Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Знищувач колючо - ріжучих медичних відходів (ДК 021:2015: 33191000-5 - Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне, НК 024:2019: 35386 – Знищувач колючо-ріжучих медичних відходів))
Очікувана вартість
52 200,00 UAH
UA-2020-10-02-009176-a 2b11fb13f8bf442bb84af4ee2e7148bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бочок

+380967176915
+380673081197
cpmsd.trr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42043319
Місцезнаходження: 90550, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Теребля, вул. Центральна, буд. 94
Контактна особа: Олена Бочок
+380967176915,+380673081197
cpmsd.trr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 15:15
Очікувана вартість: 52 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Знищувач колючо - ріжучих медичних відходів (ДК 021:2015: 33191000-5 - Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне, НК 024:2019: 35386 – Знищувач колючо-ріжучих медичних відходів)) (усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою; джерело фінансуання закупівлі: кошти НСЗУ)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90550, Україна, Закарпатська область, с. Теребля, вул. Центральна,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:58
Тендерна документація.pdf
02 жовтня 2020 17:58
Проєкт Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо дискримінаційних умов
Дата подання: 08 жовтня 2020 16:24
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 13:03
Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі виробів медичного призначення № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Звернувшись за Гарантійним листом виробника до ми отримали відповідь, що Гарантійний лист на цей тендер уже наданий іншому учаснику і інших Гарантійних лист на дану позицію не надають. Таким чином виникає ситуація, коли інші потенційні учасники ще до початку тендеру знаходяться в дискримінаційних умовах. Отже, переможцем даного тендеру може бути тільки Учасник з Гарантійним листом, а Цінова пропозиція не має значення. Діючим законодавством наявність Гарантійного листа не є обов'язковою умовою для участі у тендері. Також надання Гарантійних лист залежіть виключно від БАЖАННЯ виробника або дистриб'ютора. Вплинути на позицію виробника або дистриб'ютора за Законом не можливо. Якщо наша вимога не буде задоволена, ми обов'язково будемо звертатись до АМКУ з позивом на дискримінаційні умови.У разі позитивного рішення АМКУ на нашу користь будемо відшкодовувати усі судові збитки за рахунок посадових осіб, які приняли таке рішення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник не встановлюва дискримінаційних умов. Посилання на лист відповідних органів - носить рекомендаційний характер. Крім того, Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також документально не підтвердженно, яким чином наведені вище умови Документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 51 765,00
UAH з ПДВ
49 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Феєр Людмила Михайлівна 50 750,00
UAH з ПДВ
50 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:40
15 Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2020 19:40
4 Виписка.pdf
15 жовтня 2020 19:40
1 Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ФОП Феєр Людмила Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 49 590,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 13:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
49 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 10:59
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 12:02
Договір № 145.PDF укладений
09 листопада 2020 10:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 590,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 265,00 UAH)