгук до дог.541.pdf
13 жовтня 2020 11:52
309. Довідка працівники.pdf
13 жовтня 2020 11:52
309 Квит № 2 звітність.pdf
13 жовтня 2020 11:52
308 Довідка транспорт.pdf
13 жовтня 2020 11:52
300. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:40
18 Паспорт та ІПН.PDF.p7s
13 жовтня 2020 14:40
18 Паспорт та ІПН.PDF
13 жовтня 2020 14:40
10 Витяг з ЄДР.pdf.p7s
13 жовтня 2020 14:40
10 Витяг з ЄДР.pdf
13 жовтня 2020 14:40
9 Додаток 6.pdf.p7s
13 жовтня 2020 14:40
9 Додаток 6.pdf
13 жовтня 2020 14:40
7 Додаток 4 Лист-згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2453801919
Відхилено 74 800,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:27
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "
#3021211918
Переможець 80 700,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 11:42

Документи

20 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:34
Протокольне рішення

Документи

23 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:29
протокольне рішення 84

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "
#3021211918
80 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:29
протокольне рішення 84

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:27
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 12:47
ду 2 дог 260.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 12:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:51
ду 1 дог 260.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 08:54
договір 260 укладений
10 листопада 2020 08:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 лютого 2021 12:37
80 700,00 UAH UA318201720344220018000053154
Металургійний РВО
UA373057500000026008053504753
ФО-П Тунiк Дмитро Юрiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік згідно п.п.4 п.5 ст.41 ЗУ
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 80 700,00
UAH