Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичні ліхтарики, молотки неврологічні, ноші, коробки стерилізаційні круглі, спалювачі голок, штативи для крапельниць)
Очікувана вартість
99 430,29 UAH
UA-2020-10-02-009306-a ● 6a113e6ab6784a4385d2714a27292d82
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | https://likar.center/ |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк +380671108156 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2020 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 99 430,29 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
02 жовтня 2020 18:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2020 18:37 |
Тендерна документація.pdf | |
02 жовтня 2020 18:37 |
Форма пропозиції.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-02-009306-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОММЕД", Код ЄДРПОУ:37707638
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:51
Оскарження дискваліфікації.
Шановний замовнику! Прошу усунути порушення Вами ст 16 ЗУ Про публічні закупівлі , а саме :"Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Ви не надали можливості усунення виявлених недоліків .
Розгорнути
Згорнути
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Ви не надали можливості усунення виявлених недоліків .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2020 13:53
Шановний учаснику! Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовником не було надано 24 години на виправлення помилок учасника, так як у Вашій тендерній пропозиції були відсутні не лише документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а й інші (не надано документи відповідно до вимог п. 4.4.2. тендерної документації. Згідно п. 4.4.2. тендерної документації учасник повинен прикріпити до своєї тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідності товару вимогам щодо маркування знаком відповідності технічним регламентам згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» або обґрунтуванням можливості введення в обіг (експлуатацію) товару без маркування знаком відповідності технічним регламентам; не надано документ, виданий компетентним державним органом, що засвідчує відповідно до законодавства України відповідність товару медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи) (п. 4.4.3. тендерної документації).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Медичний ліхтарик |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 16 107,40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 161,07 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
85 шт
Медичний ліхтарик
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38832 — Ліхтарик ручний для огляду / терапевтичних процедур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
22 жовтня 2020 11:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі