Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тараканівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04385403 |
Вебсайт: | http://tarakanivska.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 35641, Україна , Рівненська обл., Тараканів, Вул.Львівська 117 |
Контактна особа: |
Рудик Анатолій Миколайович +380365651224 ek.tarakaniv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2020 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2020 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2020 14:10 |
02_10_Додаток_3.doc | |
02 жовтня 2020 14:10 |
02_10_Додаток_2.doc | |
02 жовтня 2020 14:10 |
02_10_Додаток_1.doc | |
02 жовтня 2020 14:10 |
02_10_ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. П.5 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропоновану інтерактивну панель на території України.
3. Вимога свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та свідоцтва на знак для товарів і послуг суттєво звузить коло можливих постачальників.
Зокрема, отримати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства науки та освіти України 17.06.2008 № 537, можливо виключно в державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти».
Додатком 1 до Тендерної документації визначено достатній перелік вимог щодо якості товару, що є вичерпним, і не потребує змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-10-000037 ● 93cc0b1cc24d408985c36522e30c48d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2020 № 74
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.11.2020 № 74.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-02-005889-a 02.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-12 10:29:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інтерактивних панелей, ДК 021:2015:32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-10-02-005889-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Положеннями пункту 1 додатку 1 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі пропозицій авторизаційного листа про повноваження від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропоновані інтерактивну панель на території України із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.
У складі пропозиції учасником ФОП Манжула В.В. надано авторизаційний лист Житомирського магазину наочних посібників та навчального обладнання ЖОР, (ЄДРПОУ 02124373, місцезнаходження: 10001, Україна, м Житомир, вул. Вокзальна 10) від 19.10.2020, який є виробником шкільних аудиторних дошок, інтерактивних дошок, інтерактивних панелей, інтерактивних проекцій на підлогу, розробником програмного забеспечення Klassmaster, дилером Mozaik Education, програмного комплексу mozaBook CLASSROOM.
У вказаному авторизаційному листі наявна інформація про найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. При цьому вимога щодо зазначення в авторизаційному листі типу і марки обладнання в тендерній документації відсутня.
Разом з тим, в пропозиції учасника що ФОП Манжула В.В. наявна інформація, що виробником запропонованого до постачання товару є Житомирський магазин наочних посібників та навчального обладнання ЖОР.
При цьому у авторизаційному листі виробником підтверджено, що ФОП Манжула В.В. (Код 2960009437) є офіційним Дилером з продажу (розповсюдження) на території України всієї продукції, яку виробляє підприємство, та може поставляти її замовнику у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
З огляду на викладене вище, поясніть причини невідповідності пропозиції учасника ФОП Манжула В.В. та обґрунтуйте підстави для відхилення його пропозиції.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-17 09:40:12
Відповідь на запит про надання пояснень
На запит, оприлюднений в електронній системі закупівель 2020-11-12 10:29:34 Тараканівська сільська рада надає наступні пояснення.
Вимога:
У складі пропозиції учасником ФОП Манжула В.В. надано авторизаційний лист Житомирського магазину наочних посібників та навчального обладнання ЖОР, (ЄДРПОУ 02124373, місцезнаходження: 10001, Україна, м Житомир, вул. Вокзальна 10) від 19.10.2020, який є виробником шкільних аудиторних дошок, інтерактивних дошок, інтерактивних панелей, інтерактивних проекцій на підлогу, розробником програмного забеспечення Klassmaster, дилером Mozaik Education, програмного комплексу mozaBook CLASSROOM.
У вказаному авторизаційному листі наявна інформація про найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. При цьому вимога щодо зазначення в авторизаційному листі типу і марки обладнання в тендерній документації відсутня.
Разом з тим, в пропозиції учасника що ФОП Манжула В.В. наявна інформація, що виробником запропонованого до постачання товару є Житомирський магазин наочних посібників та навчального обладнання ЖОР.
При цьому у авторизаційному листі виробником підтверджено, що ФОП Манжула В.В. (Код 2960009437) є офіційним Дилером з продажу (розповсюдження) на території України всієї продукції, яку виробляє підприємство, та може поставляти її замовнику у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
З огляду на викладене вище, поясніть причини невідповідності пропозиції учасника ФОП Манжула В.В. та обґрунтуйте підстави для відхилення його пропозиції.
П.5. Додатку 1 Тендерної документації:
Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даною закупівлею учасники повинні надати оригінал авторизаційного листа про повноваження від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропоновані інтерактивну панель на території України.
Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.
Підстави відхилення згідно протоколу тендерного комітету від 26.10.2020 № 39:
1. Авторизаційний лист не містить найменування запропонованого товару (відсутня марка та модель);
2. Виробник надає гарантію на товар 36 місяців, а Учасник надає гарантію 12 місяців.
Обгрунтування:
Із п.5 Додатку 1 Тендерної документації вбачається, що вимагалось зазначити у авторизаційному листі не просто найменування товару, а запропонованого учасником найменування товару у відповідних торгах.
Учасник запропонував товар у цих торгах із найменуванням: «Інтерактивна модель IBOARD 65……..», що відображено у його тендерній пропозиції, що завантажена в електронну систему закупівель.
Така ж інформація щодо найменування пропонованого Учасником товару відображена і у графі «Найменування товару» специфікації товару проєкту договору про закупівлю.
Таку ж інформацію щодо найменування товару запропоновано учасником і у таблицях Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація) у графах таблиці «Пропонується Учасником».
Тобто авторизаційний лист мав містити інформацію про найменування саме запропонованого учасником найменування товару, а не загальну назву товару.
Крім того, Учасником запропоновано товар із гарантійним терміном у 12 місяців, що вбачається із інформації Учасника, зазначеній у таблиці технічної специфікації, а авторизаційний лист містить інформацію щодо інтерактивної панелі з іншим гарантійним строком.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області за результатами проведеного моніторингу у процедурі закупівлі: ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель), унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-02-005889-a, ID моніторингу UA-M-2020-11-10-000037 надаємо лист Тараканівської сільської ради № 2916 від 26.11.2020.
2020-11-26 11:02:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ #2960009437 |
Відхилено |
229 900,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 12:59
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
230 880,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 12:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 11:35 |
Кінець періоду оскарження: | 07 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 07 грудня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Тендер відміняється у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до частини першої статті 32 Закону (протокол додається) |
26 листопада 2020 11:35
|
Електронний підпис |
26 листопада 2020 11:33
|
Протокол |