Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичні ліхтарики, молотки неврологічні, ноші, коробки стерилізаційні круглі, спалювачі голок, штативи для крапельниць)
Очікувана вартість
99 430,29 UAH
UA-2020-10-02-009306-a 6a113e6ab6784a4385d2714a27292d82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

+380671108156 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: https://likar.center/
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
+380671108156
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 99 430,29 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

02 жовтня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 18:37
Тендерна документація.pdf
02 жовтня 2020 18:37
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-02-009306-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОММЕД", Код ЄДРПОУ:37707638
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:51
Оскарження дискваліфікації.
Шановний замовнику! Прошу усунути порушення Вами ст 16 ЗУ Про публічні закупівлі , а саме :"Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:

1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;

2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Ви не надали можливості усунення виявлених недоліків .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2020 13:53
Шановний учаснику! Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовником не було надано 24 години на виправлення помилок учасника, так як у Вашій тендерній пропозиції були відсутні не лише документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а й інші (не надано документи відповідно до вимог п. 4.4.2. тендерної документації. Згідно п. 4.4.2. тендерної документації учасник повинен прикріпити до своєї тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідності товару вимогам щодо маркування знаком відповідності технічним регламентам згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» або обґрунтуванням можливості введення в обіг (експлуатацію) товару без маркування знаком відповідності технічним регламентам; не надано документ, виданий компетентним державним органом, що засвідчує відповідно до законодавства України відповідність товару медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи) (п. 4.4.3. тендерної документації).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичний ліхтарик
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 16 107,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 161,07 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 жовтня 2020 15:18
Закінчення: 19 жовтня 2020 15:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

85 шт
Медичний ліхтарик
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38832 — Ліхтарик ручний для огляду / терапевтичних процедур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОММЕД" 16 000,40
UAH з ПДВ
16 000,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦИГАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 16 100,00
UAH з ПДВ
16 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:24
ФБ АД.pdf
16 жовтня 2020 16:24
АД Світлодарськ.PDF
16 жовтня 2020 16:24
АД Верхньодніпровськ.PDF
16 жовтня 2020 16:24
ФБ ст 17.pdf
16 жовтня 2020 16:24
ФБ обробка ПД.pdf
16 жовтня 2020 16:24
Реквізити.rtf
16 жовтня 2020 16:24
Довідка працівники.PDF
16 жовтня 2020 16:24
ГЛ якість товару.PDF
16 жовтня 2020 16:24
ГЛ Санкцiї.JPG
16 жовтня 2020 16:24
ГЛ захист довкілля.pdf
16 жовтня 2020 16:24
ГЛ ВТ Документи.JPG
16 жовтня 2020 16:24
Dokumenty.zip
16 жовтня 2020 16:24
Лот 1 КП.xlsx

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:52
Пропозиція ліхтарик.pdf
16 жовтня 2020 14:52
Лист підпис.PDF
16 жовтня 2020 14:52
СТ 16.17.docx.pdf
16 жовтня 2020 14:52
Витяг 19.02.19.rtf
16 жовтня 2020 14:52
Витяг_податок_26_12_2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОММЕД"

ФОП "ЦИГАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОММЕД"
#37707638
Відхилено 16 000,40
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 11:22
ФОП "ЦИГАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2350917270
Відхилено 16 100,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 11:29

Документи

22 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:15
Протокол 22.10.2020 734.pdf

Документи

22 жовтня 2020 11:28
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:28
Протокол 22.10.2020 734.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
22 жовтня 2020 11:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі