Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 80520000-5 Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»)»
Очікувана вартість
207 944,00 UAH
UA-2020-10-03-000002-b 3cb6b6de8a5043a58f653a3a17a66d7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурдза Петро Андрійович

+380323441189 vomostrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мостиської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144625
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вул. Грушевського, 22
Контактна особа: Мурдза Петро Андрійович
+380323441189
vomostrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2020 00:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:57
Очікувана вартість: 207 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 039,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6238 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6 238.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
410 шт
«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 80520000-5 Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81300, Україна, Львівська область, м.Мостиська, вул. Грушевського,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки всього обсягу товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Строк оплати за поставлений товар буде здійснена - протягом 30 календарних днів з моменту підписання видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 жовтня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2020 12:47
3-Перелік змін_що вносяться.doc
14 жовтня 2020 12:47
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Дидактика.docx
03 жовтня 2020 00:12
2-ТД-Дидактика.docx
14 жовтня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2020 00:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2020 12:47
3-Перелік змін_що вносяться.doc
14 жовтня 2020 12:47
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Дидактика.docx
03 жовтня 2020 00:12
2-ТД-Дидактика.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 167 722,00
UAH з ПДВ
167 722,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ" 184 115,00
UAH з ПДВ
184 115,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 207 260,00
UAH з ПДВ
207 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:28
Договір_проект.pdf
19 жовтня 2020 17:28
CЕС.pdf
19 жовтня 2020 17:28
CЕС _С.pdf
19 жовтня 2020 17:28
Підписаний_G1020-4859-GL_tender.pdf
19 жовтня 2020 17:28
Авторизація.pdf
19 жовтня 2020 17:28
9_Лист про мову.pdf
19 жовтня 2020 17:28
4_Лист про ціну.pdf
19 жовтня 2020 17:28
22_Лист про ISO.pdf
19 жовтня 2020 17:28
20_Лист про санкції.pdf
19 жовтня 2020 17:28
20_2_Лист про санкції.pdf
19 жовтня 2020 17:28
20_1_Лист про санкеції.pdf
19 жовтня 2020 17:28
17_Лист_ст 17.pdf
19 жовтня 2020 17:28
17_2_Лист_ст 17.pdf
19 жовтня 2020 17:28
14_Лист про довкілля.pdf
19 жовтня 2020 17:28
3_Порівняльна таблиця.pdf
19 жовтня 2020 17:28
1_Пропозиція 167722.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:14
Довідки.pdf
13 листопада 2020 10:14
file (22).pdf
13 листопада 2020 10:14
Dovidka_20293549900930191715.pdf.p7s
13 листопада 2020 10:14
31850029530477.XML
13 листопада 2020 10:14
Dovidka_20293549900930191715.pdf
04 листопада 2020 11:20
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:15
фінансовий звіт.pdf
21 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:19
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
21 жовтня 2020 12:19
63573588549034.pdf
21 жовтня 2020 12:19
a27afc57-bcf6-4610-8ff1-24cc92c1129f.pdf
21 жовтня 2020 12:19
паспорти.pdf
21 жовтня 2020 12:19
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 12:19
Порівняльна таблиця.pdf
21 жовтня 2020 12:19
Авторизаційний лист .pdf
21 жовтня 2020 12:19
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
21 жовтня 2020 12:19
Установчі Рікко Проф.pdf
21 жовтня 2020 12:19
Підписаний_gar4958.pdf
21 жовтня 2020 12:19
63573587687324.pdf
21 жовтня 2020 12:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 18:54
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:53
Аналогічні договори.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Штатний розпис.pdf
21 жовтня 2020 18:53
СЕС2.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Сертифікати.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Фін. звіт 2019+Баланс.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Порівняльна таблиця.pdf
21 жовтня 2020 18:53
СЕС1.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Договір оренди.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Установчі документи.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Технічна специфікація.pdf
21 жовтня 2020 18:53
скан0432.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 18:53
Техпаспорт на авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2595100231
Відхилено 167 722,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 17:17
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ"
#42318183
Переможець 184 115,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 10:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 16:43

Документи

29 жовтня 2020 17:17
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:41
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Під час детального розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону ВИМАГАЄМО усунення невідповідностей, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У поданій учасником тендерній пропозиції відсутні документи щодо наявності фінансової спроможності. Зокрема учасник для підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію зобов’язаний був подати у складі пропозиції документи фінансової звітності встановленого зразка (Баланс підприємства та Звіт про фінансові результати) за останній звітний період (за 2019 рік) з підтверджуючим документом про її прийняття (наприклад квитанція тощо). При цьому вимагалося, щоб: в Учасника за останній звітний період (за 2019 р.) діяльність не була збитковою; обсяг річного доходу (виручки) за 2019р. був не меншим від очікуваної вартості даної закупівлі. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 4.1., 4.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «4.1. Учасник для підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію подає в складі пропозиції документи фінансової звітності встановленого зразка (Баланс підприємства та Звіт про фінансові результати) за останній звітний період (за 2019 рік) з підтверджуючим документом про її прийняття (наприклад квитанція тощо). 4.2. При цьому вимагається, щоб: 4.2.1. В Учасника за останній звітний період (за 2019 р.) діяльність не була збитковою; 4.2.2. Обсяг річного доходу (виручки) за 2019р. був не меншим від очікуваної вартості даної закупівлі. * Примітки. У випадку, якщо згідно чинного законодавства учасник не зобов’язаний складати вище зазначені документи – подається пояснення з посиланням на нормативні акти.» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - документи фінансової звітності встановленого зразка (Баланс підприємства та Звіт про фінансові результати) за останній звітний період (за 2019 рік) з підтверджуючим документом про її прийняття (наприклад квитанція тощо). При цьому вимагається, щоб: В Учасника за останній звітний період (за 2019 р.) діяльність не була збитковою; Обсяг річного доходу (виручки) за 2019р. був не меншим від очікуваної вартості даної закупівлі. * Примітки. У випадку, якщо згідно чинного законодавства учасник не зобов’язаний складати вище зазначені документи – подається пояснення з посиланням на нормативні акти.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ"
#42318183
184 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 14:01
Додаткова угода _ 1..pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:55
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 09:43
Договір укладений
23 листопада 2020 07:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) та пп. 4 п. 11.3 розділу XI Договору про закупівлю № 20-НУШ від 20 листопада 2020 року: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції п. 5.1. Договору: «5.1 Строк (термін) поставки Товару: до 15 грудня 2020 року».
Номер договору про закупівлю: 20-НУШ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184 115,00
UAH