Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо
Gasoline A-92, Gasoline A-95, diesel fuel
Очікувана вартість
4 488 526,00 UAH
UA-2020-10-02-008168-a 28ff7f3469dc4bd8b00b196dea920c25
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Левченко

+380486863116 chornomorskvodokanal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 32927653
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська область обл., м. Черноморськ, пр. Миру, 41а
Контактна особа: Володимир Левченко
+380486863116
chornomorskvodokanal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: "KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "ChORNOMORSKVODOKANAL" ChORNOMORSKOYi MISKOYi RADY ODESKOYi OBLASTI
National ID: 32927653
Contact point: Vladimir Levchenko
+380486863116
chornomorskvodokanal@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 14:01
Очікувана вартість: 4 488 526,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 442,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44000 UAH
Publication date: 02 жовтня 2020 16:00
Enquiries until: 23 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 488 526 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 443 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Назва номенклатури: бензин марки А-92, відповідний код - 09132000-3 ;бензин марки А-95, відповідний код - 09132000-3;дизельне паливо, відповідний код - 09134200-9

Name of the nomenclature: gasoline grade A-92, type code - 09132000-3; gasoline grade A-95, type code - 09132000-3; diesel oil, type code - 09134200-9
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89000 літр
Бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68003, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ (city of Chernomorsk), за адресою АЗС учасника-переможця (at the address of the winner's gas station)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Gasoline A-92
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021
36000 літр
бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68003, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ (city of Chernomorsk), за адресою АЗС учасника-переможця (at the address of the winner's gas station)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Gasoline A-95
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021
62000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68003, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ (city of Chernomorsk), за адресою АЗС учасника-переможця (at the address of the winner's gas station)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та усі документи , які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів , які надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення: банківська гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії . Файл з ЕЦП/КЕП при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verif.При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом , який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”. Більш детально див.пп.2, розділ 3-Інструкція з підготовки тендерної документації Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 16:03
Тендерна документація (нова редакція).doc
12 жовтня 2020 16:03
Перелік змін до ТД 12.10 .doc
02 жовтня 2020 16:00
Додаток 3 .doc
02 жовтня 2020 16:00
Додаток 2.doc
02 жовтня 2020 16:00
Додаток 1 .doc
12 жовтня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 16:03
Тендерна документація (нова редакція).doc
02 жовтня 2020 16:00
Тендерна документація .doc
12 жовтня 2020 16:03
Перелік змін до ТД 12.10 .doc
02 жовтня 2020 16:00
Додаток 3 .doc
02 жовтня 2020 16:00
Додаток 2.doc
02 жовтня 2020 16:00
Додаток 1 .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000017 ● 22c0ccd89f934131b5209e9146fdeb11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2020 Одеса № 392

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.11.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.11.2020 № 392
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-10-02-008168-a 02.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-13 15:05:47

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 392 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться Комунальним підприємством «Чорноморськводоканал» Чорноморської міської ради Одеської Області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-02-008168-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника умовам пункту 1.5 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ – МУСТАНГ» на підтвердження повноваження уповноваженої особи щодо підпису документів тендерної пропозиції надано копії наказу про вступ на посаду від 23.12.2019 № 60к та протоколу загальних зборів учасників від 20.12.2019 № 3, проте відповідно до пункту 1.3 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-16 15:01:10

Пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника

Вимога тендерної документації: “ Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.”
Залежно від способу виготовлення копії поділяють на факсімільні і вільні:
факсімільні копіїї виготовляють за допомогою засобів копіювально-розмножувальної техніки, у тому числі багатофункціональних пристроїв, що точно відтворюють усі зовнішні ознаки, художні особливості оформлення реквізитів, їх розташування (включаючи підпис та печатку). Копія — це точне відтворення оригінала документа. Для надання копії юридичної сили закон вимагає належного завірення її.
Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що копія- це документ, який має таку ж юридичну силу, як і оригінал документа.
Вимогу “скан-копія” можна трактувати як, надання копії документу завіреної мокрою печаткою та оригінальним підписом уповноваженої особи або як подання скановоного оригінального документу.
З огляду на вище викладене учасник не обмежений в наданні лише оригіналів відповідних документів, а має право подавати як копії, так і оригінали документів в сканованому вигляді. Оформленна таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ – МУСТАНГ» на підтвердження повноваження уповноваженої особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме копія наказу про вступ на посаду від 23.12.2019 № 60к та протокол загальних зборів учасників від 20.12.2019 № 3 не впливає на її зміст та була оформлена відповідно вимогам до оформлення документів, який затверджено наказом Держспоживстандарту Українивід 7 квітня 2003р. №55, а також Типовій інструкції з діловодства, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. №55. Інформація , що міститься в зазначених документах відповідає інформації, що міститься в Єиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та була отримана за допомогою сервісу Міністерства Юстиції України з відкритого реєстру.
Тому завантаження учасником сканованих засвідчених належним чином копій замість оригіналів не є порушенням умов, викладених в тендерній документації,та не можна вважати такими, що не відповідають умовам тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме відміна тендеру з підстав , що передбачена згідно частини 1 стстті 32 Закону (неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель) можлива лише після закінчення періоду оскарження рішення про визначення переможця 28 листопада 2020р. та буде реалізована 30 листопада 2020р.

2020-11-20 13:01:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону установлено порушення частини 16 статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 листопада 2020
UA-2020-10-02-008168-a28ff7f3469dc4bd8b00b196dea920c25
Найменування: "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 32927653
Місцезнаходження: 68003, Україна, Одеська область обл., м. Черноморськ, пр. Миру, 41а
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 14:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини 16 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі” було виявлено невідповідність в інформації та документах , що подані учасником, а саме відсутність документів : Відповідно до п.1 розділу ІІІ документації замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Відповідно до п.5 розділу ІІІ документації замовник вимагає від учасників подання ними копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом.*; копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органу;*(* У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.)

Документи

02 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2020 14:57
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:55
Довіреність КІО.PDF
04 листопада 2020 14:55
Фінзвітність 2020.7z
04 листопада 2020 14:55
Фінзвітність 2019.7z
31 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
31 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
31 жовтня 2020 15:12
Гарантія_44 000,00 грн..pdf.p7s
31 жовтня 2020 15:12
Гарантія_44 000,00 грн..pdf
31 жовтня 2020 15:12
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
31 жовтня 2020 15:12
banking_licence_ПУМБ.pdf
31 жовтня 2020 15:10
КОМЕРЦІЙНА частина.pdf
31 жовтня 2020 15:10
ПУМБ рзаб.pdf
31 жовтня 2020 15:10
ПУМБ рах.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Витяг_завірений 06.10.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Витяг_06.10.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Аваль рах.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Аваль заб.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Технічна частина.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Стаття 17.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Договір.pdf

Документи

02 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:24
Финансовий звіт (за 2019 рік).pdf
02 листопада 2020 14:24
Технічне завдання.pdf
02 листопада 2020 14:24
Протокол загальних зборів.pdf
02 листопада 2020 14:24
Паспорт директора.pdf
02 листопада 2020 14:24
Ліцензія АЗС2.pdf
02 листопада 2020 14:24
Ліцензія АЗС1.pdf
02 листопада 2020 14:24
Копія Статуту ТД-МУСТАНГ.pdf
02 листопада 2020 14:24
Договір оренди АЗС2.pdf
02 листопада 2020 14:24
Договір оренди АЗС1.pdf
02 листопада 2020 14:24
Довідка про підприємство.pdf
02 листопада 2020 14:24
Витяг платника ПДВ.pdf
02 листопада 2020 14:24
Виписка з держреєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ" 3 574 730,00
UAH з ПДВ
3 574 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 4 239 900,00
UAH з ПДВ
4 239 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:24
Финансовий звіт (за 2019 рік).pdf
02 листопада 2020 14:24
Технічне завдання.pdf
02 листопада 2020 14:24
Протокол загальних зборів.pdf
02 листопада 2020 14:24
Паспорт директора.pdf
02 листопада 2020 14:24
Ліцензія АЗС2.pdf
02 листопада 2020 14:24
Ліцензія АЗС1.pdf
02 листопада 2020 14:24
Копія Статуту ТД-МУСТАНГ.pdf
02 листопада 2020 14:24
Договір оренди АЗС2.pdf
02 листопада 2020 14:24
Договір оренди АЗС1.pdf
02 листопада 2020 14:24
Довідка про підприємство.pdf
02 листопада 2020 14:24
Витяг платника ПДВ.pdf
02 листопада 2020 14:24
Виписка з держреєстру.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 14:57
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:55
Довіреність КІО.PDF
04 листопада 2020 14:55
Фінзвітність 2020.7z
04 листопада 2020 14:55
Фінзвітність 2019.7z
31 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
31 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
31 жовтня 2020 15:12
Гарантія_44 000,00 грн..pdf.p7s
31 жовтня 2020 15:12
Гарантія_44 000,00 грн..pdf
31 жовтня 2020 15:12
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
31 жовтня 2020 15:12
banking_licence_ПУМБ.pdf
31 жовтня 2020 15:10
КОМЕРЦІЙНА частина.pdf
31 жовтня 2020 15:10
ПУМБ рзаб.pdf
31 жовтня 2020 15:10
ПУМБ рах.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Витяг_завірений 06.10.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Витяг_06.10.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Аваль рах.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Аваль заб.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Технічна частина.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Стаття 17.pdf
31 жовтня 2020 15:10
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ"
#41194212
Переможець 3 574 730,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ"
#41194212
3 574 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 08:49
Кінець періоду оскарження: 11 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 11 грудня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
30 листопада 2020 08:49
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:43
Протокольне рішення УО про відміну тендеру.doc