Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів Львівської області" (коригування)
Очікувана вартість
84 764 905,20 UAH
UA-2020-10-02-009023-a ca2ef690b1444c64aa171e2b3e112c3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копитко Ігор Євгенович

+380325921230 yavvoda.fin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКП "Яворіввода"
Код ЄДРПОУ: 13824412
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., місто Яворів, вул. Пасічна,1
Контактна особа: Копитко Ігор Євгенович
+380325921230
yavvoda.fin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 22:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 11:33
Очікувана вартість: 84 764 905,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 423 824,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова підготовки тендерних пропозицій - українська. Допускається подання окремих документів (листів із технічними даними, інструкцій користувача, витримки із каталогів, тощо) складених російською мовою (без необхідності подачі їх перекладу українською мово). Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення передбачено ч. 2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів Львівської області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів не більше 30 % вартості річного обсягу робіт Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 35 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-02-009023-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:02
Неправомірне визнання переможця
Викладено в документі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 09:21
Учасником не долучено документу в складі вимоги.

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 09:28
вимога Яворів.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-02-009023-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Неправомірне визнання переможця
Викладено в документі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-10-02-009023-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Неправомірне визнання переможця
Викладено в документі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

29 жовтня 2020 11:48
скарга Яворіввода.PDF

Документи подані скаржником

29 жовтня 2020 11:51
лист 7 15 2930.pdf
29 жовтня 2020 11:51
роз_яснення ЦО №6 2019.pdf
29 жовтня 2020 12:02
роз_яснення ЦО №6 2019.pdf
29 жовтня 2020 12:02
вимога Яворів.PDF
29 жовтня 2020 12:02
лист 7 15 2930.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-16-000035 ● b0410838039046e691ec39c2b38b220a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.12.2020 № 357
Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 16.12.2020 № 357


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-10-02-009023-a 02.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок моніторингу № UA-M-2020-12-16-000035 від 24. 12. 2020 р.: Щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" Відповідно до вимог передбаченої ч. 6 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії всіх дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасником ТОВ «Енергозберігаючі технології» у складі тендерної пропозиції надані всі необхідні дозвільні документи, на виконання повного обсягу робіт відповідно до технічної специфікації. Зокрема, файл «Інші документи.pdf» ( завантажений 19 жовтня 2020 року 19:17) містить Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 32-20-4791, від 21.09.2020 р видану ТОВ «Енергозберігаючі технології», яка свідчить про те, що даний учасник може виконувати роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (трубопроводах). Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам встановленим замовником у тендерній документації, а отже підстави для відхилення в даній частині відсутні. Щодо укладеного договору Під час укладення договору замовником допущено технічну помилку. Дану невідповідність усунуто шляхом оприлюднення додаткової угоди №1 від 31.12.2020 року, згідно з якої правильним слід вважати :"Договірна ціна на момент укладення договору є твердою".

2021-01-04 16:15:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: П/380/293/21 від 11.01.2021 року
Дата публікації: 12 січня 2021

Документи:

12 січня 2021 22:24
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 72 049 999,99
UAH з ПДВ
72 049 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" 84 764 669,91
UAH з ПДВ
84 340 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Південь-Союз" 84 500 000,00
UAH з ПДВ
84 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:58
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:57
Статут та опис.pdf
19 жовтня 2020 17:57
тендерна пропозиція.PDF
19 жовтня 2020 17:57
про субпідрядника.pdf
19 жовтня 2020 17:57
Посвідчення № 477-29-2020.PDF
19 жовтня 2020 17:57
Посвідчення ОП №27-19-2018.PDF
19 жовтня 2020 17:57
стаття 17 5.pdf
19 жовтня 2020 17:57
стаття 17 1.pdf
19 жовтня 2020 17:57
Договір позички КРАЗ.PDF
19 жовтня 2020 17:57
ISO 14001.pdf
19 жовтня 2020 17:57
3_Наказ прийому на роб.jpg
19 жовтня 2020 17:57
стаття 17 4.pdf
19 жовтня 2020 17:57
стаття 17 3.pdf
19 жовтня 2020 17:57
стаття 17 2.pdf
19 жовтня 2020 17:57
02 - Рішення.pdf
19 жовтня 2020 17:57
5_Посвідчення №0010-1913.PDF
19 жовтня 2020 17:57
01 - Наказ.pdf
19 жовтня 2020 17:57
наказ, трудова.pdf
19 жовтня 2020 17:57
Фін. звітність 2019.pdf
19 жовтня 2020 17:57
стаття 17 6.pdf
19 жовтня 2020 17:57
Офис Иоана Павла № 2.pdf
19 жовтня 2020 17:56
календарний графік.PDF
19 жовтня 2020 17:56
Витяг з ЄДР 03.08.PDF
19 жовтня 2020 17:56
7_Посвідчення №25252736.PDF

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:12
public_doc.pdf
29 жовтня 2020 16:12
public_doc.p7s
29 жовтня 2020 16:12
Dovidka_20287531160310935609.pdf.p7s
29 жовтня 2020 16:12
Dovidka_20287531160310935609.pdf
29 жовтня 2020 16:12
Довідки (ст. 17).pdf
19 жовтня 2020 19:18
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:17
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
19 жовтня 2020 19:17
Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 19:17
Кошторис.rar.p7s
19 жовтня 2020 19:17
Кошторис.rar
19 жовтня 2020 19:17
Інші документи.pdf.p7s
19 жовтня 2020 19:17
Інші документи.pdf
19 жовтня 2020 19:17
Банківська гарантія.rar.p7s
19 жовтня 2020 19:17
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

19 жовтня 2020 20:16
Електронний підпис
19 жовтня 2020 20:15
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:57
вип 2 001 – копія.jpg
19 жовтня 2020 19:57
субпідрядник 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
на закупівлю 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
договір 3 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
договір 4 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
договір 5 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
договір 6 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
договір 2 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
договір 1 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
Документ ПС 005 – копія.jpg
19 жовтня 2020 19:57
Документ ПС 006 – копія.jpg
19 жовтня 2020 19:57
вип3 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
вип3 001 – копія.jpg
19 жовтня 2020 19:57
погодження з тз 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
класс сс-2 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
стосовно статт 17 001.jpg
19 жовтня 2020 19:57
цінова пропозиція 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "Південь-Союз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 72 049 999,99
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 18:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#31862999
Переможець 84 340 668,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#31862999
84 340 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2023 15:22
ДУ на розірвання каналізація Енергозберігаючі 2022.pdf укладений
28 березня 2023 15:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:19
ДУ_2 від30.12.2021р. Дог._11-11-20від 20.12.2020р..pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:55
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 12:27
підписаний контракт укладений
11 листопада 2020 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 11-11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п. 3.3. Договору (межі бюджетного фінансування робіт)
Номер договору про закупівлю: 11-11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 999 001,79
UAH (в тому числі ПДВ 499 833,63 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з довготривалою дією форс-мажорних обставин та, відповідно, істотною зміною обставин