Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-02-005889-a 898f85eac70e43bba860ffe9a81c3df1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Анатолій Миколайович

+380365651224 ek.tarakaniv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тараканівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04385403
Вебсайт: http://tarakanivska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 35641, Україна , Рівненська обл., Тараканів, Вул.Львівська 117
Контактна особа: Рудик Анатолій Миколайович
+380365651224
ek.tarakaniv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 14:54
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Категорія: Орган місцевого самоврядування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35641, Україна, Рівненська область, Дубенський район, с. Тараканів, вул.Зелена,1; с. Рачин, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 14:10
02_10_Додаток_3.doc
02 жовтня 2020 14:10
02_10_Додаток_2.doc
02 жовтня 2020 14:10
02_10_Додаток_1.doc
02 жовтня 2020 14:10
02_10_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 04 жовтня 2020 22:05
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 16:29
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Додатком 2 «Проєкт договору про закупівлю» до Тендерної документації визначено, що «3.2. Ціна Договору включає вартість Товару, вартість його доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажо-розвантажувальні роботи, встановлення, підключення та налаштування, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору».
Рекомендації
Дата подання: 06 жовтня 2020 09:00
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 16:15
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення до інтерактивної панелі. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовником оголошено закупівлю інтерактивних панелей у процедурі відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі. Відповідно застосування ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним.
2. П.5 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропоновану інтерактивну панель на території України.
3. Вимога свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та свідоцтва на знак для товарів і послуг суттєво звузить коло можливих постачальників.
Зокрема, отримати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства науки та освіти України 17.06.2008 № 537, можливо виключно в державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти».
Додатком 1 до Тендерної документації визначено достатній перелік вимог щодо якості товару, що є вичерпним, і не потребує змін.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000037 ● 93cc0b1cc24d408985c36522e30c48d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.11.2020 № 74

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.11.2020 № 74.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-02-005889-a 02.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-12 10:29:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інтерактивних панелей, ДК 021:2015:32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-10-02-005889-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Положеннями пункту 1 додатку 1 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі пропозицій авторизаційного листа про повноваження від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропоновані інтерактивну панель на території України із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.
У складі пропозиції учасником ФОП Манжула В.В. надано авторизаційний лист Житомирського магазину наочних посібників та навчального обладнання ЖОР, (ЄДРПОУ 02124373, місцезнаходження: 10001, Україна, м Житомир, вул. Вокзальна 10) від 19.10.2020, який є виробником шкільних аудиторних дошок, інтерактивних дошок, інтерактивних панелей, інтерактивних проекцій на підлогу, розробником програмного забеспечення Klassmaster, дилером Mozaik Education, програмного комплексу mozaBook CLASSROOM.
У вказаному авторизаційному листі наявна інформація про найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. При цьому вимога щодо зазначення в авторизаційному листі типу і марки обладнання в тендерній документації відсутня.
Разом з тим, в пропозиції учасника що ФОП Манжула В.В. наявна інформація, що виробником запропонованого до постачання товару є Житомирський магазин наочних посібників та навчального обладнання ЖОР.
При цьому у авторизаційному листі виробником підтверджено, що ФОП Манжула В.В. (Код 2960009437) є офіційним Дилером з продажу (розповсюдження) на території України всієї продукції, яку виробляє підприємство, та може поставляти її замовнику у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
З огляду на викладене вище, поясніть причини невідповідності пропозиції учасника ФОП Манжула В.В. та обґрунтуйте підстави для відхилення його пропозиції.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-17 09:40:12

Відповідь на запит про надання пояснень

На запит, оприлюднений в електронній системі закупівель 2020-11-12 10:29:34 Тараканівська сільська рада надає наступні пояснення.

Вимога:
У складі пропозиції учасником ФОП Манжула В.В. надано авторизаційний лист Житомирського магазину наочних посібників та навчального обладнання ЖОР, (ЄДРПОУ 02124373, місцезнаходження: 10001, Україна, м Житомир, вул. Вокзальна 10) від 19.10.2020, який є виробником шкільних аудиторних дошок, інтерактивних дошок, інтерактивних панелей, інтерактивних проекцій на підлогу, розробником програмного забеспечення Klassmaster, дилером Mozaik Education, програмного комплексу mozaBook CLASSROOM.
У вказаному авторизаційному листі наявна інформація про найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. При цьому вимога щодо зазначення в авторизаційному листі типу і марки обладнання в тендерній документації відсутня.
Разом з тим, в пропозиції учасника що ФОП Манжула В.В. наявна інформація, що виробником запропонованого до постачання товару є Житомирський магазин наочних посібників та навчального обладнання ЖОР.
При цьому у авторизаційному листі виробником підтверджено, що ФОП Манжула В.В. (Код 2960009437) є офіційним Дилером з продажу (розповсюдження) на території України всієї продукції, яку виробляє підприємство, та може поставляти її замовнику у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
З огляду на викладене вище, поясніть причини невідповідності пропозиції учасника ФОП Манжула В.В. та обґрунтуйте підстави для відхилення його пропозиції.

П.5. Додатку 1 Тендерної документації:
Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даною закупівлею учасники повинні надати оригінал авторизаційного листа про повноваження від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропоновані інтерактивну панель на території України.
Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.

Підстави відхилення згідно протоколу тендерного комітету від 26.10.2020 № 39:
1. Авторизаційний лист не містить найменування запропонованого товару (відсутня марка та модель);
2. Виробник надає гарантію на товар 36 місяців, а Учасник надає гарантію 12 місяців.

Обгрунтування:
Із п.5 Додатку 1 Тендерної документації вбачається, що вимагалось зазначити у авторизаційному листі не просто найменування товару, а запропонованого учасником найменування товару у відповідних торгах.
Учасник запропонував товар у цих торгах із найменуванням: «Інтерактивна модель IBOARD 65……..», що відображено у його тендерній пропозиції, що завантажена в електронну систему закупівель.
Така ж інформація щодо найменування пропонованого Учасником товару відображена і у графі «Найменування товару» специфікації товару проєкту договору про закупівлю.
Таку ж інформацію щодо найменування товару запропоновано учасником і у таблицях Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація) у графах таблиці «Пропонується Учасником».
Тобто авторизаційний лист мав містити інформацію про найменування саме запропонованого учасником найменування товару, а не загальну назву товару.

Крім того, Учасником запропоновано товар із гарантійним терміном у 12 місяців, що вбачається із інформації Учасника, зазначеній у таблиці технічної специфікації, а авторизаційний лист містить інформацію щодо інтерактивної панелі з іншим гарантійним строком.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області за результатами проведеного моніторингу у процедурі закупівлі: ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель), унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-02-005889-a, ID моніторингу UA-M-2020-11-10-000037 надаємо лист Тараканівської сільської ради № 2916 від 26.11.2020.

2020-11-26 11:02:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 232 600,00
UAH з ПДВ
229 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 246 000,00
UAH з ПДВ
230 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:25
9001 с печ.pdf
19 жовтня 2020 13:15
сетифікати та ТУ (1).pdf
19 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:26
Щастя.pdf
19 жовтня 2020 12:26
інгулец.pdf
19 жовтня 2020 12:26
дгзк.pdf
19 жовтня 2020 12:26
Гриф МОН на MozaBook.pdf
19 жовтня 2020 12:26
мозаик сертификат.pdf
19 жовтня 2020 12:26
Mozabook інструкція.pdf
19 жовтня 2020 12:26
гриф Klassmaster.pdf
19 жовтня 2020 12:26
сетифікати та ТУ.pdf
19 жовтня 2020 12:26
сэс с печ панель.pdf
19 жовтня 2020 12:26
свідотство МОН.pdf
19 жовтня 2020 12:26
9001 с п.pdf
19 жовтня 2020 12:26
исо2014 с п.pdf
19 жовтня 2020 12:26
установчі М..pdf
19 жовтня 2020 12:26
довідка не ЮО.pdf
19 жовтня 2020 12:26
довідка рахунок аваль.pdf
19 жовтня 2020 12:26
банк кредити аваль.pdf
19 жовтня 2020 12:26
договор новая почта.pdf
19 жовтня 2020 12:26
суббпідрядники.pdf
19 жовтня 2020 12:26
тех умови.pdf
19 жовтня 2020 12:26
Довідки М.pdf
19 жовтня 2020 12:26
цінова.pdf
19 жовтня 2020 12:26
договір.pdf
19 жовтня 2020 12:26
авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:48
ДОВІДКА ПОДАТКОВА
30 жовтня 2020 16:48
ДОВІДКА МВС від 26.10
19 жовтня 2020 17:31
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:15
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
19 жовтня 2020 17:15
6.НАКАЗ.pdf
19 жовтня 2020 17:15
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2960009437
Відхилено 229 900,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 12:59
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 230 880,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 12:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:58
Протокол
20 жовтня 2020 15:16
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
230 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 11:35
Кінець періоду оскарження: 07 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 07 грудня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Тендер відміняється у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до частини першої статті 32 Закону (протокол додається)
Документи:
26 листопада 2020 11:35
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:33
Протокол