Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Ванкоміцин 500 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Vancomycin 500 mg)
Очікувана вартість
1 121 495,41 UAH
UA-2020-10-02-009051-a 82e4731026584d1ea84580ef615f1222
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:59
Очікувана вартість: 1 121 495,41 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 607,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 02 жовтня 2020 17:34
Enquiries until: 23 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2020 11:00

Information

Estimated total value: 1 121 495 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 607 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання"
Розгорнути Згорнути
The language (languages) in which tender proposals should be prepared: all documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in the Ukrainian language, and documents issued by other institutions may be submitted by the bidder as part of the tender proposals in Ukrainian or another language.
If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive.
The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11431 одиниця
Ванкоміцин 500 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Vancomycin

Vancomycin 500 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 листопада 2020
UA-2020-10-02-009051-a82e4731026584d1ea84580ef615f1222
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED Документи
Допущено до аукціону
“PUBE GLOBAL” LLC Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 14:07
Article 17 Nov 13.pdf
30 жовтня 2020 19:00
MCM Vancomycin 500 mg.pdf

Документи

02 листопада 2020 11:04

код ЄДРПОУ 0000590495 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

02 листопада 2020 10:39
Пропозиція - Ванкоміцин.pdf
02 листопада 2020 10:39
Invoice.pdf
02 листопада 2020 10:39
Договір поставки.pdf
02 листопада 2020 10:39
Нотаріальний АКТ.pdf
02 листопада 2020 10:39
Лист-Роз'яснення.pdf
02 листопада 2020 10:39
Нотаріальний АКТ1.pdf

Документи

02 листопада 2020 11:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 листопада 2020 10:51
Технічна частина.pdf
02 листопада 2020 10:51
Комерційна частина_p121-177.pdf
02 листопада 2020 10:51
Комерційна частина_p061-120.pdf
02 листопада 2020 10:51
Комерційна частина_p001-060.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED

“PUBE GLOBAL” LLC

ТОВ "БаДМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED 868 756,00
UAH
755 589,10
UAH
Документи
“PUBE GLOBAL” LLC 914 022,76
UAH
756 201,60
UAH
Документи
ТОВ "БаДМ" 979 751,01
UAH
812 401,17
UAH
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 14:07
Article 17 Nov 13.pdf
30 жовтня 2020 19:00
MCM Vancomycin 500 mg.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 10:39
Пропозиція - Ванкоміцин.pdf
02 листопада 2020 10:39
Invoice.pdf
02 листопада 2020 10:39
Договір поставки.pdf
02 листопада 2020 10:39
Нотаріальний АКТ.pdf
02 листопада 2020 10:39
Лист-Роз'яснення.pdf
02 листопада 2020 10:39
Нотаріальний АКТ1.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 10:51
Технічна частина.pdf
02 листопада 2020 10:51
Комерційна частина_p121-177.pdf
02 листопада 2020 10:51
Комерційна частина_p061-120.pdf
02 листопада 2020 10:51
Комерційна частина_p001-060.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED

“PUBE GLOBAL” LLC

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED
#06686834
Переможець 755 589,10
UAH
09 листопада 2020 23:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 23:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED
#06686834
755 589,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 03:30
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 20:20
!ДУ №3 до 09-219_11-2020.pdf зміни до договору
31 березня 2021 20:09
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 04:41
ДУ 2 до 09-219-11-2020.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 04:38
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 13:54
ДУ №1 до 09-219_11-2020 (UA-2020-10-02-009051-a).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 13:53
ДУ №1 до 09-204_11-2020 (UA-2020-10-02-009051-a).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 07:41
Дог № 09-291_11-2020 від 23.11.2020 р._Містрал_009051-а.pdf укладений
25 листопада 2020 07:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 15.6, 15.7 Договору, з урахуванням листа Постачальника про продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі продукції, Сторони домовились внести зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «01 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «31 грудня 2020 року» 1.1.2 У Розділі 16 Договору змінити реквізити ЗАМОВНИКА та викласти їх в новій редакції 1.1.3 У Розділі 16 Договору змінити реквізити ПОСТАЧАЛЬНИКА та викласти їх в новій редакції 1.2. Інші умови Договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 09/219-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №2 про наступне: 1.1 З урахуванням листа Постачальника про продовження співпраці, гарантії виконання зобов’язань та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «31 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «29 березня» 1.1.2 У п.10.1 Договору цифри та слова «31 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «30 березня 2021 року» 1.2 Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/219-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №3 про наступне: 1.1 Керуючись пунктами 15.6, 15.7 Договору, з урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА про продовження співпраці від 29.03.2021 та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «29 березня 2021 року» замінити цифрами та словами «06 квітня 2021 року»; 1.1.2. У п.10.1. Договору цифри та слова «30 березня 2021 року» замінити цифрами та словами «07 квітня 2021 року». 1.2 Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/219-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 07 квітня 2021
Сума оплати за договором: 755 589,10
UAH